GVD!!!!! ik kan t level niet halen bij zylom, en nu ben ik zo boos dat ik met de muis heb gegooid... ik schaam me diep. hahaha ga nu gauw eten, ff afkoelen. kan er alweer om lachen...
nou maia, als t lukt, hou je ons dan nog ff op de hoogte? hoe staat t met de krampen? misschien kun je je mannetje nog zover krijgen dat hij ff gaat slapen? zal wel niet lukken... hahaha
@Maia, wat spannend, ben weer aan t duimen hoor *duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim*
Maia, dat klinkt super meis!! Zou geweldig zijn als het gewoon spontaan begint nu! Ik duim voor je! Baby, ja het was verse slagroom maar nu zon last van mn buik dat ik niet eens rechtop kan staan - oeps! Misschien zet het wat in werking hihi, maar fijn is anders Sannie, wat fijn dat je vent iets meer thuis gaat zijn!! Kan me zo voorstellen dat je daar behoefte aan hebt!
@Josien, lekker inderdaad dat je straks een huispapa hebt. @haha Ellen, RUST houden! dus ook niet frusty met muizen gaan smijten @Sannie, fijn dat ze er zo op hebben gereageerd en dat je bijna eindelijk weer samen met je vriendje bent @moeder in huis, bij mij ook een week ongeveer. Ik vind het heel fijn dat ze er in het begin veel bij is, helemaal omdat ze op ruim een uur rijden woont. En manlief vindt dat gelukkig ook. Ik bel haar ook als de weeen gaan beginnen zodat ze in ieder geval in de buurt is.
maia, oke spannend hoor! Lijkt mij idd ook vruchtwater. Ik duim voor je dat het gaat doorzetten nu. heb je je VK al gesproken?
dank jullie dames! De vk is tussen 8 en half 9 bij me, gaan ze in elk geval ff checken of wat ik heb opgevangen idd vruchtwater is en even het hartje luisteren. Ik zie wel wat er gaat gebeuren, jullie horen het vanzelf
maia dat is echt vruchtwater dat is of helder of een beetje rozig....super meid t gaat beginnen!Ik duim voor je dat je lekker thuis kan bevallen! @Blij ei; ow dat is wat minder....misschien helpt t indd en ging je nou na je verlof weer in vld werken>
? Wat is wat minder? En ja na mn verlof ben ik weer in Vlaardingen te vinden hoor. Maar gelukkig pas vanaf maart
@ Maia dat klinkt echt wel als vruchtwater!! Spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ben benieuwd wat de VK zegt.. Zou natuurlijk helemaal super zijn als het uit zichzelf begint ipv dat je ingeleid moet worden!!
Hier de hele dag les gehad. vanmorgen om 6.15 ging de wekker en had les van 9 tot 1630 eer ik thuis was en gegeten was t alweer 1900 en nu dus ff lekker op de bank. Verder af en toe wat last van wat kramperig gevoel in mn rug.. maar dat is maar heel klein beetje.. Morgen naar het ziekenhuis voor controle CTG en bloedmeting en daarna naarna naar de gyn voor co!
Maia spannend meid ik duim voor je hoor. Mannetje en verlof. hij heeft 3 dagen as de baby geboren word ( iedereen ) en daarna gaat hij werken tot de kraam weg is. anders lopen ze elkaar in de weg. als de kraam weg is neemt ie 1 a 2 weken vakantie op. zo hier alles in hui sgehaald aan boodschappen dat scheelt weer morgen alleen ff voor de hond en na de bakker
ik duik mijn bed in, na een glas koude melk... bah, begrijp nu pas waar jullie t al die tijd over hadden... teun komt zo thuis en dan ga ik lekker tegen m aanliggen. maia, ik duim voor je dat t gaat beginnen!!! morgen lees ik weer bij. succes meid!
ellen ik eet ook gewoon door ondanks de maagzuur. hoop dat melk zn werk blijft doen. en euh met liggen hoog liggen he want met liggen word het erger
He meiden, Ben de helft alweer kwijt. Maar zag dat het bij Maia spannend was: lijkt idd vruchtwater meid. Spannend. Hopelijk heb je nu snel je beeb in je armen. Ik houd mijn foon paraat haha. Vrije dagen hubby: mannetje heeft nog maar 2 1,2 dag over dit jaar. Hebben verplicht zomervakantie, kerstvakantie en carnaval enzo ingeroosterd. En we zijn in april nog een weekje op vakantie geweest. Maar hij heeft het met zijn baas ook over verlof nemen na de bevalling gehad omdat ik zo met mijn bekken zit. Moet in ieder geval zeker 4 dagen in bed blijven en het liefst helemaal niet trap lopen. Dus hoop maar dat ie iets kan regelen en dan als de kraamzorg weg is de rest opneemt, Evt 1,5 dag dan nog onbetaald of zo. Maar gelukkig is hij met kerst er ook hihi. Zit voornamelijk nu in over mijn andere 2 kids, hoe dat moet. Kraamzorg is er wel, maar ook niet heel de dag. Jordy moet naar de psz enzo. Maar goed we zien wel. Meiden, als ik iets hoor van Maia dan probeer ik dat zo snel mogelijk hier neer ze zetten, maar ga nu de pc afsluiten want heb erg veel last van mijn bekken en schaambotje.