Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gusam

Gusam Niet meer actief

dames,

Ik ga hier naar mijn bedje, jullie horen morgen via mijn buddy hoe het er allemaal voorstaat.
    of evt van mij via mijn telefoon.
    meiden slaap lekker.

XXX Gusam

2. Maia

Maia Niet meer actief

ben ik weer heel even ;) maar volgens de vk was het idd vruchtwater. Ze zijn nu weer weg en ik moet bellen als ik weeën krijg die 2 uur lang om de 2-3 minuten komen. Mocht dat vannacht niet gebeuren nemen ze morgenochtend weer contact met me op. Ga nu even bankhangen en tv kijken en ik laat het MamavanJordy weten als er wat belangrijks is en ik hier niet meer kan komen!

3. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Buddy Gusam, slaap lekker en ik denk aan je. Hoe laat moet je in het ZH zijn?

4. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Oh heerlijk, mijn favoriete jeugdfilm Grease is op TV, net al keihard meegeblerd....

5. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

O maia dan is het begonnen!! O nu komt het weer zo dichtbij....

6. Gusam

Gusam Niet meer actief

@maia heel veel succes, ik hoop dat het door gaat zetten voor je.

@buddy blijei morgen tussen 6 en half 7 moet ik bellen hoe laat ik me daar moet melden.
    ik hou je zoveel mogelijk op de hoogte.

nu ga ik echt bedje toe.

XXX Gusam

7. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ Maia yeaaahhhh het gaat beginnen :)

@ Gusam meid heel veel succes morgen! Ik denk aan je :)

*Knuffel voor jullie*

8. Rose1982

Au Au Au!! Heb sinds vanavond ballonnen, lijkt wel of ze op ontploffen staan fijn die stuwing in je borsten. :(

9. MvN

MvN Niet meer actief

Jeeeej maia!! Nou heb je zaterdag uiterlijk je kleintje in je armen en weet je of het een mooi jongetje is of meisje :D

Gusam: Ik wil jou heel veel sterkte en geluk wensen morgen!! Hopelijk vlot et een beetje!! Je kan het!

10. MvN

MvN Niet meer actief

Rose das echt kut!! Is dat normaal als je bv geeft? Ik dacht dat je dan niet echt last van je borsten zou krijgen...

11. MvN

MvN Niet meer actief

Hoe reageert je vriend eigenlijk op het papaschap? Ik denk dat ik weer helemaal verliefd word als colin met et kleintje bezig is!

12. Rose1982

@ Roos: Ik geef flesvoeding en de kraam zei vanmorgen nog ik denk dat je niet echt last gaat krijgen zo te voelen. Nou dus echt wel pfff.

Geweldig hoe papa met zijn dochtertje omgaat :) Ik ben helemaal verliefd op mijn gezinnetje. Ze liggen nu op de bank papa, eva en de hond :)

13. MvN

MvN Niet meer actief

bah, dacht je mooid e dans ontsprongen te zijn!! mag je vent nog niet aan je tieten komen :p

Echt super zijn papa's daar kijk ik ook echt naar uit!! Je hebt nu een mooi lief gezinnetje!! Geniet er van!

14. Rose1982

@ Roos haha nee daar mag hij niet aan komen hij mag er zelfs niet naar kijken ;)

Binnenkort hebben wel allemaal z'n mooi gezinnetje!:)

15. Rose1982

ben ik er weer een keer is iedereen weg :(
    Duik ik ook maar weer de bank op.
    Fijne avond nog! En slaap lekker voor straks :)

16. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    @ Maia GAAAAAAF Nu ga je het toch helemaal zelf doen!!!! WoW super meid!! :) Ben helemaal blij voor je!

@ Gusam heel veel succes morgen!!! Ik duim voor jou dat alles voorspoedig verloopt!

17. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    meiden. Heb een stomme vraag misschien, maar ik weet het antwoord eigenlijk niet ondanks dat dit de 2e is.
    Vanmorgen had ik wat last van een kramperig ( menstruatieachtig ) gevoel in mijn rug. ( herkenbaar met de naweeen van de 1e) Zou dit nu voorwerk zijn?

Ik dacht zelf eigenlijk van wel, maar nu weet ik t niet meer zeker ..

18. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Anastasia, daar wilde ik net een nieuw topic over gaan openen want heb hetzelfde. Hopelijk heeft er iemand antwoord.

19. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    maia heel veel succes!spannend hoor!

20. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    @ Luna Ja gek he.. Ik dacht eigenlijk dat het wel voorweeen ofzo zouden zijn, maar later dacht ik hmmm misschien ook wel niet hahahaha
    Ik kan er ook geen vergelijking op los laten , want ben bij de 1e ingeleid en heb hele heftige rugweeën gehad en een weeenstorm etc maar nooit echt voorwerk ofzo

Deel Deze Pagina