hey het klopte ongeveer ben een dag langer zwanger dan ik dacht maar dat is niet zo erg de foto zal ik in het weekend er proberen op te zetten want ik heb altijd probs met het verkleinen ervan omdat ik zoveel pixels in mijn cam heb maar zal het proberen de schrik is er een beetje af maar zal toch blij zijn moesten we een maandje verder zijn xxx
ik ga morgen weer een test doen van kruidvat met pipetje... zondag ook nog een cb digitaal gedaan, maar ik wil zo graag zien of de streep dikker wordt dan vorige week donderdag! is dat gek? vorige week was hij nog steeds niet echt knal... nou ben ik dus ook korter zwanger dan ik zelf dacht, dus is dat ook niet zo gek eigenlijk. ach, heb er nog een liggen, dus waarom niet?
Ellen, dan ben je iig goed zwanger! Ken een vriendin die het toen ook ineens had. Kitty wat fijn meis! Trutje, voor jou ook, wat een geruststelling! Je mag echt gaan genieten nu Pfff ik vind het ineens allemaal heel eng en ben bang dat het mis gaat Gatsie waarom ben ik toch zo'n twijfelkont... *Niet meer kijken naar MA of MK topics* Foei!
@ellen: ik heb vorige week ook 2x ineens een bloedneus gehad. Schijnt ook iets van zwangerschap te zijn. @odess: 2 maart is gelukkig al bijna!
@Ellen, dat is echt typisch iets voor een zwangere vrouw. Ze adviseren dan ook om eventueel thuis de lucht te bevochtigen als je er vaker last van hebt. Dat helpt blijkbaar erg goed. @Trutje en Kitty, gefeliciteerd met jullie mooie echo's! @Odess, noem het gek of niet... maar ook ik kom absoluut niet meer in het MK-hoekje sinds ik weet dat we zwanger zijn. De andere moderators mogen dat hoekje moderaten want ik durf er van gekkigheid niet te komen Stom hè? @Smokey, een hele dikke knuffel! Ik hoop voor jou ook dat het snel 'voorbij' is. Kan me voorstellen dat je nu het liefste zo snel mogelijk 'door' wilt. Sterkte met alles! @Daantje, wat een raar verhaal zeg meid. Maar deze uk is een vechtertje hoor, dat merk je wel! Geweldig nieuws! @vragen over het kamertje dat we gezien hebben: Klopt dat het bij Babydump vandaan komt. Even voor alle duidelijkheid... we hebben nog niets besteld hoor . Al vind ik het wel echt service dat ze echt alles terugnemen mocht het ooit mis gaan in je zwangerschap en dan krijg je gewoon je geld terug. Dat vind ik wel netjes... Voor de liefhebbers: deze babykamer heet volgens mij Sand. @dromen... oh je wilt niet weten wat ik allemaal droom. Vannacht weer over mijn zus die voor de tweede keer ging trouwen. We waren met z'n allen in de kerk en toen liep mijn moeder ineens de kerk uit en ging zelf ook voor de tweede keer trouwen in een andere kerk. Ik ging met haar mee en toen we in die kerk waren werd er een heel schouwspel opgevoerd. Ik hing zelf aan een touwtje en was verkleed als vlinder . Toen werd ik ineens achterna gezeten door gekke trollen die mij met appels bekogelden en toen werd ik wakker . Hoe zwangerder hoe gekker? Verder geen nieuws hier. Negen weken voorbij... Ik hoop zo dat de echo volgende week goed is! Liefs, Josien
Hoi meiden, Ik mag me bij jullie aansluiten, we zijn zwanger van ons derde wondertje, een echt kadootje! Ik heb ik gelijk het ziekenhuis gebeld om een afspraak te plannen bij de gyn waarbij ik tijdens mijn zwangerschap van mijn andere kids onder controle was. Ik kan 24 maart langskomen. Dan ben ik zon 10 weken zwanger. Waarschijnlijk krijgen we dan ook een eerste echo. Het wordt nu wel heel erg echt! Ik ben rond 19-10 uitgerekend en ga in het ziekenhuis bevallen wegens medische indicatie. Bij mijn andere 2 kids heb ik BV gegeven, dus dat ga ik dit keer weer doen als het kan. Ik voel me alweer megazwanger. Lekker veel honger, maar tegelijk geen trek en met lange tanden eten. En ik ben best moe. Welbekende steekjes in mijn buik. Ik heb alleen af en toe nog wat bruin of soms rozig slijm. Gelukkig zet het niet door en ik vertrouw erop dat moeder natuur doet wat ze moet doen. Dit keer heb ik geen zere borsten, waar ik de vorige keren aan merkte dat ik zwanger was. Ik ervaar deze zwangerschap al wel anders dan bij de andere kids. Heel veel herkenning en oh ja momenten maar de vreugde om de positest was minder heftig. Ik ben er dan ook een beetje beduusd van, zo snel als dit frummeltje ging. Ik zal me binnenkort eens proberen in te lezen, want jullie hebben al een aardige voorsprong! Groetjes Nienke
Jeetje Josien het gaat echt snel bij jou, al 9 weken jeetje meis... Hebben jullie het iedereen al vertelt of niet? En dat niet op het MK hoekje komen is heel verstandig, het maakt mij alleen maar heel erg onzeker! Waarschijnlijk zou ik dat minder hebben als ik er niet kwam Gatsie wat een rotgevoel die angst Nienke welkom en gefeliciteerd!
Hallo allemaal Jeetje, heb 3 dagen niet gekeken en ik moest 14 pagina's door haha. Alle die een echo hebben gehad, gefeliciteerd en nu gebnieten he! Voor degene bij wie het niet goed is gegaan...heel veel sterkte! Hier geen bijzonderheden. Vorige week had ik nog weleens dat ik wat voelde in mijn buik, maar nu niks. Wel nog erg moe hehe. Ik moet nog ruim 3 weken wachten voor de echo :s Duurt nog heeeeel lang, maar als ik m heb gehad zal ik wel een stuk gerustgestelder zijn denk ik. Hebben jullie dat ook? Groetjes
@Smokey heel veel sterkte en dikke knuffel @Daantje...wat een bizar verhaal maar super nieuws @de rest....geen puf om te reageren...morgen ga ik me weer inzetten Slaap lekker (haha het wordt steeds gekker, straks lig ik om 19 uur in bed)
@Odess, iedereen in onze omgeving weet het ja, maar dat is niet echt een bewuste keuze maar komt door de MMM. Iedreeen weet dat je bezig bent. Fijn voor de ondersteuning, maar niet echt om iets geheim te houden ...
Dapper knuffelkonijn! Wat ging er de eerste keer zo moeizaam met BV? @alle zwangere moppies, bedankt voor jullie warme welkom! Wat een enorme lijst voor oktober zeg, vruchtbare maanden zijn het geweest, haha!
toen had ik teveel bloed verloren bij de bevalling en kon ik het niet meer aan.. het vrat TEVEEL energie van me, dat de dokter heeft gezegd dat ik aan mezelf moest denken. heb het 3 maand volgehouden...
had net een heel berichtje getypt maar dat is niet gepost omdat er hier ff iets mis gaan, nu poging 2 dus maar ik heb nog niet zoveel gepost hier, dat komt denk ik omdat ik het zelf nog steeds niet helemaal geloof. behalve dat ik ontzettend moe ben heb ik verder geen klachten. mijn darmen rommelen ook een beetje en dat schijnt er ook bij te horen. 5 maart hebben we intake bij de vk en hoop dat ook het hartje te mogen horen denk dat ik het dan wel moet gaan geloven. heb nog wel een vraagje: wie van jullie slikt er ook visolie capsules en hebben jullie tips hiervoor. die dingen zijn zo groot ik krijg ze echt niet weg, ben namelijk helemaal niet goed in pillen slikken. Ik hoop dat iemand hier een gouden tip heeft, want het is nu iedere keer een strijd succes voor iedereen
meiden, er wordt hier zo druk getypt dat ik niet iedereen kan beantwoorden. Het is niets persoonlijks hoor maar het is hier gewoon zo druk! @Smokey; K^#@*#! en dat soort taal. Echt balen, hierbij veel sterkte en neem er de tijd voor om de boel te verwerken! @Cindy; lastige situatie hopelijk is het rond voor de geboorte van de nieuwe spruit. @Kitty, las het nu pas te laat voor duimen maar goed nieuws.FIJN! @Daantje; wat een opluchting. Nu maar fijn verder groeien. @Ellen; ach als werknaam is Annerikkie toch niet zo erg................... @Odess; ik mag van mijzelf ook niet meer naar MK topic kijken! Maar ik blijf toch ook wel bang hoor ook al zagen we vorige week zo'n mooi hartje. @Nienke; welkom @Noa: geen tips voor pillen, ik heb er geen moeite mee. FF ego momentje; vanmiddag op intake geweest bij VK. Vorige intake was bij 9 maanden geleden dus ze wist ons nog te herinneren. Maar ik begreep van haar dat de echo voor de combitest tegenwoordig gecombineerd wordt met de termijn echo...........Hebben jullie daar meer van gehoord? Vorig jaar moest ik bij 9 weken voor een echo komen en dan nog eens voor combitest bij 12 weken ( indien alles OK was gegaan) Ik vind dit een beetje vreemd, voor die combitest moet je toch 137 Euro betalen dan vind ik best dat het 2 aparte echo's mogen zijn.
@pookie, volgens mij is het bij mijn vk wel gebruikelijk dat je een aparte echo krijgt. weet het alleen niet zeker. wij gaan de combitest niet doen. heb je dit al voorgelegd bij je vk? je hebt wel gelijk dat je er genoeg voor betaalt!