Sjimf: suc6, spannend hoor! BBM: Kijk gezellig een man die zich komt melden! Kan ik me goed voorstellen hoor dat je dan grote ogen krijgt! Als ik Rob moet geloven is het voor jullie allemaal ook heel slopend. Er wordt altijd alleen maar aan de vrouw gevraagd: Redt je het nog? Hou je het vol? Is die een beetje lief voor je? Terwijl wij stiekum ook weten dat jullie het ook heel zwaar hebben... Josien: Denk dat jij die blote billen dans voor het raam wel even moet gaan proberen! Vindt dat jij nu aan de beurt bent hoor!!!! Moor: Niet gaan bungee-jumpen vannacht he??
Hahah! Dat heb ik ook hoor MOor.. IK ben ook 1.83, en moet er echt inklimmen Kan niet gewoon neerploffen zoals eerder. Maar het uitstappen vind ik toch echt wel ideaal! Successss
Oh nog een keer Joenka... WOrd jou man nooit aangemoedigd dan?? Ik word er moe van! Maurice word echt overal onthaald alsoftie de president is.. Want : hij zal het vast wel erggg moeilijk hebben met een zwangere vrouw. en als we ergens weg gaan is het: Nou succes he maus! Zet em op.. Oja leonie jij ook..
Leonie: Niet echt! Ze wensen mij allemaal suc6 terwijl ik het straks in een redelijke roes over me heen "moet" laten gaan! En hij het allemaal bewust en nuchter meemaakt. Weet vd vorige keer dat ik even wegging voor een ruggenprik en dat hij dacht even bij te kunnen komen. Ik kwam echter na een kleine 5min. fluitend boven terwijl hij inmiddels al knallende koppijn had8). Ze willen graag helpen maar kunnen gewoon zo weinig doen, daar had hij wel moeite mee! Dus af en toe zeg ik wel ff tegen hem dat als de kleine er is ik het allemaal weer goed ga maken met hem.
Leonie, uitstappen is gewoon glijden echt heel weird!! Joenka / blij ei, hebben jullie dezelfde naam dan ofzo? Bennienieuwsgierig Moorman is niet zielig hoor. Hier wordt vaak genoeg rekening met hem gehouden! Hij wordt er zelfs bozig om als er weer eens mannen tegen hem zeggen dat "zijn leven straks echt over is" "hij nooit meer tijd voor zichzelf heeft" en dat soort dingen. Daar maakt ie zich boos over de schat.
Hello ladies!! Ik kwam ff kijken of er al verder nieuws van van luna & sjimpf en blij eitje... maar helaas
Ik zou zeggen gewoon melden, anders moet één van ons t geheim houden. Ik vind t niet erg als jij eerder bent en het dan bekend is, maar wat vind jij? Tenminste bij mij leest er niemand mee van bekenden (zover ik weet, ja behalve mn mannetje haha, maar die weet t al ). Wat vind jij ervan? En als t nou ff meezit dan bevallen we gewoon tegelijk, dat zou t allerbeste zijn. @Roos, ik ben wel een blij eitje hoor want t lijkt erop dat t afscheiding was, wat kan dat waterig zijn???! Dus nog even geen mini hier. Zo ik ga slapen, mn mama slaapt hier dus morgen lekker samen babydingen doen. Slaap lekker allemaal ennuh, Sjimf & Luna kom maar op met die beebs.
Tralalalalalalalala Dancing in the moonlight Everybodys feeling warm and bright Its such a fine and natural sight Everybodys dancing in the moonlight Tralalalalalalalala I want you to dance naked So I can see you I'd like to get to know you You dont have to act naughty Spin it round and round Spin it round and round and round I want you to dance naked I promise I wont touch you I promise to tell no one, no I want you to dance naked Spin it round and round Spin it round and round and round Spin it round and round I want you to dance naked If you like ill join you I want to enjoy your body I want to hear all your secrets I want to know if you like me As much as I like you I want you to dance naked But only if you want to Spin it round and round Spin it round and round and round Spin it round and round I want you to dance naked So I can see you Id like to get to know you But only if you want to Spin it round and round Spin it round and round and round Spin it round and round Spin it round and round and round I want you to dance naked Tralalalalalalalala Dames.... het helpt nog niks ........
Nou het is idd rustig hier vanavond!!! Zijn de mannen weer thuis hahaha niemand heeft tijd voor zp Luna en Sjimf: heeeeeel veel succes vannacht en hopelijk hebben jullie straks je babys in je armen!! Ooohh spannend!!! Ik ga ook lekker slapen!!! welterusten iedereen. Danjo: ook weer lekker slapen, net als vannacht De andere dames: succes met de blote billen/ blote buiken maandans voor t open raam (t wordt 3 graden dus hard dansen...)
Wat leuk zeg!! Maar hoe ben je daar dan achter gekomen he, gaat bij mij meteen een molentje aan het werk... hoe weten ze het van elkaar... Blei, jouw mannetje leest niet alleen mee, hij schrijft zelfs mee
In het bos? Hmmmm.... had ik nog niet geprobeerd. Misschien is dat een idee. Ik had nu de open vlakte in het park geprobeerd, zodat ik en beeb goed zicht hadden op de volle maan... Maar nix helaas .
Kwam even kijken of er nog dames waren bevallen maar niks, alleen zijn er wel 2 bezig! Luna en Sjimf succes! hoop morgen babynieuws te lezen! Hier nog steeds alles rustig, alle laatste dingetjes op orde maken. Morgen de controlle voor de keizersnede en dan is het dinsdag zover. Ik ben al zo zenuwachtig! terwijl ik weet wat er gaat komen. Babydream het plaatsje voor 12 oktober blijft alleen nog voor jou gereserveerd! En over moedergevoel die had ik meteen toen ik ze zag, zo mooi en onbeschrijfelijk! Kan me niet voorstellen dat dat bij anderen anders is..
Josien, tja je zou het verwachten he... dat het open veld zou werken! Misschien draai je de rondjes de verkeerde kant op