Ik denk dat het een en al chaos is in de sporthal. En dat het niet gelijk duidelijk word of jou familielid het overleefd heeft. Toch 4 a 5 families die slecht nieuws krijgen
Ja ik hoorde het net..pff dan word je toch gek als moeder,stel je voor dat jij het overleefd hebt,maar je baby niet... 9 maanden maak je je zorgen of je beebje wel gezond op deze wereld komt.. en dan is alles goed gegaan en gebeurt er zoiets.. moet er niet aan denken!
Ik heb voorlopig geen behoefte om te gaan vliegen... je zal de komende week van plan zijn om te gaan vliegen
Zo dan.... ik begin hier een partijtje te tranen bij het verhaal van een familielid. hahahaha. hormonen
@afrola: deze vliegtuigorganisatie stond er om bekend om niet zo veilig te zijn. Stond niet echt hoog aangeschreven.
Pfff heftig he! Het is ook op BBC en CNN... En dat huis heeft echt mazzel gehad, gelukkig nog wel in het land geland! En inderdaad heel verdrietig dat er witte lakens gespot zijn...
@ cindy1981 Zit net naar je foto's te kijken..echt toevallig ik heb gisteren precies dezelfde wieg gekregen van m'n moeder omdat ze 'm zo mooi bij m'n slaapkamer vind passen..heb ook hetzelfde bed als jou namelijk toevallig hé!
@amber: hahaha ik heb hem van mijn vader gekregen. Dat is zeker toevallig. Alleen hebben we geen standaard nog. Hij hangt nu (nou ja hing) aan het plafont. Heb jij hem wel op een standaard?
Buikbanden party vind ik errug leuk Ik kan niet wachten haha Ik ben benieuwd hoe het met Nienke gaat... Ik moet nu toch eens wat gaan doen, heb nog thuiskleding aan
OW jee last van emoties, lastig... Die buikbandenparty kunnen we zelf maken, gewoon straks allemaal op de foto met buikband 8)
Je moet eens weten ik huil overal om. Maar ik ben toch niet de enige die last heeft van haar emoties?
Zo, ik had vanmorgen mijn eerste afspraak bij de verloskundige. Valt verder niet veel bijzonders over te zeggen, want ik moest vooral vragen beantwoorden. Wel was mijn bloeddruk heel laag, 90/54, nou heb ik altijd een lage bloeddruk maar dit is zelfs voor mijn doen wel heel laag. Maar goed, beter te laag dan te hoog. Over drie weken krijg ik de eerste (termijn)echo. En op 20 mei krijg ik de 20-weken-echo, die ga ik laten doen bij dr. Amelink in Garyp, die werd me aangeraden door de verloskundige en ik heb hier en daar op het internet ook heel goede verhalen over hem gehoord. Dus ik heb er zin in.
Neee joh! Ik kreeg zondagochtend in bed een mep van Viggo; die was enorm aan het stuiterballen en klapte zo achterover, tegen mijn jukbeen. Dat deed wel een beetje pijn. En ik begon me toch te huilen, en kon niet meer ophouden. Zo'n pijn deed dat nou ook weer niet hahahahhahahaha. Dus dan moest ik weer enorm lachen om mezelf. En heb mn moeder eergisteravond een enorme uitbrander gegeven . Sja hormonen........................ Ik herken ze nu gelukkig wel als zodanig, toen ik zwanger was van Viggo, ontkende ik dat het hormonen waren; het lag niet aan mij maar aan HUN! hahaha. Dus ik ben nu wel onredelijk, maar snel weer redelijk! das voor iedereen gezelliger.
Ik huil niet heel veel maar ik heb er ook last van hoor, ben heel snel bang en onzeker. Ook bij bijvoorbeeld autorijden nu en ook bij mn eigen paard, die ik nu al 10 jaar heb, gek he? Hopelijk wordt het gauw beter! Boogiewoogie, fijn dat je dit gehad hebt, weer een stapje dichterbij! Wat apart dat je bloeddruk zo laag is, maar ja als je er geen last van hebt zal het wel helemaal kloppen. Hij is in ieder geval niet te hoog