hahaha bij de zwangerschap van Ties* heb ik mijn vriend overal voor gebruikt. Als ik zei: ik heb dorst stond er drinken al voor me. Als ik zei heb zin in iets lekkers: zat hij al een hamburgertje te bakken. Heb hem af en toe flink zitten afbranden. Ik was echt een bitch. Een keer tegen een klant: Hij commandeerde mij iets. Normaal reageer ik daar niet om, maar ik ging gelijk in de houding staan hahaha. Hij verontschuldigde zich gelijk. Achteraf gezien had ik dat niet mogen doen. Maar het schoot me ff in de verkeerde keelgat.
Oh odess: heb jij een paard. Ik ben jarloers. Heb mijn paardje moeten verkopen omdat ik geen tijd meer voor hem had en ik wou zijn talent niet onbenut laten.
@ cindy1981 Ja ik heb 'm met standaard,maar aan het plafond is ook wel gaaf,wist niet dat dat kon Maar mocht je nog een standaard erbij willen,moet je ff kijken op babyentiener.nl daar kun je hem als het goed is los bestellen
Ja, mijn paarden staan nu ook al een tijdje stil (heb geen beschikking over een mooie bak en de wei is behoorlijk sompig of keihard) maar ja dat talent hebben ze wel, ik alleen niet zo... Ik kijk gewoon naar de dieren (moeder en zelf bij gefokte zoon die net beleerd is) en die zijn helemaal happy dus ja, ze mogen lekker van de zomer de wei op (waar nog 2 vriendjes staan) en af en toe aan de dubbele longe, verder hebben ze vakantie vrees ik. Maar we gaan zien, misschien gaat het zo wel weer anders en krijg ik weer enorme kriebels als het weer beter wordt T'is zon mooi koppel en mijn man is aan mn ruin verknocht dus die mag niet weg. Mn merrie heb ik al 10 jaar en is echt mn maatje. Op de wei staan nog 2 fjordjes waarvan ik eentje al bedacht heb voor de beeb 8) Die is zo lief... zwijmel, oke ik heb nu zin om paardjes te knuffelen. (als we het over emoties hebben, dat doe ik nu wel veel en de paarden vinden dat nu ook goed en zoeken me zelf op. Zouden ze het door hebben?) Zo, gooi er een kwartje in... oeps is een heel verhaal geworden!
@ambertje: Ik denk dat we het zo doen. De wieg hangen we op en het ledikant zet ik naast ons bed voor de eerste weken. Daarna gaat hij/zij gewoon het wiegje in tot hij/zij er niet meer in past en dan zet ik het ledikant op de kinderkamer. Is alleen ff proppen met de Zoon van mijn vriend die moet ook op dat kamertje haha.
Hé wat leuk! Nog een paardenbezitster! Ik heb er alleen maar 1... Is ook meer dan genoeg hoor! Ik heb een ruin van 8 jaar en ik heb hem nu 6 jaar. Het is een enorme boef.... Hoe lang ben jij van plan te blijven rijden? Ik denk dat ik het tot een maand of 5/6 blijf doen. Hij loopt ook voor de wagen, dus hij kan blijven werken gelukkig. En natuurlijk longeren met pessoa en dubbele longe als ik niet meer kan rijden.
@odess: worden ze niet bereden dan? Of durf je nu niet te rijden? In princiepe kan je nu gewoon rijden hoor, maar als je neit durft waarom neem je dan geen verzorgster. Als je nu in de buurt woont haha heb ik een vent die heeeeeeeeeeel graag verzorgd en berijdt. Mn mannetje die is nog op zoek naar een verzorgpaard waar hij flink mee aan de slag kan. Hij heeft zn militairruiterrijbewijs en rijdt soms mee met prinsjesdag. Vorig jaar met de k.mar.
hoi meiden, ben ik weer even.. idd, wat erg zeg die vliegtuigramp er zijn nu al 9 doden bekend pfff.. en het steeds aan het volgen.. even een ego bericht, ik kreeg dit smsje gister van mijn vader en moeder; ''Nu we weten dat je zwanger bent zijn we zeker geen krent. Je gaat mag ik hopen, vast een kinderkamer kopen. Nee dit is geen balen, jou pa en ma gaan hem graag betalen. wat ben ik een bofkont he, is niet zomaar een cadeau.. mijn vader zei namelijk vlak voordat ik vorige week dinsdag werd geopereerd met die verdenking op een BBZ '' als je uit het ziekenhuis komt, mag je van mij een cadeau uitzoeken want jij hebt al zoveel meegemaakt en zoveel pech in je leven gehad'' en toen zei ik gister voor de grap '' ik mocht toch een cadeau van jou uitzoeken pap?'' , doe mij dan maar een babykamer .. ( totaaal niet serieus, maar hij vat alles letterlijk op blijkbaar ) dit wou ik even kwijt * einde ego bericht
Ja, als ik tijd heb ga ik met ze aan de gang. Ze lopen momenteel vooral aan de dubbele longe. Als de grond goed is in ieder geval... En nee, je woont een beetje uit de richting haha, op zich zou ik er geen bezwaar tegen hebben als iemand ook op ze zou willen rijden maar het krijgen van een betrouwbare verzorgster heb ik erg slechte ervaringen mee. Ik wil gewoon zo lang blijven rijden als het kan, we zien wel! En inderdaad, aan de longe kan tot het einde. Voor de merrie ken ik wel iemand die haar 1 of 2 keer in de week mee kan pakken, maar die ruin zal ik toch zelf moeten doen Jeetje Daan wat leuk voor je! Lief hoor van ze
Helaas meiden, het is zojuist bevestigd dat we een mk hebben. Vlak voor de afspraak ging ik nog even naar de wc en had ik weer flink wat bloed en stolsels, dus ik had het wel verwacht. We hadden een hele lieve mannelijke gyn die met de echo mijn baarmoeder heeft bekeken. Er was niets te zien in mijn bm, behalve wat bloed. Hij dacht dat ik het kindje al verloren was, omdat er geen vruchtzakje meer te zien was op de echo. Toen hij het echoapparaat eruit haalde, zat er een klompje weefsel aan. Volgens de gyn was dat waarschijnlijk het vruchtje en de placenta. Het zag er ook anders uit dan de stolsels van gewoon slijmvlies. Beetje rossig, vleesachtig. Beebje hebben we daar in de prullenbak achtergelaten Jeetje, nu is er duidelijkheid en kunnen we dit verlies een plekje gaan geven. Zo onwerkelijk als mijn zwangerschap was, zo onwerkelijk is dit verlies. Daarna hebben we nog bloed geprikt om een buitenbaarmoedelijke zwangerschap uit te sluiten. Ik zit in een achtbaan van emoties en hormonen op dit moment. Je verwacht niet dat het bij jezelf gebeurt, ook al zijn miskramen schering en inslag. We zijn enorm geschrokken en mijn man is nu gelukkig thuis gebleven. Ik had hem opgehaald van zijn werk om naar de gyn te gaan. Hij kon zich ook niet meer concentreren. En tja positief blijven, zit in mijn aard. Ik ben gezond, gelukkig en heb 2 prachtige kids. Alle cliche's ken je maar het voelt best raar zo... Beetje verdoofd, stil, leeg van binnen.
Ow jeetje Nienke wat naar... Sterkte meis. Hopelijk kunnen jullie veel troost bij elkaar vinden, fijn dat je man is thuis gebleven. *knuf*
Nienke, wat een ontzettend naar bericht! Heel veel sterkte! Ik hoop dat je het snel een plekje kunt geven.
@ Nienke, wat ontzettend naar, sterkte meis! @ emoties, nou alleen al hoe ik reageer op zo'n vliegtuigcrash weet ik dat mijn emotie-hormonen ook door mijn lichaam gieren... Ik krijg echt niets gedaan en ben continu het nieuws aan het volgen...
Tnx voor jullie woorden meiden. Ja, het was erg raar om ons "beebje" aan dat ding te zien en om het daar zo achter te laten. Maar ja, je gaat het niet meenemen. Gets dat vliegtuigongeluk is ook verschrikkelijk.
he nienke wat vervelend zeg. Ik wens jou en je man heel veel sterkte toe de komende tijd. Geef je kids maar een dikke knuffel
@ Nienke; heeeel veel sterkte gewenst meid. Ik wens jou en je man heel veel sterkte toe. een hele dikke knuffel van mij meid!
Zo raar is het niet om jouw kindje mee te nemen hoor. Sommige mensen begraven het in hun tuin om zo toch een herdenking te kunnen hebben. Maar ieder zijn ding toch. Jouw ervaring kan ik me ook wel voorstellen.