Ik heb zo ook heel veel gedragen hoor! Alleen niet met een tekst ofzo over mijn shirts heen... Vond ik een beetje 'mutsig' (sorry meiden die het wel heel leuk vinden...) Verder heb ik wel banden met prints gedragen omdat die mijn uni-shirts opleukten. Het ging me wat ver om allemaal dure zwangerschapsshirts te kopen dus dan zijn die banden helemaal ideaal!
Ik heb ze bij Ties* wel gedragen. En echt sommige reacties......................ben je zwanger? Nee ik wil de accent leggen op de vet die ik heb. Op het laatst draagde ik ze niet meer. werd er echt moe van
Is ook wel zo, maar ik draag ze liever zelf niet... Past niet zo bij me. Maar ik vind het niet stom staan als andere zwangeren dat hebben hoor! Smaken verschillen.
ik houd ook niet zo van buikbanden eerlijk gezegd... wel voor onder je shirt maar dan niet met opdruk.. ieder z'n ding toch!?
@ iemand die het had over obstipatie: ik eet tegenwoordig volkoren bruin brood. Waldkorn. nou..... kan je zeggen, letterlijk en figuurlijk (sorry voor mn taal) goeie shit. Had er namelijk zoveel last van. nu echt niet meer.
heb een beetje een ongie gevoel ineens... ga even op de bank liggen en wat eten, want dat is al een poosje geleden...
hoi meiden, ik zie dat mijn tip voor de buikbanden toch een goede was haha hier nog een tip, althans, ik vind het erg handig.. op deze site kun je precies bijhouden hoever je in je zwangerschap bent en welke klachten erbij horen en hoe je baby precies groeit. @ Cindy1981; ik was degene die het had over obstipatie hihi, moest wel lachen om je berichtje zal je tip ten harte nemen en het morgen eens in huis halen! heb dus al lactulose gebruikt waarvan mijn buik alleen nog meer meer gaat rommelen, etc.. ook roosvise laxo helpt niet, alleen een bigmac tot nu toe ( al jaren) haha, maar die haal je natuurlijk ook niet iedere dag.
@daantje, kijk idd maar uit met lactulose, dat heeft als hele nare bijwerking dat je er gasvorming van krijgt, daar krijg je helemaal zo'n explosie gevoel van gewoon lekker een vette hap, werkt in de meeste gevallen het beste, haha
@NORA: Happy Birthday to you {|= =P~ @Nienke; weer een slecht bericht Heel veel sterkte meid @Daantje; wat een lief sms-je van je ouders. Daar gaan de sluizen vast ook van open. @All; al die posi buikbanden berichten, daar wordt ik nieuwsgierig van. Ga zo dus ff de link terugzoeken. * obstipatie; 2 kiwi's op nuchtere maag en ik moet echt rennen! Verder; heb mij net aangemeld voor Kraamzorg. En heb termijn echo geregeld. De clou is na een paar telefoontjes gebleken................ ziekenhuis wilt termijn en combitest combineren ( je bent er dan toch) en de echopraktijk doet het apart. Aangezien wij nog aan het twijfelen zijn of we het doen heb ik dus afspraak gemaakt bij echopraktijk. Daar krijg ik dan in ieder geval over 2 weken gewoon de termijnecho en dan kunnen we altijd nog beslissen of we de combitest laten doen. Bovendien heb ik gewoon liever een aparte termijnecho en combitest, je moet toch die combitest zelf betalen en ik wil graag snel mijn frummel weer zien en niet nog tot week 12 moeten wachten. Of ben ik nu heel erg ego bezig?
Hoi meiden mag ik er nog bij? nog héél voorzichtig vandaag positief getest en straks of morgen nog bloedprikken bij ha voor zekere bevestiging...
Welkom Elsken! jij bent ook een 27 oktober mama net als ik en Sannie is ook een 27 oktobermama je zwangerschapstest is erg positief hoor , dus dat zit wel goed ben benieuwd hoe hoog jou HCG is.. mijn HCG was gister 3991 bij 5 weken zwangerschap. Als je morgen een bloedtest zou moeten laten doen heb je als het goed is dezelfde dag de uitslag @ Pookie; de kiwitip helpt bij mij helaas niet.. eet al anderhalve week 's morgens 2 kiwi's op lege maag, met tot nu toe nog geen resultaat.. ook vind ik dat je gelijk hebt wat betreft de combitest, je moet het zelf betalen, dan zou ik het ook apart laten doen! @ iedereen; is de combinatietest voor iedereen? nekplooimeting wist ik wel, maar het bloedprikken dacht ik dat dit alleen boven een bepaalde leeftijd gold, of ben ik nou blond? kost iets van 37 geloof ik, toch? ik neem aan dat die kosten als je bij de gyn bent hetzelfde zijn? de kosten worden volgens mij alleen vergoed als je boven de 36 bent, of een aanvullende verzekering hebt toch? Net gebakken vis gegeten en is niet echt goed gevallen, blehh.. terwijl ik vis normaal erg lekker vind.. achja, het is goed voor de kleine frummel haha ik ga even bankhangen denk ik
idd 27 oktober... maar wie weet bij echo kan er nog veel veranderen... u hcg ziet er goed uit meid... hopelijk hier ook.. heb toch nog beetje schrik...
je zwangerschapstest is erg positief meid, dus dat zit wel goed hoor wil je huisarts wel een bloedtest doen bij zo'n mooie duidelijke test ben benieuwd hoe hoog jou HCG is. Als je morgen bloed zou moeten prikken heb je morgenmiddag al de uitslag als het goed is! ben deze week al bont en blauw geprikt op HCG haha, gelukkig is het maar 1 buisje. wat heb jij het trouwens lang volgehouden om niet te testen ondanks je overtijd was , knap hoor! en wat heb je mooie kindjes en wat hebben mooie namen! toevallig is 27 oktober mijn eigen verjaardag en ook nog eens mijn uitgerekende datum, dubbel speciaal voor mij dus liefs Daantje
Mieden, Ik heb net gewerkt (er is vannacht een heel mooi lief klein meisje geboren) en kan niet alles terug lezen. Zet nu even een buikfoto in mijn album. Wat vinden jullie ervan?