Ja ik ook, zullen we een pact sluiten en afspreken dat we in ieder geval donderdag wel bevallen zijn Hier trouwens wel even naar gevraagd maar er werd gezegd dat ik tot 41+6 bij hen bleef - is verder niets gezegd over alle bijzonderheden die jij nu benoemd!
babydream:haha geeft echt niks hoor. als ik nieuws van danjo krijg maak ik gewoon tijd al moet het met een huilende dylan in mijn armen haha. want toen ik bezig was liet danjo ook netjes alles voor mij bij hier haha
@jaja;hihi oke nou dan zal ik in de gaten houden of jij online ben dan hou ik mn kleppie dicht hahaha!
Haaai meiden!! Hier weer netjes naar huis gestuurd door de gyn bloeddruk blijft te hoog maar alle andere waarden zijn goed. Moest maandag terugkomen voor groeiecho, CTG en onderzoeken maar maandag was geen plek en ik was niet spoed genoeg... Dus, dinsdag weer terug! Echo op precies 37 weken. Ben benieuwd hoe groot ze haar dan schatten. Zo, voor zover effies ego. Ik moet echt boodschappen doen, anders hebben we geen eten
Ik lig nu lekker op m'n bedje even bij telezen @ danjo: sterkte meid! @ josien: ik hoop dat het strippen bij ons gaat helpen het strippen is me 100% mee gevallen! Ik was zo op gelucht dat de weeën voor een kleinbeetje ontsluiting gezorg hadden dat ik helemaal ontspannen was ze heeft het zelf twee keer gedaan in de hoop dat m'n vliezen snel breken ik ben ook erg blij dat ze me gehouden hebben, ik had het echt helemaal gehad. Ik ga nu ff proberen wat te slapen.
babydream:als jij mij nou efe helpt ik weet niet hoe ik mijn banner moet veranderen ik weet wel waar ik een banner aan moet maken maar waar moet ik ergens zoeken in mijn gebruikerinstellingen help!!!!!!
@jaja; die code moet je in je openbaar profiel--->gebruikersintellingen---->handtekening wijzigen plakken! succes hoor het wel als het niet lukt
Wat eten we vandaag??? Net als MvJ Boerenmoes hihi oftewel Boerenkool...nu kan ik nog kool eten dalijk voorzichtig aan voor de dame haha