Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thx voor de complimentjes

ha zal zeker bloedprikken ik dwing hem :) neen is een hele begrijpende man.. hij weet wel waarom ik dit wil...
    en idd als ik smorgens ga kan ik in de namiddag al de uitslag krijgen...

ook leuk.. ik heb een héél vroeg verjaardagskadoo gekregen (alhoewel ik dit jaar niet verjaar ;) )

2. al ene mooi bol beginnend buikje mamavanjordy

oh en zo lang gewacht, omdat ik eigenlijk niet verwacht had dat het zo snel wéér raak zou zijn...
    voor Jade hebben we 4 jaar moeten proberen en mmm in geweest... en nu in 5de ronde raak

3. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Jeetje Nienke, wat ontzettend naar. Heel veel sterkte de komende tijd.

4. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Om 16.30 uur belde de gyn me terug om te bevestigen dat het inderdaad een “normale” miskraam is. Voor zover je kunt spreken van normaal :cry: . Mijn HCG was gedaald tot 68 en dat is te weinig voor een zwangerschap van rond de 6 weken. We zijn effe lekker een stukje gaan wandelen en uitwaaien. Maar toen we een feestelijk roze versierd huis passeerden met hoera een meisje, moest ik wel eventjes flink slikken. Het komt wel weer goed, we geven het gewoon een beetje tijd.

@Elsken, wat fijn je hier al te zien meid! Gefeliciteerd met jullie wondertje, zonder MMM!

5. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Nienke: veel sterkte meid.

6. Sjimf

Sjimf Actief lid

25 jan 2009
    268
    0
    0
    Dag meiden,

Wat veel nieuws weer...

@Noraa: van harte GEFELICITAART!

@Nienke: heel veel sterkte gewenst! Naar...

@Daantje: wow, wat een geweldig cadeau! Geniet er lekker van!

@Emotionele buien: Ook ik heb er last van, al kan ik me meestal nog wel beheersen... hoewel, niet altijd...

@nieuwe meiden: welkom en proficiat!

@klachten: ik ben vandaag ziek naar huis gegaan, waarschijnlijk mee vanuit oververmoeidheid dan griep of zwangerschap. Na een paar uurtjes lekker slapen gaat het al wel weer beter. Voortaan goed op mezelf passen!

Liefs Sjimf

7. Maia

Maia Niet meer actief

sterkte nienke :(

@Elsken: welkom hier!

@mamavanJordy: mooi buikje al. :)

8. Sjimf

Sjimf Actief lid

25 jan 2009
    268
    0
    0
    Oh en in mijn album de echo foto's!

Eén foto van 6 w en 5 dagen, waar je nog niet zo heel veel ziet....
    En twee prachtige foto's van gister, (al veel meer te zien) Op één foto zie je zelfs de beentjes al heel duidelijk :D Op één van de foto's is boven het hoofdje de dooierzak nog zichtbaar...

Ik ben nu al verliefd!

Liefs Sjimf

9. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Combitest is een combinatie van een speciale echo met nekplooi meting en een bloedonderzoek tussen 12 en 14 weken. Daaruit wordt de kans berekend op Down.
    Bij de echo van 20 weken wordt ook nog een nekplooimeting uitgevoerd maar geen bloedonderzoek etc.........
    Kosten van combinatietest zijn 137 Euro en als je boven de 36 bent wordt deze vergoed. Ik las elders op zsspagina dat sommige verzekeringen bij aanvullende polissen ook vergoeden.

ik hoop dat je hier wat aan hebt.

10. Maia

Maia Niet meer actief

wat mooi Sjimf!

Hopelijk is het bij ons morgen ook zo duidelijk.

11. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Mooie foto's Sjimf:)

Spannend voor morgen Maia.

12. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    @elsken: volgens mij kom je niet uit ned. ;), maar uit belgie? Klopt dat?
    Niet dat het wat uitmaakt hoor, maar ben heeeeeeel benieuwd.
    zou je je info aan kunnen vullen zodat we je op de lijst kunnen zetten?
    Wil je thuis of in het ziekenhuis bevallen en wil je borstvoeding geven of flesvoeding?
    In ieder geval welkom en kletsze.

@zag nog een buik voorbij komen: mooi beginnend buikje hoor.

@ iedereen sorry voor mijn vies verhaaltje maar moest er ineens aan denken dat dat altijd bij mij hielp. En pruimen helpt ook

13. Sjimf

Sjimf Actief lid

25 jan 2009
    268
    0
    0
    Ja spannend is dat hè? Ik hoop op een mooie echo voor jullie, komt vast goed...

14. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    wat een mooie echo foto`s zeg!
    en mama van jordy, wat een buikje al! en wat een schattig ventje op die ene buikfoto!

15. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    Wat een mooie foto's zie ik allemaal!

Nienke, heel veel sterkte, wat erg!

Bij mij is de misselijkheid toegeslagen. Vannacht bijna niet geslapen. Hopelijk blijft het hierbij...
    Weet iemand hoe het komt dat je misselijk wordt? Worden je darmen geplet ofzo? Stomme vraag misschien maar ik ben erg benieuwd1

Leuk dat we nu met z'n 3en uitgerekent zijn op de 27ste! Het is voor alledrie afwachten wat de echo zegt hoever je bent natuurlijk.

Verder heel veel gelezen maar weet niet meer precies waarover hihi. Zwangerschapsdementie :p

Ik ga mijn huis maar beetje opruimen, mevrouw van MvM komt zo en i schaam me om haar zo te ontvangen hehe. (Wij hebben 5 katten dus er moet altijd veel gestofzuigd worden)

Groetjes

16. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    @sannie, heb het toevallig eens gevraagd, en er is niet echt een duidelijke reden voor maar ze denken dat het komt omdat je hcg zo snel toeneemt ;)

Liefs Maaike

17. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    oh ja voor de lijst, ik ben 6 okt uitgerekend ;) Thnx

xxx

18. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Sjimf mooie echo hoor!

Buikje..........jemig mina zelfs mijn meest grote broek van dikkere tijdperken staat nu s'avonds echt op knappen.

Dit weekend ga ik maar ff mijn kast uitmesten om uit te zoeken wat ik wel en niet meer aankan. Dan een berg vacumeren en op zolder parkeren ben ik bang.....

19. Liesben

Liesben Niet meer actief

Dit zijn echt te veel pagina's om bij te lezen hoor dames, sorry!
    Ik las wel het verdrietige verhaal van Nienke. Sterkte meid!

Hier alles goed. Wle een geheugen als een zeef, dus waarschijnlijk een typisch gevalletje vroege zwangerschapsdementie.
    Misselijk ben ik gelukkig (nog) niet, wel flink zere borsten. Auw! En een aanhoudend ongesteldheidsgevoel.
    Vandaag laatste werkdag gehad, en nu toe aan een welverdiende vakantie! Vrijdag vertrekken we naar Frankrijk voor een weekje skiën. Huisarts zegt dat dat echt geen kwaad kan voor de beeb, die zit veilig diep weggestopt in het bekken. Maar ik denk wel dat ik het heul rustig aan doe....
    Misschien morgen even verloskundige bellen om afspraak te maken. ben benieuwd!

20. Sunshine01

9 nov 2008
    65
    0
    0
    @buikje: ja ik merk ook al dat m'n broeken te strak gaan zitten en dat ik een buikje krijg! Zo kan ik het echt niet meer geheim houden, want niemand kent mij met een buikje..het begint echt op te vallen, terwijl ik het toch nog stil wil houden.. hmm moeilijk!

Deel Deze Pagina