danjo, sterkte meid. kom op, het zijn de laatste loodjes en is het wachten vast en zeker waard. zometeen ben je alles vergeten. ik duim voor je!
@sloppy succes meid ik hoop dat het doorzet voor je. @daantje hier ook van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje, je hebt een mooi mannetje. @danjo beterschap meid. hier gaat alles goed, alleen heeft riley in de avond last van clusterdrinken dat wil zeggen dat ze heel vaak komt en veel drinkt maar dat heeft als voordeel dat ze de nacht goed doorslaapt. vandaag is Riley weer gewogen omdat ze ook voedingen overslaat, en ze woog 2860 gram, ze zit nu dus nog maar 40gram van haar geboorte gewicht af. Ik ben echt trots op haar en ben kei blij met haar. ik ga nu weer naar haar toe ze word weer wakker. fijne avond en slaap lekker allemaal. XXX Gusam
Ik heb steeds harde buiken die een beetje pijnlijk zijn, maar nog niet héél pijnlijk. Heb last van mijn onderrug, een beetje een zeurende pijn, dit had ik ook altijd als ik ongesteld werd. Verlies echt mini scheutjes, maar ik weet gewoon echt niet of het afscheiding of vruchtwater is. We wachten het rustig af, maar het is dus wel iets aan het rommelen! Vind het wel spannend!
Gusam: Wat fijn dat t goed gaat.. En heerlijk dat je zo aan het genieten bent zeg!! Kben trots op je, want je doet het toch maar even! Super!
Danjo": Wat hoop je zelf dat er gaat gebeuren? Wil je graag ingeleid worden of liever niet? Kan je nou straks wel atwt kijken?
@danjo: sterkte meis! @gusam: wat fijn dat het met Riley zo goed gaat! hier zijn we enorm brak. Ik ben super emotioneel maar helaas, is even niet anders. we hebben afgesproken dat we het vandaag proberen, dus ik zit letterlijk en figuurlijk als een melkkoe aan de kolf, we krijgen via het spuitje wel meer melk bij haar naar binnen (1,5 borst ongeveer - normaal amper 1 borst) maar dat betekent nu ook dat ze enorm wakker is (normaal slaapt ze veel) dus we zijn nu al 5 uur met haar bezig want ze wil absoluut niet slapen. Maar ze ligt nu in bed, kermt een beetje maar janken gelukkig niet dus hopelijk valt ze zo in slaap. Ben wel heel moe want vannacht ook niet geslapen maar ach. Morgen is de kraamhulp voor het laatst maar waarschijnlijk komt ze dit weekend ook om te wegen, hangt van het gewicht morgen af. Ze is wel helemaal top en ben superblij met haar. ga even bijlezen!
He leo zou t voor jou dan ook echt begonnen zijn? spannend hoor, zo nog een beetje proberen te slapen... waar is de rest trouwens. liggen ze allemaal in barensnood??
@jaja: fijn dat het inbakeren helpt! @shaula: lekker dat je de medicijnen kunt gaan afbouwen! Fijn dat het zo lekker met je meisje gaat! hier is het misschien de goden verzoeken maar ze slaapt..... we durven nu zelf eigenlijk nog even niet naar bed omdat we bang zijn dat ze weer wakker wordt.....
ik zag trouwens bij de sept mama;s dat Elizabetje is bevallen van een hele flinke knul een ruime 9 ponder heeft zijn tijd goed uit gezeten dus! Elizabetje: van harte met jullie zoon!
hier weer onrustige buik meiden. Kreeg vanmiddag op mijn falie van de gyn, ik moest bellen als er wat veranderde maar ik vind het zo overdreven om te bellen voor een paar flinke harde buiken... dat hoort er toch gewoon bij?
hai Jip! Hier onrustig dus. Hoe is het bij jou? Maia, fijn dat meiske slaapt. Knuf voor jou! Leo, het komt dicht bij he nu!
Maia kan het niet zo zijn dat de kleine gewoon last heeft van de vele voeding die ze nu moet verwerken en dat ze daarom zo wakker en onrustig is etc? Hoop dat je snel niet meer verplicht hoeft te kolven! lijkt me een drama eerlijk gezegd. Danjo hoop dat je een goede nacht hebt in het ziekenhuis! Josien voor jou hoop ik dat de bevalling vannacht begint Leoni klinkt als de start van de bevalling hoor... en zeker met die krampen erbij zou ik de VK wel bellen, want je verliest ws echt vruchtwater!!!
pijnlijk is het niet echt wel aanwezig en gevoelig. lastig hoor. volgens mij is het nog niets hoor... volgens mij weet je het echt wel als het zo ver is.
ja ik rotzooi hier ook maar aan hoor, had ook de opdracht om te bellen bij regelmaat, maar goed ik heb dan al meerdere dagen regelmaat, alleen pijnlijk is het nog niet stiekem wacht ik gewoon tot bv mijn vliezen breken, kan ik altijd bellen, moet ik sowieso heen als ik nu bel dat ik regelmaat heb dan nemen ze me zo weer op, zit ik ook niet op te wachten
Gusam, wat leuk te horen hoe het met jou en Riley gaat. superleuk voor je!!! leonie, zit er regelmaat in je harde buiken? moor, deels hoort het er wel bij, maar check goed of er regelmaat in zit.... als je gyn het zelf aangeeft, gewoon lekker bellen.