@Maia, KNUFFEL * KNUFFEL * KNUFFEL * KNUFEL * Lijkt me heel verwarrend allemaal, maar zoals je zelf zegt, ze is wel een heel tevreden meisje en dat is heel belangrijk om te onthouden. @Gusam, wat fijn dat t zo lekker gaat met Riley! @Elizabethje, GEFELICITEERD! Hoop dat je hier ook even je verhaal komt doen! Ik was gisteren bij de VK en was allemaal goed. Bloeddruk wel een beetje hoog maar niet alarmerend gelukkig. Vandaag lekker niets, dus hopelijk lukt het me om de laatste achterstallige was weg te werken en dan is alles bij Schoonmoeder heeft de gordijnen van de minikamer gemaakt, dus is ook steeds meer af.
@Curly, ben zo benieuwd wat er nou bij jou gaat gebeuren (jij waarschijnlijk nog benieuwder dan ik ) . Zou het nog mogelijk kunnen zijn dat je beeb zich toch nog omdraait of is dat onmogelijk? @Odess, ja dat is waar, best een boel eigenwijze beebs hier in okotber! Zullen we Roos vragen om een lijstje te maken op de site haha
Buddy - knuffel voor jou! Vervelend dat je slecht slaapt!! Welke mario heb je? Hier ook een ds en ben verslaafd op het bacterien uitroeien spelletje die bij braintraining erin zit - heel suf :+ Hopelijk slaap je nog even!
Hier meer mensen met vervelende nacht. Gisteravond dacht ik toch even dat het zover was. Heel veel harde buiken en steken in mijn *doos*, alsof er al een handje uit stak. Ook rottig geslapen iedere keer werd ik wakker van die knalharde buik. En het mormeltje was ontzettend druk...... Maar helaas vanmorgen was het weer rustig. Wel naar om te lezen dat zoveel meiden toch problemen hebben met hun bloeddruk. Hopelijk hoeven jullie niet allemaal opgenomen te worden. Maar wie zal vandaag bevallen???????????? Mooie datum hoor 09-10-09!!!
eigenwijze beebs; goh hier nog 1...als je vk met bijna 40 weken nog 10 minuten moet zoeken om het hartje te vinden omdat madame ongeveer tegen mn rug aangeplakt zit ben je best eigenwijs denk ik hahaha
Nee baby dat is gewoon bijzonder knap Pookie vandaag inderdaad een mooie dag - als we nu allemaal eens positief denken LLLLEEEEEEEEEEEOOOOO ben benieuwd naar hoe het met je is!!
hahhaa dat kan ook Odess, nou moet ik wel eerlijk zeggen dat ze het hartje nog geen ene keer meteen hebben kunnen vinden omdat madame haar kont in de kribbe gooit....Ben echt benieuwd wat voor karaktertje erin zit, volgens mij een lekker eigenwijs pittig ding....heerlijk als ze 2 is gaat ze in de supermarkt op de grond liggen krijsen hahaha... Ik ga even douchen tot later!
Haha Babyd, en dan ga jij dat natuurlijk ook doen, ik zie t zo voor me (net als de reklame) en je manlief maar zeggen 'daar hoor ik niet bij hoor!'... of zou hij ook lekker mee gaan doen? Ja sorry ik ben wat eigenwijze beebs vergeten te noemen, geloof zo langzamerhand dat ik beter de niet-eigenwijze kan benoemen
Ik heb opeens heerlijk wintersport gevoel, strakblauwe lucht, zonnetje en lekker koud buiten...mmmmh Vin chaud erbij en genieten maarrrr
Oe wintersport - zin an We gaan eind januari/ begin februari sowieso met mijn ouders en broertje - vorig jaar ook gedaan super gezellig. Alleen was ik toen net zwanger - nu hebben we een kleine wurm mee Het is wel echt heerlijk weer vandaag!! Herkennen jullie trouwens het gevoel alsof iemand met een voorhamer onder op je rug staat te slaan? Pffff moest net even ophouden met alles en me helemaal schrap zetten want jeetje wat doet dat zeer!
auw odesss, pijnlijk met die hamer hier goed geslapen, wonderbaarlijk genoeg! Nu woef wegbrengen naar de dokter vind het he-le-maal niks!! tot later meiden!
Mmmm, leonie en josien hebben zich nog niet gemeld vandaag! Sloppy is vast druk aan het puffen.... Zal misschien wel een drukke dag worden vandaag....
@blij ei; hahaha liggen we met zn 3en te gillen daar ahaha @odess; ow lekker vooruitzicht! @moor; succes met hondje!
blij ei, in theorie zou de baby nog kunnen draaien, maar daar ga ik echt niet meer vanuit. het ligt al ruim 10 wkn zo... hopelijk komt het snel.
@Curly, haha ja die band is letterlijk op je buik geschreven.. @Joenka, zou wel mooie datum zijn voor een drukke beeb-dag @Babydream, LOL , ik ga straks elke pauze even naar de supermarkt kijken of ik een complete familie op de grond zie liggen @Moor, sterkte met je hond
*breekt in* Ha oktobermama's! Ik geloof niet dat jullie al wisten dat onze laatste septembermama is bevallen(jullie hebben wel gelezen dat Elizabethje bevallen was ) Maar bij deze geven wij, septembermama's, het stokje aan jullie door! Succes met de laatste loodjes dames en gefeliciteerd voor de dames die al bevallen zijn!! *breekt weer uit*
Dankjewel Andi!Jullie ook allemaal gefeliciteerd en er zijn er hier heel wat gretig om dat stokje over te nemen!