@danjo; getver dat is ook vervelend zeg, en dan is zo'n rottig zkh bed, slaap je ook verrot @kkonijn: elke morgen weer wakker worden met dat gevoel, dat er nog nix doorgezet heeft, vervelend he @Sannie; het gevoel van je eigen lichaam weer terug willen ken ik hier ook, lekker op mijn buik slapen, ,mijn slimfit weer aan, en niet met van die olifantenvoeten in van die lelijke laarzen, die eigenlijk 2 maten te groot zijn @Joenka succes bij de apk en natuurlijk helemaal bij je meisje!vin t altijd zo leuk om te zien, ze zijn altijd zo trots op zich zelf! @MVJ fijn dat je iets beter geslapen hebt.. @Babydream; kerels zijn gekke wezens he?? @mandy; spannend hoor, succes! @marientje: succes bij de gyn! @blij ei: wat heerlijk dat jij wel lekker geslapen hebt, je zou je er bijna schuldig om voelen he, om dat hier te melden @moor; joepie!!! lekker geslapen, gelukkig maar @LEO SLOPPY en JOSIEN!!! where are you??
hahaha babydream, ik moest wel lachen om je mannetje met zijn engelse drop-opmerking! leo slaapt ook wel es uit he? maar ik hoop dat ze een andere reden heeft om zich niet te melden. als iemand graag wil bevallen is zij t wel met al die bitterlemon en een hele ananas! sloppy en josien: hoop dat jullie aan t bevallen zijn of je kindje ondertussen al in de armen hebben! curly, wanneer werd jij nou ook alweer ingeleid? maandag? mandy, spannend meid, succes! hier geen tekenen, guppie is lekker druk in mijn buik en ik voel me prima. danjo, hoest met jou meid? nog kunnen slapen? hoe staat t met je bloeddruk? rustig aan! (al kun je vast niet anders daar in t zhs...)
wow lees op hyves dat daantje en giorgio naar huis mogen!!! wauw daantje, gefelciteerd! lekker genieten nu! hopelijk heb je minder last van de hechtingen...
@Andi, dankje voor het 'overdragen' en jullie septembermama's allemaal heel veel geluk en genieten maar! @Ja precies Babyd, die appie. @Jip, inderdaad geeft dat best een beetje een schuldgevoel...
Effe ego berichtje; Heb sinds vanmorgen steeds menstruatie-achtige krampen, die soms echt pijnlijk zijn. Er zit niet echt regelmaat in, het zijn ook nog geen weeën. Nu belde manlief net vanuit Hengelo, waar hij een afspraak heeft voor zijn werk, dat de auto raar doet.... We hebben um vanaf augustus 2e hands gekocht van een vriend van hem en we hebben er al zoveel pech mee; stuurslot zit soms een uur lang vast, juist als je weg wil rijden, gaat ons bijna 400 euro kosten om er een nieuwe in te zetten. Ook al een nieuwe buline (ofzo iets) erin moeten laten zetten, van bijna 150 euro. En nu vandaag witte rook uit de motorkap... Wordt er een beetje zenuwachtig van, juist nu ik zo'n kramp heb... Ik ga weer naar Senna toe want die wil ook aandacht (en brood!). Tot later!
@zonneschijn; jeetje daar zou ik ook een beetje zenuwachtig van worden, hopen dat ie heel en zonder problemen thuis komt
ellen, ik word niet ingeleid. Mijn staat een stuitbevalling te wachten en nog grote kans op een KS als het niet goed lukt...
@Zonneschijn, dat lijkt me niet fijn, jij met krampen en je mannetje met autopech! Hoe ver is hij nu bij jou vandaan... oh ik zie het.. dat is wel een afstandje 8)
ow sorry curly, ik dacht dat je deze week zou worden ingeleid... wist wel dat t een stuitbevalling zou worden. hopen dat dat allemaal goed gaat! zonneschijn, zou ik ook niet fijn vinden hoor! hoe laat kan hij naar huis?
Hallo! Jammer dat veel dames zo slecht slapen. En dat terwijl we toch allemaal extra energie op moeten doen voor de bevalling. In het zkh was alles goed! Hij heeft een echo gemaakt en uitwendig gevoeld hoe de ligging van het kindje was. Hij kwam tot de conclusie dat het hoofdje nu beweeglijk in de bekkeningang ligt. Er waren ook geen obstakels waardoor het kindje niet verder kon indalen. Er zat wel een spoortje eiwit in m'n urine dus dat moet de vlos even in de gaten houden. We hoeven in principe niet terug te komen in het ziekenhuis. Jiehaaaaa! Ben weer helemaal gerustgesteld en blij met m'n zwangere buik! Ga even beetje poetsen hier! (heb ineens weer energie voor 10!) Groetjes Marientje
ooooo wat een spanning... sloppy, josien en leo, als jullie niet aan t bevallen zijn, moeten jullie je wel melden hoor!!!!
ik ga ff wat eten, vanmiddag 2 bezoekjes afwerken, dus hoop dat ik tussendoor nog ff tijd vind om hier te spieken!!!
Marientje dat is fijn nieuws! Geniet van je energie. Ja ik hoop niet dat het een voorbode is voor de manier waarop ik weeen ga ervaren... Echt niet uit te houden! Hier zou manlief naar de andere kant van het land vandaag - op zn kortst 3 uur reizen, maar ik gelukkig niet gegaan. Voel me niet erg zeker met al het geklier in mn lijf en heb hem graag aan mijn zijde als het even wat minder gaat! (hij heeft een kantoor aan huis sinds kort - dus dat is heerlijk!) Zonneschijn, oe dat is ook niet fijn. Hopelijk is het snel verholpen! We spannend dat je zo in de krampen zit, wie weet! Hmmm nog steeds niets van Leo, Sloppy en Josien... Ze zouden alledrie bezig kunnen zijn, ik hoop het in ieder geval voor Josien! Die was gisteren ook gestript toch?
BUDDYNIEUWS VAN SLOPPY!! Ik kreeg net een telefoontje dat ze een uur geleden is bevallen van een pracht van een dochter Megan Lyza! Met moeder en dochter gaat het goed, ze moet nu alleen nog even gehecht worden ( Autsj )
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa fijn! Sloppy & Sloppyman van harte met de geboorte van jullie dochter MEGAN!! Hopelijk valt het hechten een beetje mee... Geniet er van!!