Ze zal binnenkort zelf wel even komen vertellen hoe de bevalling was... want als ik hier alles neer ga zetten wat ze me heeft verteld is het niet leuk voor haar
Sloppy, wauw super! Gefeliciteerd met jullie dochter Megan Lyza!! Succes met hechten en dan helemaal genieten!
Manlief is onderweg naar huis. ANWB was al geweest maar die konden niks raars vinden... Ik vind rook uit de motorkap toch best raar anders... Zit toch wel regelmaat in m'n krampen om de 5-6 min. maar nog helemaal niet zo heftig... Hoop op nog meer babynieuws vandaag (maar dan nog niet van mij...)!
Goedemiddag dames! Dank jullie voor de lieve berichtjes! Even heel ego maar we zijn heel blij: Fleur is 100 gr. aangekomen Dus het kolven heeft geholpen, we zijn erachter dat het een luie drinker is want via het vingervoeden drinkt ze een stuk meer dan aan de borst (normaal met moeite 1 borst, vaak nog niet eens helemaal leeg en nu toch ruim 1,5 borst). We moeten nu combi borst/spuitje doen (dus eerst borst, daarna kolven en kijken wat ze dan nog meer naar binnen werkt) maar dat doen we wel want we willen wel dat het goed met haar gaat. En we mogen ondanks dat ze nog niet op haar geboorte gewicht is vandaag naar buiten met haar. Gaan zo eerst even slapen tot ze weer komt voor voeding en daarna gaan we lekker even een rondje! @MvJ: de lactatiedeskundige is nog niet langs geweest maar wel steeds telefonisch contact. Het probleem was ook niet dat het verder slecht met haar ging, ze heeft genoeg volle luiers (echt heel veel ) het drinken deed ze ook gewoon. Ze is verder heel makkelijk en tevreden met alles. Maar na 5-10 minuten valt ze gewoon in slaap. En dan ga je haar verschonen, wordt ze weer wakker en dan ga je weer 5-10 minuten verder en dan ligt ze in coma en met geen mogelijkheid wakker te krijgen. Want drinken deed ze wel en ik heb genoeg voeding dus maar we zijn nu zo blij (hoe stom eigenlijk maar nu weet ik weer waar we het voor doen). Fijn dat je weer beter hebt geslapen trouwens! @babydream: wat lief van je mannetje! @mandy: spannend! @Odess: doe lekker rustig aan! Vervelend van je handen maar wel heel herkenbaar @blij ei: fijn dat je lekker geslapen hebt @daantje: fijn dat jullie naar huis mogen! @marientje: fijn dat alles goed was en dat ze toch enigszins aan het indalen is. @Sloppy: HOERA, VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE DOCHTER MEGAN LYZA! Erg mooie namen! Geniet lekker met zn 3en, eindelijk!!!!!!!!!!
Maia, dat is goed nieuws! Fijn hoor, 100 gram erbij, dat is behoorlijk wat! Straks lekker even naar buiten, het is echt mooi weer. Geniet ervan, als trotse ouders stralend achter de wandelwagen! Ik had echt het idee dat iedereen aan je zag dat je zo trots liep te zijn...
BEVALLEN MAMA'S 01 augustus - Mummie2be - Senne - 1750gr - 40cm - 30.6wk 04 september - Jelyor - Fenna - 2265gr - 43cm - 35.0wk 16 september - Flotsje - Bram - 2335gr - 45cm - 36.0wk 21 september - Shaula - Senna - 2810gr - ? - 37.0 wk 21 september - Aylin16 - Joshua Anthony - 2770gr - 37.0wk 23 september - Jaja23 - Dylan - 3360gr - 47cm - 39.2wk 27 september - Trutje - Loek - ? - ? - 39.1wk 27 september - Rose1982 - Eva - 3200gr - 50cm - 38.0wk 29 september - Kitty1982 - Senne - 3180gr - 50cm - 39.3wk 01 oktober - Fokje - Hendrik - 3840gr -? - 39.5wk 01 oktober - Madelieveke - Pleun - ? - ? - 38.4wk 02 oktober - Maia - Fleur - 3925gr - 50cm - 39.4wk 02 oktober - Gusam - Riley - 2900gr - ? - 39.6wk 03 oktober - Bowen - Niels - 3920gr - ? - 39.6wk 05 oktober - Luna1 - Julien - 3700gr - 51cm - 39.0wk 05 oktober - Sjimf - Meike - ? - ? - 40.2wk 06 oktober - Silvia111 - Noa - 3590gr - 48cm - 39.1wk 06 oktober - Karina - Zeger - 3449gr - 50cm - 40.0wk 07 oktober - Thirza02 - Iris - 4040gr - 50cm - 38.2wk 07 oktober - Daantje22- Giorgio - 3565gr - 48cm - 37.1wk 09 oktober - Sloppyslayer - Megan - ? - ? - 39.3wk Er zijn nu 11 jongetjes geboren en 10 meisjes!
Zo heb nu pas teruggelezen want had gister verjaardag!! Leonie.. ik heb je nit meer gezien? Hoe gaat ie nou? Was het vruchtwater??? Danjo: Pfff das mooi kut! gaan ze je nu inleiden of wat gaan ze doen?
@Maia, wat een goed nieuws zeg! Heerlijk dat jullie ook meteen beloond zijn met 100gram, dan weet je inderdaad weer waarvoor je het doet.
SLOPPY EN SLOPPY MAN GEFELICITEERD, met jullie dochter, wat een mooie naam!! wat fijn dat ze er is, lekker genieten en hopen dat je snel weer opknapt!
@Maia; Yes kanjer super!!!Wat heerlijk dat ze ineens zoveel gegroeid is!!Veel plezier buiten! @Sloppy; jeeeeeeeeejjj de eigenwijs is bevallen!!Gefeliciteerd met je meisje Megan Lyza!!!Geniet van haar!!!Had papa toch gelijk met zn vrijdag hihi
Ja Leo..... heb je uitgeslapen of ???? Oja en als je hebt uitgeslapen wil je dat dan niet meer doen ons een beetje in spanning laten zitten