jaaaa! sloppy en sloppy-man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Megan Lyza! mooie namen hoor! hopelijk valt het hechten mee... leonie, ik zie je online!!! nou nou nou? ff buikfoto gemaakt, zal m ff spammen zo
*best wel een beetje trots* de vk`s in de praktijk hier zeggen t ook allemaal. wel leuk om te horen hoor! maar mijn buik was al niet enorm strak voor de zwangerschap,(lees: lubberbuik) dus vandaar misschien dat ie meer uit kan rekken zonder striae???
JOehoee, ik ben hieeehieer! Ik mocht willen dat ik bezig was met bevallen... NOu hier dus weer alles rustig!! Wat irritant! Ik dacht gister avond echt dat het begonnen was. Maar helaas, ik zal nog even geduld moeten hebben. En nee ik heb niet naar de vk gebelt. Afgelopen dinsdag ben ik er geweest en toen dacht ik ook dat ik wat verloren was. Maar ze nam het volgens mij niet echt serieus en zij dat als het echt vruchtwater was, het er wel vaker uit zou gutsen ookal ligt ze ingedaald. En zolang er niks uit kwam met op de hand blazen hoefde ik me ook niet druk te maken zei ze. Elizatbeth: gefeliciteerd met jullie zoontje!!!! Sannie: Waarom ga je er om 7 uur al uit?? :O Balen van je harde buiken enz snachts! Kan me voorstellen dat dat irritant is. Kom op meid! NOg even! Maia: Dikke knffl voor jou, zal wel even heeel vermoeient zijn zeg. Danjo: Ook voor jou n knffl.., Bah! balen dat je er zo slecht slaap. Babydr: hahah!! Zat er alcohol in de dropjes? grapjas die man van jou Hopelijk slaap je vanmiddag nog ffies. Strippen: Waarom worden er toch zoveel gestript? Bij onze praktijk sturen ze ons bij 42 pas door naar de gyn.. Dus ik hoop ECHT dat ze er voor die tijd wel is.. Mandy: spannend hoor! Ik hoop dat t snel gaat beginnen voor je. Odess: Wow, lekker je borsten zo erg? Heb ik gelukkig nog geen last van. Balen dat je ook al zo beroerd hebt geslapen zeg.. Blij ei: Fijn dat alles goed was gister!! en wat lief van je schoonmoeder... Babykamer helemaal af nu? En lekkr hé dit weer! We dachten precies hetzelfde.. Behalve van dat chaud, want ik heb echt géén idee wat dat is! Moor: Aahh wat zielig.. Succes met de woef. Istie ziek? Daantje nu al naar huis!! Lekker meid!! Zonneschijn: wat spannend!!! Hopelijk begint het snel. Wat onwijs balen van de auto! Dat geld geef je toch echt liever aan iets anders uit he.. SLOPPYYYY!!! GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTERTJE MEGAN LYZA!!!! Wat een mooie naam!! Ben benieuwd naar verhalen, foto's!! Woehoee.. goed gedaan!! Maia: Wat fijn dat ze wat is aangekomen! Super! Iig de moeite dus niet voor niks.. heerlijk! Uitslapen: hahaha! Ik heb inderdaad uitgeslapen, tot 12 uur in mn nest. Maar ik had het wel nodig zeg. Voel me nu echt wakker, en dat is lang niet zo geweest. Ellen: Mooi buikie hoor!!
@Leonie; bij ons strippen ze omdat dat een heel stuk natuurlijker is dan ineens patsboem ingeleid te worden bij de gyn...
maar ze strippen trouwens wel pas NA de 40 weken en met 41 halve week moet je wel op controle in t zkh
Jammer Leonie dat t niet heeft doorgezet... maar wel fijn dat je weer even goed hebt bijgeslapen. Vin chaud = gluhwein = warme wijn maar dan in Frankrijk
Sloppy en partner, gefeliciteerd met Megan! Is Megan haar roepnaam of is het voluit Megan Lyza? Erg mooie naam voor ongetwijfeld een erg mooi meisje! Geniet van elkaar!!
Hihi Ellen, denk dat ik daarom ook een streeploze buik heb, er zat al genoeg rek is voordat ik zwanger was Nu maar hopen dat t zo blijft....
Zouden we dan meer geluk hebben bij Josien?? Daar hebben we ook nog niets van gehoord, of had ze afspraken vandaag?