aah schattige fotos fokje!! MOoi hoor!!!! JOsien: oooh ik hoop inderdaad dat die aan het bevallen is zeg!!
Ze is bevallen! Anastasia's zoontje heet Mike, weegt 3950 gram en is 51 cm lang. Vanmorgen had ze al drie cm ontsluiting dus hebben ze haar aan het infuus met weeënopwekkers gelegd. Om ongeveer half twaalf is ze al bevallen.
JeeJ NOg een beebje op die mooie datum!! Anastacia en man van hartee gefeliciteerd met jullie zoontje Mike!!!! Hopelijk is alles goed gegaan. Geniet ervan!!!!
Leo, toch niet dus... Helaas! Nog even afwachten dus... Maia, wat heerlijk dat ze nu zo mooi gegroeid is!! Hopelijk zet ze deze lijn mooi door en wordt ze een iets minder luie drinker Ellen, wat een knappe buik!! Anas, van harte met de geboorte van jullie zoon MIKE!! Dat is mooi snel gegaan, wat heerlijk voor je!! Geniet er van!! De beebs hebben goed begrepen dat vandaag een mooie datum is!! Nog steeds niets van Josien, wie is haar buddy?
BEVALLEN MAMA'S 01 augustus - Mummie2be - Senne - 1750gr - 40cm - 30.6wk 04 september - Jelyor - Fenna - 2265gr - 43cm - 35.0wk 16 september - Flotsje - Bram - 2335gr - 45cm - 36.0wk 21 september - Shaula - Senna - 2810gr - ? - 37.0 wk 21 september - Aylin16 - Joshua Anthony - 2770gr - 37.0wk 23 september - Jaja23 - Dylan - 3360gr - 47cm - 39.2wk 27 september - Trutje - Loek - ? - ? - 39.1wk 27 september - Rose1982 - Eva - 3200gr - 50cm - 38.0wk 29 september - Kitty1982 - Senne - 3180gr - 50cm - 39.3wk 01 oktober - Fokje - Hendrik - 3840gr -? - 39.5wk 01 oktober - Madelieveke - Pleun - ? - ? - 38.4wk 02 oktober - Maia - Fleur - 3925gr - 50cm - 39.4wk 02 oktober - Gusam - Riley - 2900gr - ? - 39.6wk 03 oktober - Bowen - Niels - 3920gr - ? - 39.6wk 05 oktober - Luna1 - Julien - 3700gr - 51cm - 39.0wk 05 oktober - Sjimf - Meike - ? - ? - 40.2wk 06 oktober - Silvia111 - Noa - 3590gr - 48cm - 39.1wk 06 oktober - Karina - Zeger - 3449gr - 50cm - 40.0wk 07 oktober - Thirza02 - Iris - 4040gr - 50cm - 38.2wk 07 oktober - Daantje22- Giorgio - 3565gr - 48cm - 37.1wk 09 oktober - Sloppyslayer - Megan - ? - ? - 39.3wk 09 oktober - Anastasia - Mike - 3950gr - 51cm - 40.0wk Er zijn nu 12 jongetjes geboren en 10 meisjes!
Odess: balen dat je zo slecht geslapen hebt! Heb je een rustig dagje vandaag?? Blij ei: wel fijn dat je zo lekker geslapen hebt vannacht! Geniet ervan zou ik zeggen En ja, ik loop echt nog op blote voeten buiten, op slippers....vind t stiekem wel lekker, die koude lucht over die dikke voeten hehe. Zoveel loop ik neit meer buiten hoor trouwens...ff naar de supermarkt en weer terug...of naar de bushalte hehe Odess: ik heb gewoon t officiele mario spelletje. Brain training heb ik niet. Wel prof Layton...maar die heb ik al uitgespeeld hihihih8) Leuk hoor, straks met z'n allen op wintersport!! En ik zou t ook niet prettig vinden hoor als mannetje aan de andere kant van t land zou zitten. Zeker nu niet voor jou...met dat gerommel!!! Lekker hoor dat ie vanuit huis kan werken\! Moor: waarom meot woef naar de dokter? Zonneschijn: nee dat is echt vervelend avn de auto. Juist nu... Marientje:fijn al dat goede neiuws!!! Sloppy: hoeraaaaa gefelciteerd met jullie dochter!!!!!!! Ellen: wow wat een mooie buik!!!! Daar zou ik ook trots op zijn! Fokje: ooohh wat een schattige foto!! Wat een trotse grote broer!!! Anas: wow, hallo dat heb je snel gedaan hahaha. Gefelicteerd!!! Mike, wat een leuke naam!
Hé hallo... daar is ze weer Niks meer aan de hand. Die kleine is gewoon stronteigenwijs. Hij of zij is blij dat de dokter niet meer heeft zitten te wroeten van binnen, heeft er nog eens een nachtje over geslapen en bedacht dat ie nu gewoon blijft zitten tot a.s. maandag. Het is toch wat.......... Net z'n vader zo eigenwijs ! Sorry dat ik me nog niet gemeld had... heb vanmorgen het hele huis gepoetst en daar was ik druk mee... @Anastasia, gefeliciteerd met jullie zoon MIKE! Ik had het even gemist, maar waarom was je eigenlijk al zo vroeg ingeleid? Snelle bevalling zeg, geweldig! Geniet heerlijk van elkaar! @Sloppy, gefeliciteerd met jullie dochter MEGAN! Fijn dat ze er eindelijk is! Ook voor jullie een hele fijne kraamtijd gewenst! En hopelijk heb je niet zoveel last van je hechtingen.
Vanmorgen Shaula op bezoek gehad met beebje. Wat een schatje is t toch!!! Was erg gezellig!!! Nu naar t ziekenhuis voor eindelijk de de rondleiding over de kraamafdeling. We hebben afgesproken om met de taxi te gaan hihi. Komen we in ieder geval aan! Vriendje heeft volgende week een hele belangrijke deadline dus we hebben afgesproken dat de kleine toch nog maar even niet komt nog. Vanaf volgend weekend mag t....Hopelijk vanmorgen neit te streng aangesproken doeidoei