Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvN

MvN Niet meer actief

San: Waarom koop je niet een kaartje waar je gewoon spellen kan downloaden.. scheelt zoveel geld.. ik heb gewoon 40 spellen op 1 kaartje staan:D

Josien: Ons niet meer in spanning houden grrr :p echt kut dat het niet heft doorgezet!! ik gun het je zo!!

2. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

hee balen josien...zou jij de 1e zijn die de 42 wkn gaat halen hier...hopelijk komt die eigenwijs dit weekend nog!

3. 0babydream0

Veel plezier met de rondleiding Sannie!En indd is de taxi dan een beter idee hahaha

4. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    sloppy:gefeliciteerd met megan wat een mooie naam!!!!!!!

anas:gefeliciteerd met mike ook al zon leuke naam

Hoop dat alles goed is gegaan nu lekker genieten

Wie zal de volgende zijn????????

5. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    SLOPPY, gefeliciteerd met je DOCHTER!! Nu lekker genieten, je heb er zo lang op moeten wachten. Ik hoop dat alles goed gaat en je je een beetje goed voelt.

ANASTACIA, wauw een zoon MIKE!! Super voor jullie zeg. We willen graag foto's zien!

Maia, wat lekker dat fleur is aangekomen. maak je even een foto als je buiten bent?

Ellen, mooie buik hoor. Ben errug jaloers! Ik heb zelfde printje als Roos en dat terwijl ik rek genoeg had... dacht ik

Nu wil ik dat mijn beebje ook komt! Ben het wachten zat!!!!

6. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Sloppy + man; gefeliciteerd met jullie dochter MEGAN!!!

Anas + man; gefeliciteerd met jullie zoon MIKE!!

En nu lekker genieten!! :D :D

7. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Oh ja Roos; mijn dochter was 48cm lang bij de geboorte. Er staat nog een ? in de lijst achter mijn naam :)

8. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi meiden,

Hier even een uurtje op bed gelegen (makkelijk als mijn mams nog hier is), maar kan echt niet slapen hoor.

Sloppy en anastacia: gefeliciteerd met jullie dochter en zoontje. Geniet van de kraamtijd.

Daantje: fijn dat je naar huis mocht meid. Heb vandaag je geboortekaartje ontvangen. Leuk ziet ie eruit zeg!

Maia: ja moeilijk is dat als je een lui drinker hebt. Maar een lactatiekundige kan je ook advies geven hoe je haar beter aan de borst door kan laten drinken. Maar daar moeten ze het meestal toch voor zien. Is gemakkelijker dat ze straks gewoon weer zo aan de borst kan, zonder dat dubbele gedoe. Maar super dat ze 100 gram is aangekomen.
    Wat je nog kan proberen is haar niet te warm bij je leggen, dus omslagdoek niet er omheen, evt. broekje uit, koud washandje door haar gezicht (wel zielig maar werkt meestal wel goed). Leg je na die 5 a 10 minuten nog aan dezelfde kant aan als je haar verschoond hebt?
    Dit kan je volgens mij het beste wel doen want dan krijgt ze ook zeker de achtermelk.
    Succes. Knap dat je het nog vol houd. In het begin is bv vaak best afzien (spreek uit ervaring) maar als het na een paar weken goed gaat lopen dan is het zoveel makkelijker.
    Maar het moet geen bloed, zweet en tranen gaan kosten.

9. Anastasia en man, gefeliciteerd met Mike!

10. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    auw... het gaat echt wel doorzetten hier... Om de 3 tot 8 minuten weeën/krampen die ik echt wel weg moet puffen...

man is thuis gekomen ondanks autopech. VK komt over een half uurtje, net als mijn ouders voor Senna.

Probeer jullie op de hoogte te houden, maar weet niet of t lukt...

11. Tamale

Tamale Niet meer actief

Odess: Is de beeb alweer wat drukker bij jou??
    Ze is hier ook verdacht rustig..

Roos: moet je niet ER kijken? Gaat dr eentje bevallen..

12. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Anastacia, gefeliciteerd!

13. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    spannend zonneschijn!!! Ben benieuwd wat de VK zegt!

14. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Sylvia, je bent online. hoe is het? en met Noa? Heb je foto?

15. Tamale

Tamale Niet meer actief

Zonneschijn wat spannendddddd!!!
    HEEL veel succes, zet em op meid!!!

16. 0babydream0

@jaja; ik denk dat zonneschijn de volgende wordt!!

Succes Zonneschijn!Wat een drukte vandaag met de okt beebjes!Komen er ineens allemaal uit hihi

17. 0babydream0

nou ja allemaal er zijn natuurlijk een paar eigenwijzen bij:p

18. 0babydream0

@luna; net de foto's op je hyves bewonderd!Wat een lekker kereltje zeg!!!!

19. machsdoch

machsdoch Actief lid

8 jan 2009
    485
    0
    0
    Spannend zonneschijn!! Ik ben echt benieuwd:D

Hier alles nog steeds rustig.. Morgen komt er een vriendin op bezoek uit Alkmaar.. Omdat ze straks een paar dagen op vakantie is naar het buitenland, en ze ervan overtuigd is dat ik donderdag zal bevallen. We zullen zien!:D

20. MvN

MvN Niet meer actief

Hahahaha leonie; die zijn pas bij seizoen 5 ;) ik bij 11 :p

Had van de week een aflevering opstaan dat het kindje van carter dood geboren werd met 8 maanden.. had een knoop in de navelstreng.. nou niet zown goed moment voor zown aflevering grrr... en 3 keer raden wat ik die nacht droomde.. pfff gelukkig trapte me meisje me gelijk toen ik wakker schrok

Deel Deze Pagina