Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zusterrosa

zusterrosa Actief lid

20 aug 2008
    230
    0
    0
    High Care verpleegkundige
    almere
    @ maia mooie taart trouwens
    ben benieuwd naar je cupcakes

en wat een lekkere dingen gaan we allemaal weer eten, krijg trek

2. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Wij eten Quiche Lorraine....

@Sloppy; jij verslaafde hahaha nu alweer op zp!

@sannie; nou iig weet je nu dat je alles al wist hahaha...succes met de katten uit de box houden!

3. Jammie

Jammie Actief lid

17 jul 2008
    198
    0
    0
    Hallo allemaal,

Er zijn de afgelopen dagen vast een heleboel baby's bijgekomen! Allemaal gefeliciteerd!

Ik ben afgelopen maandag 5 oktober (op de uitgerekende datum) om 7.19 uur bevallen van een meisje. Ze woog 2980 gram en is 50 cm lang. We moesten nog even in het ziekenhuis blijven, maar we zijn inmiddels lekker thuis aan het genieten! Heb nu voor het eerst even m'n computer aan... Heeft er iemand een update over de inmiddels geboren baby's?

Degene die nog niet bevallen zijn heeeeeeel veel succes met de laatste loodjes en het wachten op jullie wondertjes! Het is wachten absoluut waard!

Ik ga snel weer proberen een beetje mee te lezen!

Groetjes, Jammie

4. 0babydream0

@Jammie; gefeliciteerd met je dochtertje!fijn dat jullie nu thuis zijn!

oktobermamas.tk

5. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    oohh allemaal lekkere dingen eten!!!!

Maia: ja wat een mooie taart zeg! Wat lief dat je dat voor de kraamhulp hebt gemaakt!!!

Jammie: gefelicteerd!!! Hoe heet ze??

Hier idd weer wat beebjes geboren!!! Eeehh de lijst heb ik even niet....

6. zusterrosa

zusterrosa Actief lid

20 aug 2008
    230
    0
    0
    High Care verpleegkundige
    almere
    hey jammie gefeliciteerd met je dochtertje

Je bent al de 3e die op de uitgerekende datum is bevallen.
    Mooi zeg, dus gebeurd best nog wel vaak

heel veel geluk.
    www.oktobermamas.tk staat op wie er al allemaal bevallen zijn geloof nu dat er 23 baby's zijn met jou baby erbij

7. Jammie

Jammie Actief lid

17 jul 2008
    198
    0
    0
    Sorry vergeet idd haar naam te vertellen... Ze heet Hanna. Heb even gespiekt op de site van de oktobermama's. Ik heb heel wat baby's gemist de afgelopen dagen zie ik! Allemaal van harte!!!

Groetjes!

8. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Jammie gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Hanna!!

Maia, wat een super mooie taart zeg! Je hebt echt talent, ze was er vast helemaal blij mee!

Sloppy, nu al weer op ZP - hihi, wel genieten van jullie meisje he!!!

Leo, gelukkig voel je haar wel af en toe ff doorkomen!

Zonneschijn wat spannend, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeel succes!!!

Hier kan ik echt nauwelijks meer opstaan en lopen :$ Tis echt even heel erg, ik hoop dat mijn lichaam toch een dezer dagen gaat doorzetten, want dit is echt niet normaal hoor! Nog steeds geen beebje gevoeld en nog steeds veel harde buiken. (even plagen bij zachte buik, ja voel heel zacht reactie! maak me ook geen zorgen hoor ;))

9. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ Jammie gefeliciteerd met jullie dochter Hanna!

10. 0babydream0

@Odess; beebje word ook rustiger he voor een bevalling...Dan bereiden ze zich voor op de grote reis! Zolang je nog reactie hebt is het goed...

ik heb ook echt zo'n gevoel of ik ongesteld moet worden zo'n zeurderig gevoel...Ook drukt ze heel erg met haar hoofd naar beneden en schraapt regelmatig met haar ellebogen over mn bekken...Volgens mij zoekt ze de uitgang hahaha

11. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Lekker!!! :p:p

12. YellowButterfly

Ik heb nu constant rugpijn, heerlijk hoor zwanger zijn :D Klinkt op zich wel opbeurend toch als je last hebt! Maar ja wij hadden dan ook een deal voor het weekend dus laat maar komen :D

13. 0babydream0

ja indd wij gingen voor zaterdag op zondag maarree vannacht vind ik ook niet erg eigenlijk

14. 0babydream0

meiden ik ga eten! tot later!!

15. YellowButterfly

Laat maar komen :D

Vandaag eten wij verse pasta - lekker simpel ravioli :)

Eetse baby!

16. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

hoi meiden!!

even heel snel een berichtje, heb niks bijgelezen, ben echt BEKAF!!

wou even alle meiden die ondertussen zijn bevallen van harte feliciteren!! en alle meiden die nog niet bevallen zijn alvast heeeel veeel succes wensen!!
    giorgio en ik zijn vanmorgen thuisgekomen en meteen was de kraamzorg erg. echt een hele lieve vrouw!!

giorgio doet het goed, alleen is hij nog heel erg misselijk

Giorgio huilt niet, jengelt alleen zeer zelden, en drinkt zijn flesje binnen 30 seconde leeg ( vandaar die 7 pond bij 37 weken hahahaha)

hij heeft alleen sinds een uurtje geleden 2 grote rode ronde vlekken die lijken op brandblaren op zijn lijfje. hij heeft er geen last van, maar morgen komen ze kijken wat het is, want het ziet er raar uit en lijkt op de allergie die ik altijd heb ( urticaria/angio oedeem) dus erg oppassen!! als het erger wordt moeten we naar de EHBO

verder krijgt giorgio om 23.00 de laatste voeding en 's nachts hoef hij pas als hij er zelf om vraagt en anders pas om 7.00 weer! in het ziekenhuis kwam hij 's nachts ook niet voor voeding, dus hopen nu ook niet, dan kunnen we nu al lekker doorslapen, wauw

met mij gaat het wel, alleen ERG MOE, ik neem VEEEEELTE veel hooi op mn vork en ren mezelf voorbij merk ik.. ik moet echt rust LEREN nemen, maar dat is moeilijk als je zelf zo'n controlfreak bent haha

ik ga even eten en daarna liggen, ben kapot

ik kom snel weer meekletsen als alles hier een beetje rustiger wordt

iedereen hartstikke bedankt voor de felicitaties en een hele dikke kus van mij en Giorgio!!!!

17. Maia

Maia Niet meer actief

Dank jullie voor de reacties op de taart!

@Jammie: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!

eten: hier is nr.3 met biefstuk aan komen zetten hihi (gisteren schoonouders, nu ouders) dus.... met gebakken aardappeltjes en sla!

18. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @Jammie, gefeliciteerd met jullie dochter HANNA! Wat een leuke naam zeg! Geniet lekker van elkaar!

@Sloppy, alweer tijd voor internet ;)? Gaat ie goed meid? Heb je last van je hechtingen?

@Danjo, heb je nog nieuws? Hopelijk heb je vandaag overdag toch nog een beetje kunnen slapen!

@Rugpijn, hier sinds het strippen gisteren ook flink last van, terwijl ik dat de hele zwangerschap niet heb gehad.

@Eten, hier net een frietje naar binnengeschoven... :D De komende dagen komt er wel weer ruimte voor wat gezonders.

Liefs,
    Josien

19. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Jammie...gefeliciteerd met jullie dochter Hanna!

20. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @ odess: ja ik kan niet wegblijven hoor! Ik ben ook te nieuwsgierig hoe het met jullie allemaal gaat:D en ik lig hier met m'n iPhone en Megan naast me..... Wat wil ik nog meer:)

@josien: ze vonden het niet nodig om het aantapte vermelden...... Dus ik zal wel flink wat hechtingen hebben. Tot nog toe valt het me wel mee :D
    ik heb ook geen makkelijke bevalling gehad, maar dat hou ik nog even voor me anders gaan jullie hier miss tegen de bevalling op zien.

Wat ze trouwens zeggen: al je eindelijk je baby vast houd ben je alles vergeten..... Dat is helemaal waar!
    Ik mag als alles mee zit morgen al naar huis en dan zal ik wat foto's spammen:)

Deel Deze Pagina