Zo even weer vluchtig bijgelezen! Josien: Nu is het echt klaar hoor!!! Ga maar touwtje springen ofzo Leonie: Balen dat het niet doorzet Zonneschijn: Suc6 met bevallen Anas en partner gefeliciteerd met jullie zoon! Ingrid: Gefeliciteerd met Evy Jammie: gefeliciteerd met Hannah Danjo: Fijn dat je weer thuis bent alleen jammer zonder beeb! Blijei: Tjee, lastig is dat he! Vriendin van ons heeft afgelopen zondag haar eerste terugplaatsing IVF gehad. op mijn uitgetelde datum zal zij ongeveer een zw.test moeten doen..... (oepsss, nu weet ik het ff niet meer) Mezelf: Weer controle gehad! Bloeddruk was gelukkig lager nadat de gyn. me even ernstig toegesproken heeft... Moest wel ff voor zekerheid urine inleveren en krijg daar maandag uitslag van. Dinsdag de voorlichtingsdag (heb ik eigenlijk niet zoveel zin in) en vrijdag weer op het matje. Joep wordt nu geschat op 8 pond.....
Hoi meiden, hoe is het hier allemaal. Zie zo snel dat lSloppy bevallen is. Danjo hoe is het bij jou??? Anas jij ook gefeliciteerd. Babydream, wat komt het dichtbij nu. AAAhhh spannend.... Allemaal, ik hoop dat het met iedereen goed gaat ook dat ik de afgelopen dagen niets gemist heb. Ik heb me maar voorgenomen het vanaf hier weer op te gaan pakken want anders moet ik zooooooooooveeeel teruglezen. Op mijn hyves staan alvast wat foto's. Hier nog niet en zit nu achter een kleine lappie dus dan kan ik geen foto's uploaden. O ja Shaula ik las nog je reactie. Gelukkig is het een beetje herkenbaar. Wat kunnen die hormonen toch een hoop met je doen. Hopelijk gaat het allemaal goed met je.
Oooooow Leoniee, nu zag ik ook nog ergens dat jij vruchtwater verloren was. Hoe is het daar nu mee???
Luna ff iets terug lezen meid. en logisch dat je veel mist hier ( ik ook ) maar daar hoef je je niet voor te verontschuldigen hoor meid. lekker genieten van je mannetje is veel belangrijker. Joenka vandaag moe je clubje hier voetballen spannend ben benieuwd haha
@Blij Ei, wat een vreselijk nieuws zeg voor je vriendin. Ik ben nog altijd blij dat het bij ons na twee volledige ICSI-pogingen en tot slot een cryopoging gelukt is, maar er zijn echt tijden geweest dat we dachten dat het nooit meer zou gaan lukken. En dan met die derde poging in zicht... wetende dat je daarna op je eigen portemonnee bent aangewezen. Ja dat is echt slopend. Heeft je vriendin nog wel plannen voor een nieuwe poging? En wat adviseert het ziekenhuis? @Joenka, touwtje springen.... hmmmm, ik zou het natuurlijk kunnen proberen . Fijn dat je weer APK goedgekeurd bent. Wel goed luisteren hè en het goed rustig aan doen hè ! Hoe was het bij Britt? @Odess, ik vind het een goed plan! Laat maar komen die beebjes @Danjo, fijn dat je weer naar huis mocht! Hou je maar goed rustig tot maandag. Ben benieuwd wat je gynaecoloog gaat adviseren. @Ingrid, gefeliciteerd met jullie dochter EVY! @Sloppy, ik ben ook wel benieuwd naar je verhaal hoor meid. Ik vind het toch ook belangrijk dat je het van je af kan schrijven. Eerlijk gezegd heb ik er weinig moeite mee als je dat hier zou doen. Anders zet je er even een waarschuwing boven voor de anderen . Weet je, we zullen ons moeten realiseren dat geen zwangerschap en dus ook geen bevalling hetzelfde is. Ik zal me er in ieder geval niet gek door laten maken... @Daantje, wat heerlijk om te horen dat het zo goed gaat! Ik had je foto's ook al gespot op je Hyves. Wat een heerlijk kereltje om te zien en ook zo flink! @Leonie, hoe gaat ie op dit moment? @Zonneschijn, hoe gaat ie? Ik zie dat Sjimf haar buddy is, maar die hebben we ook al een paar daagjes niet gespot, wel? Ik hoop snel op goed nieuws! Toi toi toi meid! Volgens mij missen we trouwens sowieso wel een aantal dames die bijna zijn uitgerekend of al langer geleden uitgerekend zijn (Afrola, Esme, Pookie, Natjes). Waar zijn jullie allemaal meiden? Ik ga zo eens ff kijken of er ergens anders op het forum meer info over hen is... Groetjes, Josien
Whahahahaha, Afrola is bevallen van een meisje met de naam Josien . Onderstaand bericht heeft ze gisteren elders op het forum achtergelaten:
Ben om 18:12 uur bevallen van onze gezonde zoon Maz Luca. Hij is gezond, heeft al goed aan m'n borst gedronken en weegt 3720 gram. Ben thuis bevallen. Maz had wel in vruchtwater gepoept maar omdat er in heel Eindhoven aan de weg wordt gewerkt en het spits was, hoefde we naar het ziekenhuis. Gelukkig want een uur nadat de vliezen waren gebroken was ons menneke er al!
Josien: Yep, blijf rustig. Wil niet het risico lopen dat ik naar het zkh moet. Kan niet zo goed zonder Britt en m'n mannetje. Britt deed het echt super goed, erg leuk om dat te zien. Dan wordt je kleine meisje ineens heel groot! Je bent dit weekend toch jarig?? Afrola: Gefeliciteerd met je dochter Josien Danjo: Yep, baal ook als een stekker! Wou er zo graag heen! Maar goed bloeddruk os ff belangrijker. Tot nu toe nog 0-0, wordt in ieder geval goed op de hoogte gehouden. Doe rustig aan he!
Ingrid, gefeliciteerd met Evy Jammie, gefeliciteerd met Hannah Gaat dat even hard vandaag zeg! Het is wel bijleesbaarrustig hier
Zucht, Jip... heb jij er ook spijt van dat je hier bent gaan kletsen en niet bij de novembermama's... daar hadden we zo'n beetje de eersten geweest hihi
@Zonneschijn, gefeliciteerd met jullie zoon MAZ! Fijn dat alles zo voorspoedig is gegaan! @All, ik ben nog even verder op zoek gegaan. Esme heeft net ook onderstaand bericht geplaatst ergens anders op het forum: @Esmeralda, gefeliciteerd met jullie zoon MARCIANO! @Afrola, gefeliciteerd met jullie dochter JOSIEN! @Joenka, idd maar goed luisteren! Mooi om te zien dat kleine meisjes zo snel groot worden hè? Enne ja... ik ben zondag jarig .
ja ik zucht hier ook regelmatig hoor! maar als t goed is slepen ze ons er straks gewoon door heen! ik word er wel een klein beetje jaloers van, al die kleine beebs
ppf zit me hier klem te eten in de casave kroepoek heb zo last van maagzuur, dat ik er maar iets agressiefs tegen aan heb gegooid samen met een flink glas ice tea, met bubbles