ik ga voor de 37 wk, maken we er gewoon een okt beeb van! eerst was ik ook de 30e okt uitgerekend, maar een of andere muts heeft daar 3 nov van gemaakt ik geloof nog steeds zeker in mijn eigen datum.. maar goed.. beeb komt toch niet op de dag zelf
Zonneschijn; gefeliciteerd met jullie zoon MAZ!!!! (Dat is nog snel gegaan he?? Wow! Nu lekker genieten )
ik was ook de 28e uitgerekend volgens mij, maar de echomevrouw heeft daar 3 november van gemaakt... Dinsdag a.s. 37 weken! Moet dan sowieso al in het ziekenhuis zijn, zal ik het lot tarten en meteen mijn bevaltas meenemen?
ja misschien werkt het, ik zet het ook maar klaar, ze gaan mij ws op de eerstvolgende afspraak strippen omdat het zo'n lang lopend verhaal is, dus eigenlijk hoop ik dat er deze week vordering is
Hmmmm... mijn medemodjes noemen mij ook altijd al Sherlock @Jip en Moor, het zegt niet altijd alles, kijk maar naar mij . Ik zou toch zo'n beetje de eerste hier geweest zijn met mijn uitgerekende datum van 28 september, maar ja... nog altijd geen beeb... Maar inmiddels zijn er zo'n 25 tot 30 baby's hier geboren en zit ik nog steeds met mijn dikke buik. We slepen jullie er doorheen hoor meiden! Liefs, Josien
tja, als we het een beetje knap plannen Josien, bevallen we nog op dezelfde dag ook! de eerste en de laatsten die op dezelfde dag bevallen zou wat zijn he! Shersien/Joslock hmmmm.... Inspector Josien is beter
ja josien.. ik heb gewoon medelijden met je, hoeft misschien niet, maar ik kan me zo voorstellen dat jij nu ook wel es aan de beurt wilt zijn iedereen die maar voor piept!
Spannend Jip, strippen van de week. Dat zat er hier niet in, tenminste, niet als alles zo blijft. Hebben de cassave met ice tea geholpen? Ik ga zo ook even de koelkast plunderen...
dames, ik kruip in mijn bedje hubbie is op verjaardag van mijn zusje... moet maar ff profiteren van een leeg bed hopend een slaperig nachtje tegemoet josien, ik wens jou een bevallig nachtje.. en moor, ja, voor jou hoop ik ook van alles, maar t zal wel niet zo zijn
Zonneschijn: Gefeliciteerd met jullie zoon Maz Esme: Gefeliciteerd met jullie zoon marciano! Moor: Tart het lot nou niet, straks houden ze je in het ziekenhuis en laten ze je tot 42 weken daar liggen voor ze iets doen! Bij Britt was ik 15 dagen overtijd en heb niet het idee dat ik nu voor de 40 weken ga bevallen, dus ik ga misschien wel richting november! Danjo: Nou de punten zijn vanavond eerlijk verdeeld!
Joenka, daar moet ik dus echt niet aan denken he.... met 37 weken het ziekenhuis in en pas met 42 bevallen. Echt niet... ze komt er wel uit, alleen word ik zo hebberig van alle verhalen hier het is bijna net zo erg als de NOD topics... als je ergens achter in de maand zit, moet je je inhouden om niet een vermogen aan testen uit te geven zodra er weer iemand positief test Maarrre... van de 19e naar november... poeh zeg je lijkt Josien wel
De eerste en de laatste tegelijk, dat zou wel geinig zijn ja . Maar dan moeten jullie wel a.s. maandag bevallen hè? Ik ga voor a.s. maandag! Neem aan dat het inleiden toch niet zo lang gaat duren dat het zelfs dinsdag wordt ... @Jip, medelijden hoeft niet hoor . Ik voel me verder prima. Ik ben alleen heel erg nieuwsgierig onderhand ! Nou dames, ik denk dat ik maar eens vroeg het bedje induik (als het mannetje er mee eens is ). Welterusten allemaal en morgen met veel babynieuws weer op! Groetjes, Josien
Trusten Josien! Jah zeg, wat maakt die ene dag nou nog uit zeg hihi nee hoor, ik kan me zo voorstellen dat jullie vreselijk nieuwsgierig zijn naar dit eskimotje! Misschien moeten we het even laten sneeuwen bedenk ik met tijdens het typen
Ik kwam mijn buddynieuws van zonneschijn melden, maar zie dat dit niet meer nodig is, daarom nogmaals Van harte met jullie zoon Maz, hele leuke naam! Nu lekker genieten... (dan ga ik weer verder naar mijn dochter-met-krampjes)
wow, 3 uurtjes niet geweest... dames en jullie mannen: gefeliciteerd met MAZ, MARCIANO en JOSIEN!!!! Jip en Moor, ik ben ook pas aan t eind van okt uitgerekend, ik hou jullie nog wel ff gezelschap hoor!!! en blijf hier zowiezo kletsen als ik wel eerder beval, net als de meeste andere mama`s. ben veel te nieuwsgierig naar jullie beebjes! ik ga lekker slapen, ben erg moe. eindelijk weer weekend, gezellig thuis met teun. hoe kneuterig kun je zijn...zijn vast de hormonen. normaal hang ik echt niet zo aan m.
Ellen, herkenbare kneuterigheid hoor! Ik zit hier ook met smart te wachten tot manneke thuis komt van het werk! (ok ok ik ben ook nieuwsgierig naar het verhaal van de grote brand in het centrum van haarlem ) Slaap lekker in ieder geval!
Ingrid: gefeliciteerd met jullie meisje!! Zonneschijn: gefeliciteerd met maz!! Afrola: Gefeliciteerd met jullie meisje!! Jammie: Gefeliciteerd met jullie meisje!! Esme: Gefeliciteerd met jullie mannetje
BEVALLEN MAMA'S 01 augustus - Mummie2be - Senne - 1750gr - 40cm - 30.6wk 04 september - Jelyor - Fenna - 2265gr - 43cm - 35.0wk 16 september - Flotsje - Bram - 2335gr - 45cm - 36.0wk 21 september - Shaula - Senna - 2810gr - 48cm - 37.0 wk 21 september - Aylin16 - Joshua Anthony - 2770gr - 37.0wk 23 september - Jaja23 - Dylan - 3360gr - 47cm - 39.2wk 27 september - Trutje - Loek - ? - ? - 39.1wk 27 september - Rose1982 - Eva - 3200gr - 50cm - 38.0wk 29 september - Kitty1982 - Senne - 3180gr - 50cm - 39.3wk 01 oktober - Fokje - Hendrik - 3840gr -? - 39.5wk 01 oktober - Madelieveke - Pleun - ? - ? - 38.4wk 01 oktober - Esme - Marciano - 4740gr - 55cm - 40.0wk 02 oktober - Maia - Fleur - 3925gr - 50cm - 39.4wk 02 oktober - Gusam - Riley - 2900gr - ? - 39.6wk 03 oktober - Bowen - Niels - 3920gr - ? - 39.6wk 05 oktober - Luna1 - Julien - 3700gr - 51cm - 39.0wk 05 oktober - Jammie - Hanna - 2980gr - 50cm - 40.0wk 05 oktober - Sjimf - Meike - ? - ? - 40.2wk 06 oktober - Silvia111 - Noa - 3590gr - 48cm - 39.1wk 06 oktober - Afrola - Josien - ? - ? - 40.5wk 06 oktober - Karina - Zeger - 3449gr - 50cm - 40.0wk 07 oktober - Thirza02 - Iris - 4040gr - 50cm - 38.2wk 07 oktober - Daantje22- Giorgio - 3565gr - 48cm - 37.1wk 09 oktober - Sloppyslayer - Megan - ? - ? - 39.3wk 09 oktober - Anastasia - Mike - 3950gr - 51cm - 40.0wk 09 oktober - Zonneschijn - Maz - 3720 gram - ? - 39.3wk 09 oktober - Ingrid39 - Evy - ? - ? - ? Er zijn nu 14 jongetjes geboren en 13 meisjes!