wow wat een babytjes zijn er geboren vandaag!! Esme, Ingrid gefelciteerd!!! Zonneschijn: jij ook geflciteerd. Is opeens snel gegaan he volgens mij!!! Ik ga zo de visite wegsturen (ik zit gezellie acter zp hihi) en dan lekker naar bedje toe Welterusten allemaal!!!!
Ik dacht ga nog eens ff kijken op het forum EN wat zie ik nog meer baby's geboren. En vandaag uiteindelijk wel 4 baby's jeetje zeg. Het gaat hard hier. Nu al 27 baby's en volgensmij gaan er dit weekend ook nog een heleboel geboren worden, ben erg benieuwd wie. Misschien wij zelf wel. @leoniie hoe gaat ie? was het nou vruchtwater of toch niet? Enne is het misschien bij jou ook begonnen? Dan toch nog de 9e of ook nog niet, ben erg benieuwd
sjonge jonge... op tijd er in maar helemaal op tijd er weer uit ik word helemaal gek van me gedraai, lig ik links wordt ik rechts volledig in elkaar geramd en andersom net zo.. volgens mij heeft mini aan beide kanten een been, en op mijn rug lukt niet, want het voelt alsof ik blauw aan loop en verder ben ik zooooo gloeiend warm of t de hormonen zijn..
@jip dat is helemaal niet fijn, heb je een voedingskussen? ik lig daar mee op mn zij en dan half zegmaar. die kleine bij mij is nog flink aan het bewegen, vooral lekker met zn voeten rechts alsof hij zich afzet naar beneden
nou nee geen voedingskussen, maar een gewoon kussen er wel tegen aan maar t is net of er links een voet zit, maar rechts ook.. dus nu maar ff eruit, hou hubbie weer wakker en zelf wordt je er ook ellendig van
ja dat snap ik ook. Ik hou mijn manlief niet zo snel wakker, die is snel vertrokken en houdt mij soms wakker met zn gesnurk en de laatste tijd slaapt hij erg onrustig (onbewust) das soms best vervelend'. er zijn zeker al veel baby's geboren en het gaat aardig gelijk op met jongens en meisjes
ik hoop dat t hier een beetje rustig blijft en iedereen een beetje aan slapen toe komt, dat nachtbraken is ook 3x nix! trusten! (hoop ik)
Zonneschijn: gefeliciteerd met zoon Afrola: Gefeliciteerd met jullie dochter Jammie: Gefeliciteerd met jullie dochter Esme: Gefeliciteerd met jullie zoon
Nog niemand wakker? Gelukkig maar... Hier ben ik heel onrustig sinds ik om vier uur wakker werd, naar de wc moest en echt heeeeeeeeeeeeeeel veel last van afscheiding had. Ik neem tenminste aan dat het afscheiding was, want is een beetje plakkerig (sorry voor de details ). Gek hè, dat je dan geen oog meer dichtdoet? Ik zit nu maar lekker beneden op de bank met mijn laptop. Last ook van mijn rug, dus maar even een goede kussen in mijn rug gezet en goed rechtop zitten. Ik hoop dat ik zo nog wel even kan rusten, voordat we straks naar het ziekenhuis moeten voor een nieuwe CTG. Groetjes, Josien
Goedemorgen dames, ik wilde even doorgeven dat onze dochter Sophie Louise gistrenavond op 09-10-"09 om 22:24 is geboren met 38,2 weken. Helaas is het een keizersnee geworden maar daardoor hebben we haar nu wel. Ze is 51 cm en 3410 gram.
Wat een goed nieuws Ukkie op de vroege morgen! Gefeliciteerd met jullie dochter SOPHIE! Dat was één van de namen die ook op ons lijstje stond . Geniet van elkaar en herstel goed van de KS. Groetjes, Josien
Ukkie, gefeliciteerd met Sophie! Hier inmiddels 40 weken... Ben benieuwd wanneer ze komt.. Hoe is het daar Josien?
Zonneschijn, van harte met de geboorte van jullie zoon MAZ!! Ukkie, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter SOPHIE! Josien, heb jij nog kunnen slapen?? Ben benieuwd Hier helaas niets ondanks dat ik met veel rugpijn de nacht in ben gegaan, toch weer afgezakt. Mn teller zegt nu nog 1 dag dus hup, kan niet lang meer duren! *even eigen peptalk* Beeb vanaochtend 1xtje zachtjes voelen schuiven, verder is hij niet aanwezig. Neem maar aan dat dat een gunstig voorteken is
Goedemorgen meiden! Helaas 09-10-09 is het hier niet geworden en denk ook dat 10-10 hem niet gaat worden maar de dag is jong . @Joenka; Fijn dat de bloeddruk lager is!Enne Joep wordt dan een lekker Hollands welvaren hihi, die heeft t naar zn zin in mamas huisje @Danjo; hee meis lekker geslapen naast je ventje??? @luna; jaa gek he?Jij bent al mama en ik loop nog hihi geniet van t mannetje .Hoe is het nu met je hormoontjes? @Sloppymag je lekker naar huis vandaag?? @Odess; we gaan er vannacht voor he?! @Afrola; gefeliciteerd met de kleine Josien! @Ukkie2009; gefeliciteerd met jullie dochter Sophie Louise! @Zonneschijn; gefeliciteerd met jullie kereltje Maz Luca!!Wat een leuke naam!! @Esme; Gefeliciteerd met je zoon Marciano, wat een bink!
@odess; nou al die trucjes van Leonie, de bitterlemon, ananas eno helpen dus niet...Wij gaan voor de 1000 watt bouwlamp, speelgoed voor de uitgang en uhm een hoop roepen naar de beeb???