Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    ukkie: gefeliciteerd met de geboorte van je dochter SOPHIE!!!

josien, Jip en zusterrosa, jammer dat jullie aan t nachtbraken waren! hopelijk nog wel weer ff geslapen?

odess en babydream, ben erg benieuwd wanneer jullie gaan bevallen!

knuffelkonijn, gefeliciteerd met je 40 weken! hopelijk heb je je kleintje snel in je armen!

Danjo, lekker geslapen?? ik hoop t! hoe voel je je?

hier redelijk geslapen, maar ik kon niet blijven liggen... teun is alweer druk in en om huis en we gaan zo nog ff boodschappen doen. ga vanmiddag wel ff slapen. vanavond personeelsfeest van mijn bedrijf, maar denk niet dat we gaan. ik ben `s avonds niks waard en t is 3 kwartier rijden...

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Goede morgen!

Wat zijn er gisteren veel baby's geboren! Iedereen gefeliciteerd!

@ josien: ik hoop dat je kleintje snel gaat komen hoor!

@ babydream: ik hoop ook voor jou dat het snel door gaat zetten.

Mijn dame ligt eindelijk lekker te slapen:) ze was heel onrustig vannacht zodat ze haarzelf bij me in bed geslapen heeft. Niet gebruikelijk hoor maar ze was zo van streek. Ik heb heerlijk geslapen met Megan in m'n armen, kort maar lekker.
    We horen voor 12uur of we naar huis mogen, maar ik denk het wel. Buiten spierpijn en vermoeit gaat het heel goed met mijn en dat ben je liever thuis:D

3. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ik weet uit ervaring dat seks een hoop in gang zet maar als het niet helpt heb je gewoon een brakke nacht. En daar heb ik nu ook niet meer zo'n zin aan ;) Mezelf volproppen met eten, neee laten we dat maar niet doen... Speelgoed hebben we nog niet dus dat wordt lastig, de bouwlamp en roepen dus :D En wat dacht je van voor de zoveelste keer de babykamer helemaal spik en span maken. Wiegje gewoon al vast op de slaapkamer zetten - hup daar moet je in :D

Ellen, beetje kalm aan he meis - ik kan echt al een tijdje niet meer zo lang in de auto zitten hoor! Ik zou zeggen laat het lekker aan je voorbij gaan of je moet er echt zin in hebben! Komt allemaal wel weer :)

4. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@Sloppy; heerlijk toch met je meisje in je armen slapen!We zijn benieuwd naar de foto's!!

5. YellowButterfly

Sloppy wat heerlijk dat het zo goed met je gaat. Slapen met je meisje in je armen, hoe heerlijk klinkt dat! Ik duim voor goed nieuws voor jullie!!

6. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    sloppy, kwam het door de bevalling dat megan zo onrustig was? hopelijk is dat snel over! zou fijn zijn als jullie naar huis mogen! ik hoop t!
    haha een bouwlamp vind een baby denk ik niet zo fijn... speelgoed is wel n goede! ik wacht mijn beurt nog wel ff af, gaan jullie maar eerst! :D

7. 0babydream0

@Ellen; nee das ook de bedoeling dat ze die lamp niet fijn vinden dan komen ze eruit hahahaha

8. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    hahaha teun stond net onderaan de trap te roepen waar ik bleef: of zit je weer op die 'sekte-site' van je??? ben geloof ik wel n beetje verslaafd...

9. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    ow! zo had ik t nog niet bekeken!

10. 0babydream0

hahahaha sekte site hahahahaha geweldig

11. YellowButterfly

:$ Sekte site - oeps dat is wel heel erg!

*hier mamma aan beeb, wil je je nog wel even melden vandaag want anders ben ik bang dat ik je al ergens kwijt ben geraakt - dus beweeg of zet ff de bevalling in gang - dank je!*

12. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    * hier Ellen aan odess-baby, je moeder wil je graag zien nu! dus kom je er nu n keer uit? dank je! *

13. 0babydream0

zeg odess; het is weekend he, jouw beebje slaapt uit....

14. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Haha meiden ;)
    hoop dat de toespraken helpen.

@ Ukki gefeliciteerd!

15. Maia

Maia Niet meer actief

@Ukkie: gefeliciteerd met de geboorte van Sophie!

@sloppy: wat klinkt je berichtje heerlijk :D

nou hier alles rustig. Meisjelief was vanochtend 20 gram afgevallen maar dat vinden we niet slecht (manlief was wel ernstig teleurgesteld). Is ook logisch, want ze heeft doordat ze meer drinkt meer tijd tussen haar voedingen dus we gaan de tijden ertussen weer wat verkorten en haar wakker maken als het weer tijd is en ze slaapt maar dat komt wel goed.

Manlief is nu een heerlijk ontbijtje voor me aan het maken :) en straks gaan we denk ik eventjes naar de grote prénatal of baby-dump hier in de buurt ;)

16. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    wat zijn er weer veel geboren ondertussen! Gefeliciteerd allemaal met jullie zoon/dochter!

Josien, jouw geduld wordt wel op de proef gesteld zeg. Ik vind het trouwens wel erg grappig dat wij destijds nog beide postten bij de cryobehandelingen, en dat we nu ook allebei bij de oktobermama's zitten. Ik had niet durven dromen toen dat het nog zover zou komen! Ik hoop dat je snel je kleintje in je handen mag houden.

odess, zou mooi zijn als de kleine zich precies op de uitgerekende datum aankondigt toch? Nog 1 dagje, spannend hoor.

Hier ook een onrustige nacht gehad, niet in slaap kunnen vallen, maagzuur, last van rug, de bekende laatste loodjes. Mar goed, dat halen we vandaag met een dutje wel weer in.

17. YellowButterfly

:D

Nou ik had nog steeds niets gevoeld en na plagen kwam ie nog niet - dus manlief heeft even zijn oor te luisteren gelegd en hij hoorde een hartje en een uiteindelijk voelde ik 1 beweging - dus op pappa reageert ie gelukkig wel :)

Thanks voor alle hulp - wie weet luistert ie ;)

Maia, met je meisje naar de babywinkel - hoe stoer :D Dan kan je echt leuk dingen voor haar shoppen!

Wies, dutse vanmiddag :)

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ukkie van harte gefeliciteerd meid.

Hier heerlijk geslapen weet niet wat me overkomt zeg. heb gewoon van half 12 tot 10 uur geslapen en ben dr maar 2 x uit geweest heeeeeeeeeeeeerlijk. Nu mag baby komen want moeke is weer een beetje uitgerust.

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    leonie en mn zelf feli met de 39 weken :D

20. 0babydream0

ohhh wat heerlijk voor je geis!!Nu vieren dat je 39 weken bent!

enne jij ook leo

Deel Deze Pagina