Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Kun je maar het beste vanuit gaan he

2. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Goedemorgen!!
    Ons meisje is alweer 2 weekjes vandaag, wel apart omdat ik vandaag eigenlijk pas uitgeteld was.

Nou meiden de kleintjes hebben het veel te lekker bij jullie ;)

3. Gandor, gefeliciteerd met Demyan!

Hier wel een nachtbraker, maar dat had een reden.. Die leg ik later nog wel ff uit...
    Vandaag 1 dag overtijd.. :(

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @ gandor: gefeliciteerd met Jullie zoon Demyan!

@ josien: zet hem op meid! Ik duim voor je dat dit de dag word!

@ babydream: jij wilde zondag toch:) ik ga ook voor jou duimen dat het vandaag gaat doorzetten.

Ik kan helaas nog niet goed genoeg zitten om foto's te spammen, dus daar moeten jullie helaas nog ff op wachten.
    Ons kleintje doet het goed, allen de borstvoedig gaat niet makkelijk en doet heel veel pijn bij mam's. We gaan vandaag ff kijken voor een oplossing.

Voor iedereen die op het laatst loopt, ik hoop dat jullie kleintjes snel komen:D

5. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ow wat ongelofelijk spannend voor Josien! Meid ik hoop zo dat het uit zichzelf op gang is gekomen - zet em op!!

Gandor, van harte met je zoon DEMYAN!

Hier heeft beeb zich, heel verrassend, niet aan deal gehouden. We gaan gewoon overtijd lopen! Pfff ik laat me NOOIT meer gekmaken door een gyn! Sinds het begin al een klein beetje gevoel bij de 12e... Kijken of dat wat wordt maar dat zal ook wel niet.

Baby, we hebben geen overwicht op de beebs! Nu al niet, dat wordt nog wat... ;)

6. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Sloppy, hopelijk kunnen ze je helpen bij de bv zodat dat beter gaat! Ben erg benieuwd naar je meisje :)

7. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    @gandor: gefeliciteerd met jullie mannetje.

@sloppy, hoop dat je idd de oplossing vindt met bv,

@josien: het blijft spannend, in ieder geval; happy birthday!!!

@bd en odess: vreselijk he als je denkt nu gaat t gebeuren.. maar ja we hadden t ook kunnen weten met die eigenwijsjes

@maia; als je zelf het gevoel hebt dat je t goed doet moet je je niet van de wijs laten brengen hoor! en ja in het begin, lijkt het echt alsof je zo'n melkapparaat bent, maar t komt helemaal goed,

een tijd terug had ik al es de tip gegeven voor adeps lanea,
    dat is een vet wat je op je tepels kunt doen na de voeding,
    ze herstellen dan heel snel en je hoeft ze niet zo vreselijk schoon te poetsen voor de volgende voeding, (dat doet ook weer zeer)
    als je kleine er wat van binnen krijgt is het geen enkel probleem..

je kunt het bij de apotheek halen als wolvet, of adeps lanea,
    echt de moeite waard, gewoon een klein potje van 20 gr ofzo
    bij mij staat ie al klaar!

8. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    verder ben ik al puffend de nacht in gegaan, lag nog geen uur en werd hondsberoerd. alles kwam er van onder uit, sorry:(

toen dacht ik dit zal dan toch wel de voorbode zijn,
    geslapen tot 4 uur en daarna wakker met krampen,
    en nu ik uit bed ben wordt het er niet minder op,

wat kan je lijf je voor de gek houden, ik heb niet echt het idee, dat het doorzet:)

9. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Odess; je hebt gelijk nu al niks te vertellen die beebs gaan zwaar over ons heen lopen hahahaha!

Sloppy; ja ik wilde de nacht van zaterdag op zondag helaaassss misschien dat t dan dalijk gaat beginnen hoop hoop hoop.....

Jip als het zo blijft rommelen moet je wel bellen hoor eigenwijssie!!

10. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    Gandor: gefeliciteerd met DEMYAN!!!!

odess, gefeliciteerd met je 40 weken... al hoopte je die niet te halen.

josien, spannend meid! in ieder geval gefeliciteerd met je verjaardag!

jip, dat gerommel houdt niet op he? wie weet ben je toch wat ontsluiting aan t kweken meid!

hier een beroerde nacht gehad, heb elk uur wel voorbij zien komen op de wekker. en toch stug blijven liggen he? ga er een gezellig dagje van maken met teun, kom natuurlijk wel ff spieken op nieuws hier!!!

11. patrien

patrien Niet meer actief

*inbraak*

josien, ik wil je een mooie bevalling wensen en natuurlijk ook gefeliciteerd met je verjaardag. wat een verjaardag's cadeau als het vandaag komt.

*uitbraak*

12. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi meiden,

Josien: eindelijk dan. Hopelijk heeft het goed doorgezet.

Maia: buddy ik wacht je pbtje af haha. Maar idd als jij je er goed bij voelt dan gewoon op je gemak doen hoor. Met het wegen kan het ook heel goed schelen of ze bijv. net gepoept hebben (en de vorige keer bijv. niet) of als je nu geen voeding gegeven hebt net van te voren en de vorige keer wel. Succes.

Jip: hopelijk zet het nu gewoon eens door.

Gandor: gefeliciteerd met jullie zoontje Demyan. Geniet ervan.

Ellen: balen van je beroerde nacht. Misschien straks er nog even induiken?

Odess: jeetje zeg jij nu 40 weken, terwijl je al zo vroeg met alles bezig was. Hopelijk komt beebje nu snel.

Babydream: jullie miessie heeft er dus ook nog geen zin in. Ook bijna 40 weken. Hopelijk duurt het bij jou ook niet meer lang.

Mezelf: dadelijk op kraambezoek bij Daantje. Heerlijk heb er zin in. Lekker zwijmelen, kan zelf ook niet meer wachten haha.

Buiten wat licht gerommel heb ik hier nog geen tekenen van een naderende bevalling.

13. Rose1982

Josien gefeliciteerd met je verjaardag!

14. 0babydream0

Happy birthday Josien!!!

@Mvj; nee mijn meissie vind het buiten ook nog te koud denk ik...

@Rose; jouw meissie alweer 2 weken, zucht zucht was het hier maar zo ver...

15. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Hiep hiep hoera, lang zal ze leven, in de gloria, happy birthday to Josien!

16. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    Goeiemorgen!!!

JOsien: als eerste, gefelciteerd met je verjaardag!!!!!
    ennnnnn: hopleijk heb je nu je beebje in je armen!!! Het heeft lang geduurd voor je!~

Odess en Babyd: mmm dat wordt helemaal niks met die kleitjes van jullie..nu al niet luisteren :p hahha Ik hoop dat t snel mag beginnen bij jullie!!!!

Gandor: gefelciteerd met jullie zoon!!!!

Sloppy: fijn dat je weer thuis bent! Succes met de bv!!!

Maia: ook succes met de bv!!!! Knap hoor dat je zo doorzet!

MvJ: veel plezier bij Daantje. Doe haar de groetjes!!! En hopelijk zet t rommelen door bij jou!

Danjo: balen weer van je nacht.....maar idd, t kan geen feest blijven he....1 goede nacht is genoeg...:( pfffff

Jip: ben benieuwd of t gaat doorzetten bij jou! Ik hoop t

Ellen: veel plezier met Teun vandaag!!!

Hier heerlijk geslapen...weet niet wat t is, maar ben er blij mee hahaha. Vandaag weer een rustig dagje thuis denk ik. Vriendje wilde misschien even naar rotterdam, maar weet niet of ie dat nou wel gaat trekken allemaal. Dus denk dat t een dagje bankhangen wordt.

17. Rose1982

Het word echt steeds rustiger hier ;)
    Normaal moest ik tig pagina's lezen als ik een dag niet geweest was. hihi vind het niet erg kan ik het een beetje bijhouden :)

18. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Ja geloof dat we dit weekend allemaal extra rustig zijn...

19. 0babydream0

ja echt een stilte hier...misschien liggen dr wel stiekem een paar te bevallen....nou als ik er een dag niet ben weten jullie al genoeg hahahaa ondertussen is madame volgens mij al mn vruchtwater aan het opdrinken zo vaak heeft ze de hik...

20. patrien

patrien Niet meer actief

*inbraak*

ik lees op de hyves van josien dat ze is bevallen van een zoon, verdere details niet bekent

*uitbraak*

Deel Deze Pagina