Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Vannacht weer slecht geslapen. Voel me dan ook weer echt een wrak. Word vandaag weer vast een dag met veel slapen en hangen.
    Wanneer het vandaag niet gaat doorzetten dan heb ik morgen om 10.15 uur controle in het ziekenhuis en dan horen we of ze me op 14 of 15 oktober gaan inleiden.

2. patrien

patrien Niet meer actief

Josien: gefeliciteerd met jullie zoon !!!

3. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Josien; gefeliciteerd met jullie zoon!Hoop dat alles goed is gegaan!

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Josien van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. en ook met je verjaardag :D.

Zo hier nog even lekker geslapen. en net even een beetje de badkamer gedaan maar daar werd mannetje heeeeeeeeeel boos om;).
    Nu is mannetje na een vergadering van de carnaval maar moet me koest houden hij gaat straks alles doen.

5. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Waaaat Josien bevallen????
    Heb nog niks gehoord????

Nou hoop het voor haar! Verdiend ze!
    Dan bij deze dubbel gefeliciteerd!!:D

Jip: Hoop dat het bij jou ook doorzet!
    Babydream & Odess: Jullie hebben echt geen overwicht:p
    Danjo: Balen van je minder goede nacht! Morgen weer naar het zkh toch?

Gandor: Gefeliciteerd met jullie zoon!

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Yep morgen weer na het zh. daar zal de bloeddruk wel weer hoger zijn. Maar ja het vervelende is voel me redelijk goed om dan de hele dag maar te liggen

7. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Haai meiden!

Gandor, gefeliciteerd met je zoontje!
    Josien, de roddels zijn er.... is ie er??! Gefeliciteerd!!

Hier gisteren plotseling toch maar weg... na heel erg misselijk en erg onrustig gevoel toch maar even het ziekenhuis gebeld (moest van vent Jip ;)) Moest meteen langskomen! Dus Moorman gebeld, die uit zijn werk naar huis gereden, spullen gepakt en naar het ziekenhuis. Daar was bloeddruk 145/95 dus weer te hoog :( CTG was erg onrustig en urine is op kweek gezet.
    Moest toch een nachtje blijven want ze waren bang dat ik misschien zieker zou gaan worden.
    Dat is gelukkig niet gebeurd, dus mocht ik vanmorgen, nadat bloeddruk 135/85 was gemeten en de CTG weer wat rustiger was, weer naar huis! Gelukkig maar. Moet het in de gaten houden en rustig aan doen. JAHAAAAAAAAAAAAAAA!

Jip, ga jij nou eens even bellen zeg. Potdikkies.

8. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Ja, ken het gevoel een beetje! Lig je daar maar te liggen!
    Maarr....misschien kun je dan beter thuis rustig aan doen!;)

Heb Josien ff gesmst! Weet dat ze niet wou dat het via hyves bekend werd...... Zie haar wie,wat,waar.....

9. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ooooh, josien gefeliciteerd met je zoon (en je verjaardag )

Het BV gaat al wat beter, ben super blij met de kraam hulp :D
    Megan heeft veel krampjes waardoor ze rusteloos is maar dat hoort erbij:)
    we liggen lekker gewassen in bed, heerlijk naar elkaar te kijken.

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Joenka en dat is de reden dat ik mn hyves ga sluiten haha. heb het geluk dat ik dat in het zh kan doen dat scheelt alweer.
    Volgens mij is het niemand van het forum die dat heeft gedaan.

Jip vervelend ook al weer een hoge bloeddruk ( tja thuis doe je toch meer dan goed voor je is)

11. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv

Ik heb hyves al afgesloten dus kan het zelf niet lezen! Maar wel de wie,wat,waar!
    Dat was/is ook de reden dat ik hem afgesloten heb! Wil het gewoon zelf vertellen of zelf op m'n hyves vermelden!;)

Jip: Heb je ook een hoge bloeddruk? Heb je de vk al gebeld?

12. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik heb net ffdr www gelezen en ik snap ook niet dat mensen het dan toch op dr Hyves zetten! Belagelijk!

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ik lees ook niet iedereen zn wie wat waar dus kan het diegene niet kwalijk nemen

14. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Josien,

van harte gefeliciteerd met je zoon!!! Eindelijk na zo'n lange tijd. Geniet maar lekker van elkaar:)

danjo,

hoe sluit je dan hyves af? Hoe werkt dat dan? Kunnen dan mijn vrienden niet meer op mijn pagina komen???

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    In je profiel kun je alles veranderen tijdelijk in niemand :D dan kan niemand in je hyves komen ook je vrienden niet.
    zo ga ik het doen en als ik dan zelf het nieuws heb vertelt zet ik alles weer open

16. MvN

MvN Niet meer actief

Gefeli met jullie Zoon josien!! :D Wel heeel lullig van degene die je daar al op heeft gefeliciteerD!!

Moor: Pfff bij jou gaat t ook al allemaal niet zo makkelijk.. Ik hoop dat je bd nou een keer laag BLIJFT

17. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Yep, Ik heb volgens mij alleen mijn krabbels en tikken onzichtbaar gemaakt. Nadeel is dan dat je bij andere ook geen krabbels kan lezen8). Wel is je wie,wat waar zichtbaar en kun je foto's en blogs blijven zien.
    Vergeet die van je partner ook niet te blokken!;)

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik ga even boven een doekje door de slaapkamer en babykamer halen rustig aan en dan ff douchen en dan kruip ik heerlijk op de bank of bed. goed he

19. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    Jeeeee Josien: gefelciteerd met jullie zoon!!!!!!

Moor: dat is ook wat, dat je toch naar t ziekenhuis moest komen en een nachtje meost blijven... gelukkig mocht je vandaag weer naar huis.
    Hopelijk blijft je bloeddruk nu wel een beetje normaal...

Jip: hoe gaat t bij jou??

Hyves: oohh dat ik balen idd dat mensen t meteen via hyves erop zetten...vooral als je dat niet wilt. Ik vind t wel makkelijk, want ga een paar mensen geen kaartje sturen en die horen t zo wel dan hahaha.

Ik heb net broodjes gemaakt, liggen nu te rijzen (nog nooit gedaan dus ben beneiuwd of t lukt...)

20. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Moor: Mmmm, dat is dus flink balen! Ni dus idd RUSTIG aan doen! Want straks lig je echt nog in het ziekenhuis!!!!! Pas op hoor!!!!:x

Deel Deze Pagina