Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    wees blij dat je je goed voelt zeg. Slecht voelen is niet een teken dat ze komen hoor

2. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@Anastasia; als jij je beter bij je keuze voelt zeker op de fles houden maar je stuwing begint meestal op de 3e/4e dag meid dus als je morgen last van je borsten krijgt niet schrikken he?!Nogmaals een beebje heeft meer aan een relaxde mama met fles dan onzeker met borst....

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Goed bezig klep haha. heb hier ook nog een hok wat gedaan moet worden lig alleen maar kilos snoep in

4. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Met slecht bedoel ik weeen en puffen en pijn en alles wat bij een bevalling hoor hahaha.

@babydream: jij bent gek nog maanden laten zitten koekkoek

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    oke weeen en puffen maar dan wel het echte werk want dat voorwerk heb je ook geen drol aan.

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    wat een but weer zeg kan de lampen wel aandoen pfff. ik ga maar eens met mn lappie richting bedje

7. 0babydream0

cindy ze luisterd ook niet als ik zeg dat ze er NU uit moet misschien helpt t als ik zeg dat ze moet blijven zitten haha

geis met dat snoep kan ik je wel helpen hoor hahaha

8. 0babydream0

ja hier komt t met bakken uit de hemel....vies weer, mooi weer om te bevallen dat dan weer wel hahahaha

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ja maar helaas kind houd denk ik niet van vies weer haha

10. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier nog een eigenwijs klein hummel hoor, loop ook al dagen te roepen dat ze best mag komen, maar mevrouw blijft ook zitten waar ze zit......denk dat het haar inderdaad te koud is......

succes iedereen

11. Maia

Maia Niet meer actief

@Anastasia: jeetje wat lastig zeg met de bv! Dan heb je een goede keuze gemaakt!

ik ga zo mijn meisje wakker maken voor haar voeding. Ze moppert al een beetje dus zal me niets verbazen als ze zo zelf weer wakker wordt!

12. 0babydream0

dan hebben die meiden toch pech het blijft voorlopig koud en vies hahahaha

13. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    O jongens ehhhh meisjes, ik hoop zo dat ik Josien niet achterna ga met 13 dagen over de uitgerekende datum te lopen.
    Maar ik ben bang dat het meisje in mijn buik het daar nog te fijn heeft.
    Na een paar kleine rommeltjes van de week echt helemaal geen actie meer:( en mijn geduld begint nu ook al echt op te raken.......

Zijn er verder meiden die nu bezig zijn??????????

14. 0babydream0

@pookie; ik hoop echt dat t strippen morgen gaat helpen!Succes

15. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Ja pookie ik ben benieuwd morgen strippen.
    Hoop dat het lukt (gewoon vanuit gaan)

16. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Maia, wat een plaatje je ava!!!

Pookie, hopelijk zet het strippen morgen een en ander in gang!

Ben heeeeeel benieuwd naar nieuws van Josien, hoop dat ze het snel zelf (of via buddy) komt melden!!! In ieder geval gefeliciteerd met je verjaardag!!

Hier een mega huilbui gehad en even ernstig uitgehuild bij manlief. Nu alles weer oke en lig rustig in bed. Rommelt wel maar niet noemenswaardig helaas. We wachten maar weer af :)

Leo, doe je wel een beetje kalm aan?

17. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Josien, GEFELICITEERD met je zoon.

mezelf, hier vanmorgen dacht ik dat vliezen gebroken waren. Stond me tanden te poetsen en liepen 3 straaltjes vocht langs me benen. Helaas viel het op zwarte badmat, dus kon niet checken qua kleur. Daarna niks meer verloren... Zal wel loos zijn, handje blazen e.d. helpt niet....
    Rommelt niet noemenswaardig.

18. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    @curly: stom is dat he, ik had het rond de middag ook, alleen had ik mijn broek nat:)
    geen plens maar gewoon een klein scheutje, kon er nix aan ruiken, ook niet dat het urine was,
    ben net maar lekker gaan slapen maar wordt toch weer wakker met ongie pijn..
    ik wacht maar af, moet morgen toch vk bellen dus dan overleg ik wel,
    maakt het voor jou niet uit omdat je n stuitje hebt? of de vk of gyn voor de zekerheid controleert??

19. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Buddynieuws van Josien:

josien belde mij net!
    (ff onder voorbehoud ivm zw.dementie)
    Ze is vanmorgen bevallen van een zoon:
    SAM (samuel-hendrikus-cornelis)
    Een flinke zoon van 60cm en 4840 gram maar liefst!
    Uiteindelijk met vacuum gehaald!

Josien is daarna nog geopereerd want de placenta kwam er niet uit. Ook had ze een HB van 2,8 dus ook extra bloed gekregen. Sam had koorts en ligt nu op de couveuseafdeling, dit ter observatie.
    waarschijnlijk mogen ze op hun vroegst dinsdag naar huis!

Josien heeft het niet als heel zwaar ervaren en was een voorbeeldige bevallende vrouw!

TOP HOOR!

tot zover, Josien zal het wel aanvullen zodra ze weer online is!

20. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    jip, ik moest bellen zodra vliezen gebroken waren of weeen, maar naar mijn ideeen zijn het toch geen gebroken vliezen.... Lastig he!
    Heb nu glaasjes bij toilet staan om eventueel wat in op te vangen.

Josien, Wauw klinkt als een pittige bevalling van een lang mannetje! Hopelijk gaat alles goed en mogen jullie dinsdag naar huis.

Deel Deze Pagina