Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    cindy, het is trutje en niet tutje zoals jij schrijft :p
    Ik moest ook tranen wegpinken hoor! Is heel normaal denk ik. Vooral toen ik het hartje zag kloppen. Ze zei al heel snel 'Oh, dat ziet er allemaal goed uit. :)' en ik had alleen nog maar schimmen en zwart/wit beelden gezien. Kon er niets uit wijs maken en toen ging ze me beter laten zien hoe en wat. Erg lief van haar vond ik dat.

Ik ga er vanuit dat het bij jou ook goed zit *knuffel*

2. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    @tRutje Hahahaha ik type vrij snel dus vergeet weleens letters. Maar met Trutje heb ik ook het idee dat ik je legaal uitscheld hoor. hahaha.
    Mijn gevoel zegt heel erg dat het wel goed zit.

Is het al oktober? Zit net babyfotos te kijken. Ik wil ook!

3. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hey curly,

is niet vroeg hoor...beter nu dan nooit
    ;)
    Ze raden het zelfs aan als je in een van de grote steden woont, zoals ik.
    Ik ga ook maar ns bellen naar de verzekering.

Fijne dag allemaal!

4. Eefje

Eefje Actief lid

5 jan 2006
    193
    1
    0
    Nog geen bericht van Maia, jammer...

Op het moment heb ik de balen... Voel me moe, misselijk en strontchagerijnig...BAH!
    Heb een afspraak met een heel goede vriendin, die ik vanwege de afstand al weinig zie, af moeten zeggen omdat ik het toch niet zie zitten nu. Ik zou met haar gaan stappen en er blijven slapen. Dat trek ik niet ben ik bang.

5. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    ff vraagje kan franse mosterd kwaad?
    Ben er namelijk gek op.

6. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Wat zit erin? En hoe maken ze het... Zou het zo niet weten namelijk... maar ben het ook nooit tegengekomen als verboden product.

7. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    zou he tniet weten. Heb het toevallig niet in huis meer, moet weer kopen.

zit mosterdzaad in hahahaha :evil:

8. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    @ cindy ik zou het niet weten of dat kwaad kan, nog nooit van gehoord in ieder geval..

9. Maia

Maia Niet meer actief

jaaaaa daar ben ik weer :whistle:

Het was GAAF!

kwamen daar, eerst de intake, dus wat dingen besproken. Toen zouden we om half 12 de echo hebben maar er was iemand uitgevallen dus we konden meteen naar binnen om 11 uur. Nou het was echt mooi. Zal straks ook even de echo's scannen en in m'n album zetten.

We zagen duidelijk het hartje kloppen en de contouren van het embryo. Ze vertelde heel goed en duidelijk wat we waar zagen. We zagen het ook nog bewegen dus dat was zo bijzonder. Ik heb in elk geval flink de handen van manlief kapot geknepen :oops:

O ja Cindy, ik zie dat jij de lijst hebt aangepast, zit je nog binnen het uur? Ik ben namelijk op 5 oktober uitgerekend volgens de echoscopiste, maar ik zat er niet ver naast.

Ow we zijn helemaal blij en manlief ook. Voor hem gaat het nu echt leven, nu hij dit gezien heeft. Zo bijzonder!

@eefje: bij ons doen ze de echo tussen 8 en 12 weken en volgens mijn laatste menstruatie zou ik nu 10 w 1 dag zwanger zijn (wat volgens mij niet klopte want dan zou ik sowieso 23 sept zijn uitgerekend en ik heb lange cycli van 40-45 dagen dus ik dacht al dat het korter zou zijn en ik had gelijk). Ben nu dus 8 w en 3 dagen. Ga zo m'n banner even aanpassen.

We zitten hier in elk geval weer even op de roze wolk.

10. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    maia: super leuk joh ben benieuwd naar de echo

11. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    Super Maia! wat fijn!

12. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Wat fijn maia dat de echo goed was! wat bijzonder he!

13. Eefje

Eefje Actief lid

5 jan 2006
    193
    1
    0
    Geweldig Maia! Lekker genieten!

14. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Geweldig maia zal kijken of het nog kan, maar ben bang dat het uur al om is.
    Anders moet je jezelf er even tussen zetten.
    hihi ben helemaal blij voor je.

15. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Wat goed/fijn Maia dat de echo zo mooi was :D . Nu volop genieten ;)

16. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Maia: wat super dat dat de echo goed was. Nu genieten he.

Daantje: volgens mij kan franse mosterd geen kwaad. Anders meot je je vraag hier even stellen op de site bij de vk.

Ik wordt dadelijk terug gebeld over de gratis echo's bij de fontys hoge school hier in Eindhoven. Ze belde toen ik net aan het werk was, dus nu belt ze dadelijk terug. Leuk, ben benieuwd wanneer we mogen komen voor een echo. En als het mag ga ik een paar keer mee doen. Altijd leuk om meer naar je kleintje te koekeloeren.

Zijn jullie van plan om een pretecho ter zijner tijd te laten maken? Wij waarschijnlijk wel weer. Heb het bij de vorige 2 ook alten doen. In 2, 3 en 4d. Was zo mooi.

17. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    @mamavanjordy: ik was degene die het vroeg van de franse mosterd haha.

ik weet neit of we een 3d of 4d echo doen. Ik ben namelijk vrij stevig met een dikke buikwand. Vind het zonde van het geld als het beeld geen mooie kwaliteit heeft.

18. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Wow Maia, stoer! Ben benieuwd naar de echo. Had ze nog goede tips tegen je klachten?

Cindy, kan het me bijna niet voorstellen, heb het ook nergens zien staan! Gewoon lekker blijven eten dus :)

Mammavanjordy, oe extra echo's! Zijn het studenten dan die dat doen?

19. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Oeps cindy: foutje dacht dat daantje dat vroeg van de mosterd. Maar het antwoord geld dan voor jou haha.

Odess: ja dat zijn studenten die dat doen. Huisartsen, verloskundigen en echografisten.

Ze hebben net terug gebeld van de fontys en ik mag 26 mei bij hun komen voor de echo. Leuk. Mocht eigenlijk al op 7 april, maar dan kan ik niet moet helaas dan werken en toen was er pas weer een oefenles op 26 mei. Om 14.00 uur moet ik daar zijn en ik ben dan als het goed is 18 weken. Mag nog een paar keer meedoen als ik wil dus daar heeft ze een notitie van gemaakt. Leuk zeg.

20. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    @mamavanjordy: wat leuk zeg. Bofkont

Heb net ook kraamzorg aangevraagd. Wat een vragen zeg. Ze moesten de naam van mijn gyn weten. Dat zijn er meerdere. Dus heb ik maar degene ingevuld die bij de geboorte van Ties* was. Ze is gyn in opleiding.

Deel Deze Pagina