Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    jaja, sterkte meid, gecondoleerd met je opa en ik hoop dat er een oorzaak gevonden wordt voor t huilen van Dylan.

Sloppies, wat een mooi meisje!

slapen: jullie hebben wel gelijk ja, en 2 weken geleden zei ik dat ook, maar merk echt dat ik meestal goed slaap tenzij ik smiddags gelegen heb. als ik komende nacht weer slecht slaap, weet ik dat t daar niet aan ligt...

2. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Jaja: Doe je rustig aan! Gecondoleerd met je opa! Misschien voelt Dylan ook die spanning wel een beetje aan! Hoop dat jullie weer gauw alles lekker op de rails hebben en kunnen genieten!!

Sloppy-man: Erg leuk dat je een foto komt spammen van jullie mooie dochter!

Blijei: Maakt niet uit!!! Doe rustig aan! Knuffel

Ik probeer door de weeks s'ochtends nog ff te slapen, van 10:00 tot 11:30 en dan s'avonds tegen 23:00 weer naar bed;). In het weekend geniet ik van de afleiding met ons gezinnetje:D...

3. Josien en man, gefeliciteerd met Sam!

4. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

sloppy wat een schatje!Echt een meisje-meisje hihi

5. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort

Ja, hihihi...... Ze is nu nog echt een meisje meisje :D

6. 0babydream0

jaa dat koppie je weet toch wat ik bedoel hahahaha echt meisjes koppie...

7. 0babydream0

zeg sloppy je moet nog wel even je banner aanpassen he?!!een babybanner is veeeel leuker nu hahaha

8. Maia

Maia Niet meer actief

@daantje: wat een onwijs leuke foto's!

@sloppy & sloppyman: wat een schatje!

@jaja: gecondoleerd met het verlies van je opa! Hopelijk gaat het snel beter met Dylan!

9. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Sloppy wat een prachtkindje! En inderdaad echt een meisje :)

Daan echt een mooi ventje hoor :)

Jaja gecondoleerd. Hopelijk kan de arts je verder helpen!!

Zo ik doe hier de comp uit. Nog steeds veel harde buiken die af en toe pijn doen maar geen regelmaat ofzo. Wel alweer darmen van slag en zweet me te blubbers vandaag. Nu eerst lekker wipe out kijken en dan boer zoekt vrouw :) Allemaal een fijne avond!!

10. 0babydream0

nee odess je gaat gewoon bevallen vannacht joh hihihi succes meid!

11. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ja, je kan d'r in het blauw kleden en dan zie je nog steeds dat het een meisje is :D

12. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik ben tot nu toe alleen via m'n iPhone hier. Ik kan niet lang zitten, waarschijnlijk m'n stuitje geneust en ik wil niet eens weten hoeveel hechtingen ik daar beneden heb :D
    dus die banner moet nog ff wachten:)

13. Maia

Maia Niet meer actief

doe rustig aan sloppy ;) heeft bij mij ook een paar dagen geduurd :D

@odess: geniet van je avond!

14. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Vanmiddag lekker met vriendje naar de kermis geweest :)
    Eva is bij me ouders geweest. Wel lekker even met zijn 2. Maar was ook wel blij om weer thuis te zijn bij me meisje.

@ Baby, Danjo en Odess! Waar blijven jullie baby's?? Word tijd dat ze ook zich laten zien in de grote wereld ;) Kom op baby's :) :)

15. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Jaja, gecondoleerd met je opa meis

Rose, hoe voelde het om haar weg te brengen? Mijn moeder wil ook wel op gaan passen maar ik vindt het nog doodeng om er alleen maar al aan te denken...

16. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    *inbraak*
    Lieve Josien en Man,Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon SAM!!!

Ik hoop dat je snel hersteld en dat Sam snel koortsvrij is!!
    Geniet lekker met zijn 3tjes,je hebt het verdient!!:D

17. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    Daantje: ooh wat een schatje. Ik hoop dat ie snel zijn temperatuur kan regelen!

Jaja: heel veel sterkte. Misschien dat Dylan t ook wel aanvoelt idd...gecondoleerd in ieder geval...

Ellen: ik probeer overdag ook niet meer te slapen hoor. Ik kom savonds gewoon niet op een normale tijd in slaap dan. Heb t een tijdje gedaan maar krijg een heel raar ritme....en ik houd t op zich wel uit met niet slapen...

Sloppys: ooohhh wat een schatje!!

Odess: sterkte vanavond en vannacht. Hoop dat t nu een keer gaat doorzetten!!!!!

Rose: wat fijn even weer met z'n 2tjes. Kan me wel voorstellen dat je blij bent om weer bij Eva te zijn hoor haha.

Hier is mijn zusje net ff op visite geweest.'was gezellig. lekker pannenkoeken gevreten hehehe

Nu gaan we ff een stukkie lopen want vriendje zit al de hele dag achter zijn computer..ff eruit.

Iedereen fijne avond verder en slaap lekker alvast ;)

18. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    morgenvroeg nog ff vk bellen voor een co afspraak, hoop dat ik dinsdag heen kan, kan ze gelijk even de boel los wroeten down there;)
    in de hoop dat er dan eens iets gaat gebeuren, ben inmiddels aardig benieuwd hoeveel cm ik heb opgestreken..

19. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    lekker slapen dames en beebs: jullie krijgen net als wij; meldplicht

het is nu een keer mooi geweest!!!

20. Sjimf

Sjimf Actief lid

25 jan 2009
    268
    0
    0
    Ha meiden,

Wat zijn er al veel oktoberbaby's bijgekomen!
    Ik wilde nog even laten weten dat ik jullie niet vergeet, maar het is hier gewoon zo hectisch dat ik nergens aan toekom... Dat herkennen jullie vast. Hopelijk heb ik morgen wat meer tijd om eens bij te lezen en te kletsen, want ik ben heel benieuwd hoe het hier gaat.

En echt, mama zijn is geweldig!!!!

Liefs

Deel Deze Pagina