Jaja gecondoleerd! Rustig aan doen hoor. Dylan merkt het ook als jij niet lekker in je vel zit. Hier vandaag toch een wat minder fijne middag avond. Heel de dag druk gehad met bezoek. En sinds vanmiddag ineens onwijze stuwing!!! ( terwijl ik eerder helemaal geen enkele druppel melk had en nergens last van had) dus echt pijnlijk. Ook de kleine is onrustig en huilt aardig wat dus ben een beetje brak nu!
sjimf, groot gelijk dat je hier niet veel bent, lekker genieten nu! ik ga naar bed, morgen op kraambezoek, heb er heel veel zin in! al is t wel gek om zo`n kleintje vast te houden terwijl je er zelf 1 in je buik voelt schoppen... (had ik vorige week toen ik ook al op kraambezoek was!) slaap lekker allemaal!
anas, rustig aan meid! heb je die tips van baby en mvj gelezen die laatst hier stonden? strakke bh enzo? ik heb er niet veel verstand van... succes!
Anas: he balen meid dat je nu toch stuwing hebt....hopelijk gaat t snel weg Sjimf: groot gelijk heb je!!! Lekker genieten en kijk maar wat je bij kan lezen en wat niet... Elen: veel plezier op je kraambezoek. Gek is dat he haha. Die kleine van mij werd echt onwijs wild toen ik Senna van Shaula beet had enzo hahaha....jaloers Ik voelde beebje neit zo goed vandaag dus lekker onder de douche geweest en een stuk wezen lopen, en toen op de bank werd ze weer wakker gelukkig....maak me ook niet zo snel zorgen hoor... Nu lekker slapen!!
hallo dames, het is erug lang geleden dat ik hier was,maar dacht ineens van; laat ik mezelf maar eens horen.. Ook ik heb gister een deel van de slijmprop verloren en heel de avond harde buiken gehad(dit heb ik nooit eerder gehad thuis) Nu al heel de dag flinke rugpijn, wat wel zwaar irritant is, want ik weet niet of het iets betekend of niet...kan er geen pijl op trekken en afwachten dusss...
Hoi meiden, Hier om 4.00 uur al wakker (na van tevoren ook steeds half wakker geworden te zijn door de regen) omdat onze jongste lag te huilen. Is erg verkouden en heeft een rode neus, zielig hoor. Ben uiteindelijk om 5.00 uur mag opgestaan want kon niet meer slapen. Heb alleen hoofdpijn nu, al een paar dagen. Gisterenavond wat krampen gehad, maar zakte weer af. Morgen weer naar de vk toe. Natjes: spannend meid. Zet hem op. 3 cm in 3 uur (idd een hoop 3 en haha) gaat goed hoor. Booboo: spannend ook de slijmprop verloren. Balen die rugpijn. Heeft het nog doorgezet? Sannie: gelukkig voelde je daarna je beeb wel weer. Hier ook wat rustigere dagen, maar dan zou je willen dat ze wat meer bewegen weer he.
@ Natjes succes meid! @ Mvj beterschap met je kindje! Dadelijk moeten we weg voor de gehoortest! Ben benieuwd
Zo hier ook alweer een tijdje wakker en nog steeds rustig in mn buik grrrrrrrr al 2 x de slijmprop verloren en nog niks haha. verlies nu wel ineens heeeel veel helder slijm maar goed we zullen zien. Straks na de gyn om 11 uur ben benieuwd heb mn tassie alweer gepakt voor het geval dat. mvj vervelend zeg gaat het alweer wat beter? Natjes zet em op meid spannend. Booboo hier al 2 maal een slijmprop verloren en hier zegt het helaas niks ik hoop voor jou wel. Rose altijd spannend zon test good luck
hey dames hier ook al wakker. Vannacht pas na 2en in slaap gevallen en 3uur zag ik de tijd en 5 uur ook en rond 6en ging marvin naar zn werk. Heb maar 2broodjes gemaakt en dacht doe de laptop maar ff aan. Gisteravond veel lage rugpijn gehad en af en toe kramp in mn buik. Werd toen ik ging slapen steeds erger, de kramp en was erg benieuwd wat er komen ging, daarom ook niet snel in slaap gevallen, maar helaas tis toch weer rustig geworden. Ach onze mannetje heeft het blijkbaar nog veel te goed in mijn buik. @natjes: ow wat spannend, ben benieuwd zet m op meid. Misschien heb je om 10 uur 10 10cm ontsluiting in 10uur tijd succes in iedergeval @booboo gezellig dat je er weer bent, ik heb ook steeds vaker last van rugpijn. Heb wel het idee dat het allemaal tekenen zijn. Toch wat voorwerk? Maar we zullen zien, tis afwachten. @mamajordy vervelend al een paar dagen hoofdpijn, hoop voor je dat het weer wat minder wordt
@natjes: succes meid zet hem op! @danjo: vervelend zeg dat het nog steeds niet door zet! @mvj: beterschap voor je kleintje!
Goeiemorgen! Ik heb serieus vannacht elk uur voorbij zijn komen. Werd op elk heel uur wakker om naar de wc te gaan. Tussen 12 en 7. Alleen om 6 uur ben ik er niet uit gegaan. Pffff ben helemaal brak nu en ga zo nog even terug mijn bedje in! Natjes: ooeeehh spannend meid! Succes!! MIsschien heb je je kindje al! Ik hoop t MvJ: he vervelend dat je elke keer opstaat met hoofpijn. En zielig voor de jongste, zo verkouden zijn! Beterschap!!! Danjo: succes bij de gyn dalijk. Mag bij jou ook wel een keer beginnen he! Zuster: jammer dat t niet doorgezet heeft! NOg wel lekker kunnen slapen die paar uurtjes?
Ik kan je zeggen toen heb bij mij eindelijk door zette had ik echt tranen van geluk en ik hoop ook echt dat het snel komt voor jehoor
Ik heb al zoveel voorweeen etc gehad dat ik er weinig hoop op heb dat het zich snel spontaan zal melden.
@sannie ik heb nog wel redlijk geslapen maar voel me nu weer erg moe dus ga zo nog ff slapen @danjo en toch hoop ik voor je dat je kleine zich spontaan meld
Ik ga zo maar eens even lekker in bad liggen met een boekje en de vk bellen dat ik word overgelaten aan het zh.