Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Even een vraagje!
    Ik wil een babybanner van deze site alleen elke keer als ik geboortedatum doe 27 en daarna maand 9 dan springt de 27 weer naar een andere datum? iemand die weet hoe dat kan?

2. de mijne mag nog niet komen? ;)

3. Goedemorgen..

Hier nog steeds niks. Had gisteravond/vannacht goede hoop dat het begonnen was, maar helaas.. Vanmiddag naar de vlos. Eens vragen of ze kan checken down under...
    Nog wel steeds buikpijn en veel harde buiken, maar voor de rest...

4. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Goedemorgen meiden, daar was ik weer zonder beebje nog…Leef je al die maanden naar DE datum toe, heeft madame besloten dat het nog wel lekker is in mama’s buik…
    Ben vandaag wel weer onwijs misselijk, lijkt wel of ik net zwanger ben….
    Vannacht weer zo rot geslapen ben van 2 tot 6 wakker geweest daarna nog een uurtje kunnen slapen…

@Odess; hoest met jou meid??

@Jip; goedzo dat je gaat bellen meid!

@Sjimf; leuk dat je weer even komt spieken enne rustig aan en genieten!

@Anastasia; vraag vandaag aan je kraamzorg of ze een borstverband aan wil leggen meid, is stukken prettiger dan een strakke bh ennne witte koolbladeren op je borsten he?!Succes meid!!

@Ellen; veel plezier vandaag!!

@Booboo; spannend!

@Natjes; spannend meid ben benieuwd of je al bevallen bent..

@Rose; succes met de gehoortest!!

@Geis; succes dalijk weer bij de gyn!!!

5. 0babydream0

Knuffelsbeeb jij mag/moet er ook uit hoor!!!

6. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

:):):):):):)
    Tuurlijk wel!!
    Die van jou moet ook komen ;)

7. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Morgen allemaal,

Natjes: Misschien heb je je beeb alwel in je armen!!! Spannend!

Danjo: Weer voor de APK vandaag, ga voor je duimen dat je weer lekker naar huis mag!

Knuffel: Suc6 bij de verlos....

Veel slechte nachten weer!
    hier gister veel lage rugpijn en samentrekking van buik, maar alles weer rustig dus ga maar uit van voorwerk! Vandaag belt zkh voor uitslag urine...

8. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    goedemorgen!

wat zijn er nu veel beebjes die blijven zitten! had t bij veel van jullie allang verwacht hoor! allemaal succes, ik hoop dat ze zich snel melden.

danjo, succes bij de gyn straks...hopelijk hoef je niet weer te blijven! tenzij ze je willen inleiden ofzo...dan zou je al snel je meissie in je handen hebben.

baby, 40 weken vandaag... beetje twijfelachtige mijlpaal of niet? je beebje heeft t erg naar dr zin bij jou!

hier 38 weken, gaat hard. om me heen denken mensen dat t elk moment begint, maar ik denk dat t nog wel ff duurt.

ga nu eten, dan kijken of de hema al open is, ff kraamkadootje kopen.

ben benieuwd hoe t met odess, jip, leo, en de anderen die zich vanmorgen nog niet gemeld hebben, gaat! er moeten wel weer wat beebjes geboren worden hoor!

9. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    kk, succes bij de vk, hopelijk kan ze je strippen ofzo!!!

10. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    joenka, waar is je urine ook alweer op getest? eiwit? sorry, ben n zeef...

11. 0babydream0

Ja Ellen indd btje twijfelachtig...Aan de ene kant supertrots dat mijn meissie t zo lekker in haar huisje heeft daar binnen aan de andere kant denk ik kom nou na al die jaren willen we je eindelijk in onze armen kunnen houden en kunnen bewonderen!!!

Enne jij gefeliciteerd met je 38 weken!

12. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    goedemorgen meiden,

hier nog een slechte slaper, zelfde verhaal van 1 tot 6 ieder uur wakker. ben denk 5 keer na toilet geweest en misschien niet echt smakelijk, maar ik heb veel gerommel in me darmen... dus daardoor meer naar toilet. herkent iemand dit??

13. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

It's official - ik ben overtijd :$ Vannacht heeft mn buik echt enorm lopen borrelen, ben ook erg vaak wakker geweest (dat manlief in mn oor lag te snurken hielp ook niet ;)) maar hoewel ik weer wakker wordt met harde buiken nog niets concreets... Dat geklier wordt ik nu wel eens zat van hoor kleintje! Kom er maar gewoon uit!

Baby, jij ook vandaag 40 weken - zouden we ze niet kunnen lokken ofzo - nu buiten lekker drinken, volop knuffelen met beide ouders en een lekker warm bedje - bonus, bewegingsvrijheid! :D

Danjo succes in het ziekenhuis!

Knuffel - jouw beebje mag ook snel komen hoor :)

Sannie, bummer dat je zo slecht geslapen hebt. Hopelijk kan je het vandaag ergens inhalen!

Joenka, hopelijk zijn je uitslagen goed!

Ellen, gefeli met je 38 weken!

Jip en moor, nog maar 1 dagje en dan mogen jullie ook legaal! Fijn hoor!

14. 0babydream0

@Curly; ja heel herkenbaar hoor...

@Odess; ja goed idee alleen zullen we de goed gevulde kledingkast nog even verzwijgen ik heb lichtelijk t idee dat ze daardoor niet durft te komen hihihi

15. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Oke maar die hebben wij niet ;) Had wel speciaal wat dingetjes 50 gekocht maar zou dit ook betekenen dat de baby groot wordt -owjee!

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Thanks meiden ben weer helemaal gepimpt haha. Ga dr maar vanuit dat we weer gaan blijven
    Ellen inleiden kan ook heel lang duren hoor haha

veel slechte slapers hier zeg bah

Klep das mooi balen dat beeb er nog geen zin aan heeft zeg

17. 0babydream0

ja geis beebje is nu al mama's kindje, dacht dat meiden papa's kindjes waren?!?!

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Die van ons niet haha

19. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Een hoop gerommel, maar nog geen beebjes dus!;)

Josien, nogmaals gefeliciteerd met SAM!

Maaike, gefeliciteerd met SENNAH (leuke naam ;) )

Odess en baby, gefeliciteerd met de 40 weken! Nu mogen ze wel komen he ;)

Danjo, succes met de APK!

Joenka, waar is je urine op getest? En heb je de uitslag al binnen?

Ellen, veel plezier met kraamkadootjes kopen!

Natjes, spannend meid? Ben je al bevallen?

Rose, sorry kan je niet helpen met de banner. Hoe is het verder met je kleintje?

Sannie, balen dat je zo slecht geslapen hebt!!

Mezelf; weer een dagje alleen met mn 2 meiden. Begin nu wel een beetje een ritme te krijgen. Al is het soms nog puzzelen met de slaapjes van de 1 en de voeding van de ander etc haha.
    Vannacht redelijk goed geslapen, ze kwam om de 4,5 uur. Ik hoop dat als we de puckababy piep (slaapzakje zonder armgaten) binnen hebben dat ze dan snachts nog iets langer slaapt :)

En als laatste nog even een fotootje... :D Hier is ze lekker in slaap gevallen in de schommelstoel

20. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

@ mamavanjordy; pff vervelend zeg dat de jongste ziekjes is en jij hoofdpijn hebt

@ natjes; zet hem op meid!! Je hebt dadelijk gewoon je kleintje in je armen, wauw

@ danjo; heel veel succes bij de gyn

@ sannieh; vervelend zeg zo’n verstoorde nachtrust, hopelijk kun je straks eventjes bijtanken en anders vanavond dat je goed slaapt

@ ellen; veel plezier vandaag!

@ babydream; hopelijk komt je kleintje snel. Wel vervelend dat je weer zo misselijk bent

@ knuffelkonijn; succes bij de vk!

Hier dadelijk de gehoortest en het hielprikje.. spannend zeg.. Giorgio heeft gisteravond zitten uitproberen haha. Wou niet slapen, maar knuffelen.. pas na 1,5 uur was hij stil, pff.. hij heeft wel lekker van 00.00-5.00 geslapen en zijn temp was nu continu 36,8 ipv 35,8 echt een opluchting! We mogen nu afbouwen met de kruiken.

Hij ligt nu voor het eerst lang inde box, want hij heeft al die dagen in zijn wiegje moeten liggen ivm de warme kruiken. Hij heeft nog wel erge last van geelzucht, maar is er niet meer supersloom van gelukkig. Echt grappig om te zien trouwens dat hij echt witblond is net als ik vroeger was haha. Heb net al een canvas doek besteld met een foto van Giorgio, echt supermooi! hij tut ook met dezelfde vingers als ik vroeger :)

Deel Deze Pagina