Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    weet ik meid

Joenka 160 om 100 dus hoog haha. ik hoop ook dat mn lichaan goed reageert en dat we voor het weekend al thuis zijn met zn 3en.

Moor spannend morgen

Oh ik besef me ineens zo dat mn buik eind deze week weg is oh wat erg het leven erin

2. Maia

Maia Niet meer actief

@Moor: fijn dat er geen eiwitten zijn, lekker rustig aan blijven doen!

@jip: balen zeg :(

hier een niet zo heel leuke nacht gehad, 's nachts voeden vindt dochterlief niet zo leuk dus dan ben je 1,5 uur bezig voor een kwartiertje aan de borst. Maar heel lief heeft manlief haar vanochtend na haar voeding mee naar beneden genomen zodat ik nog even kon bijslapen.

3. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Maak je haar wakker dan snachts Maia?misschien heeft ze er geen behoefte aan...Kan he en als ze dan overdag goed drinkt en nu weer lekker groeit niet gaan forceren he

4. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Danjo, vervelend maar fijn dat ze je gaan helpen! Heerlijk idee toch deze week je beebje. Hebben ze je al getoucheerd?

Leonie, ik verlies op dit moment heel veel slijm (nu geen slijmprop meer) en dat verlies ik zowel op het toilet als dat ik het in mn onderbroek (iew!) vind.

Curly, heerlijk he dat je dan zo goed weet waar je aan toe bent ;)

Baby - haha hoezo zag je er anders uit? Mijn moeder zei dat ik een dikke kop heb gekregen - helemaal waar hoor, zit vol met vocht ;) Heel sexy :D

Joenka, fijn dat alles goed was!!

Moor, balen dat je zo'n last hebt van hoofdpijn. Wel fijn dat je morgen de 37 weken haalt dus als mocht je ingeleid moeten worden dat is het kindje in ieder geval wel voldragen!

Jip, he jammer dat het dan net nu rustig is! Gelukkig mag ook jij vanaf morgen, dat moet toch een fijn gevoel zijn!

5. Maia

Maia Niet meer actief

@baby: nee ze komt wel zelf, wil ook echt wel eten maar zodra ze toehapt gaat ze weigeren. Maar de melk spuit er dan ook wel uit dus denk dat het daardoor komt. Kolf nu soms ook wel van tevoren een klein beetje af zodat het "spuiten" iets minder is en ze beter kan toehappen.
    We gaan zo ook even bellen met de lactatiedeskundige voor een consult van de week zodat zij even kan kijken hoe of wat.

6. 0babydream0

@maia; ooow mama stroomt over van de melk...ja dan hebben ze vaak snel genoeg en indd kolven kan wel helpen..Maar ben benieuwd wat de lactatiekundige gaat zeggen!

@Odess;ze vond me er slecht en moe en wit uitzien ze zegt jaaa je veranderd in je gezicht..kan nooit meer lang duren...nee duh volgens mij wil ze het gewoon zien ahahah

7. YellowButterfly

Slecht, moe en wit - heerlijk complimenteus he die moeders van ons :D

Mn schoonmoeder kwam net binnen met de tekst 'ik kom de baby bekijken' waarop ik zei dat als ze dat nog 1x zei ze een bord naar haar hoofd kreeg ;)

Hormonen, hoezo? :D

8. 0babydream0

ik ga even lekker douchen heb de hele tijd steken onder mn ribbenboog...daarna ga ik denk ik even plat op bed met een boekje!

tot later!

9. 0babydream0

jaa heel aardig zijn ze...mijn moeder zegt iedere keer als ze weg gaat nou de volgende keer als ik kom moet ze er wel zijn hoor!

ja ma ik doe mn best hahaahah

10. Tamale

Tamale Niet meer actief

mm oke.. Heb wel last van meer slijm. Maar nog niet de slijmprop voorbij zien komen.
    IK WIL GEWOON EEN TEKEN!!!!!!

Hier ook constant smsjes, telefoontjes en krabbels met: Schiet eens op, of NOG NIET? Pff wat duurd dat lang..
    Dan denk ik: JAA WAT DENK JE HOE HET VOOR ONS VOELT? en dat stampe ze er dan nog lekker even in ;) .

Brr het is koud!
    Woensdag gaat he tvriezen zeiden ze gister op t weer! :D

11. YellowButterfly

Baby douchse! Ik ga ook weer lekker plat- is toch het fijnste he :) Ik duim dat die steken gewoon wat betekenen. Kom maar beebjes :)

12. Tamale

Tamale Niet meer actief

Gister vroeg mijn schoonzus of mijn neus was gegroeit...... en ik zag er zo verschrikkelijk moe uit.

Zo.. pak aan! ;)
    Dussss, daar moet ik het mee doen!

13. YellowButterfly

Leo die slijmprop verloor ik ook 6 weken geleden al en zie het resultaat! Je hebt er echt helemaal niets aan!

Die smsjes enzo kan je ook negeren he - ik reageer selectief :) Mensen bedoelen het lief maar begrijpen vaak niet goed hoe het voelt :)

14. YellowButterfly

Hihi ja hoor, die groeit tijdens de zwangerschap wist je dat niet dan? :D

Join the club Leo - schijnbaar mag een zwangere vrouw naar hartelust beledigd worden want dat zijn beledigingen dat hoort zo ;) (zo jij bent dik geworden! ja dus thanx...)

15. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

hihihi heerlijk die opmerkingen van anderen ;)
    mijn jongste zusje vandaag per sms? Rommelt het al??? Ik heb teruggestuurd, nee zus ik heb last van nesteldrang, hier is het geen rommel.
    mutsie

Danjo, met zo een bloeddruk hadden ze mij niet meer laten gaan volgens mij! jeetje zeg... mij hielden ze al met 145/95 een nachtje!

16. Zo, ff snel..
    Vk afspraak was weer goed helaas. Hier kijken en doen ze in principe niks voor de 41 weken, dus moet gewoon wachten tot volgende week dinsdag. Dan gaan ze inwendig onderzoek doen.
    Afwachten maar weer en heel hard duimen dat ze vandaag of morgen wil komen om te zien hoe de wereld eruit ziet..

17. Tamale

Tamale Niet meer actief

We hebben trouwens een heel leuk kraambezoek boek van mn schoonzussen gekregen.. Ook een boxkleed, maar die was 10 keer te groot. Dus die is weer weg..

Iemand van jullie ook een kraambezoekboek?Zo leuk!!

18. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Hihi, wat een complimenten toch weer! Komt gewoon omdat ze zelf ook zo graag het kind willen zien!

Hier vanmorgen om 6:30 het eerste sms van een vriendin:
    Hoe gaat het? Alles rustig? Ik hoor het wel!!!!

Rob ging helemaal uit zijn plaat, wie er nou zo achtelijk was om op dat tijdstip te sms-en......:D Ik heb nu idd nog niet gereageerd, zo kun je andere ook heel goed in spanning houden...:p

M'n schoonzusje sms't om de dag want die is bang dat Joep geboren wordt op de dag dat haar dochter jarig is! Dinsdag 20 okt.......

Blij ei: Gaat het alweer wat beter???

19. Tamale

Tamale Niet meer actief

Doe ik ook hoor Odess! ;)
    Ik reageer ook helemaal niet op mensen die ik jaaaaren niet heb gesproken, waar ik totaal geen contact mee heb, maar die wel onderaan een krabbel zetten: als het zo ver is, kom ik langs.
    Ja hoor, daaaggg!

En inderdaad,, niemand neemt een blad voor de mond!
    Ik zwel blijkbaar ( zonder dat het maurice en mij opvalt ) helemaal op, want volgens sommigen zien mn lippen er opgespoten uit.
    Anderen vragen zich af 'of ik altijd al bolle wangen heb gehad, of is dit iets van de laatste tijd'..

MAarrrrr, gelukkig zijn er ook nog de mensen die zeggen: Wat zie je er goed uit!! Je straalt helemaal!

En daar moeten we het maar mee doen toch..

Knuffelk: Nou gelukkig dat de keur weer goed was toch!
    Misschien begint t vandaag nog wel!
    Voelen ze bij jou nu ook nog of t is ingedaald?
    Of doen ze dat niet meer ?
    Heb namelijk gehoord dat dat ook iets op kan wekken.
    :p

20. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Hihi, Joenka ik heb een neef (51 jaar inmiddels) en die is jarig op 1 november en die hoopt toch zo vreselijk dat zijn nichtje geboren wordt op zijn verjaardag! Dat zou hij zo leuk vinden!!
    Dus, iedere week wordt zijn vrouw gesommeerd te bellen om te vragen hoe het gaat en of ik al weet wanneer ze komt...
    Gisteren meldde ze nog even tussen neus en lippen door dat tusse nde 23e en de 26 ze even weg zijn, dus dan moest ik maar niet bevallen. Nee, is goed. Ik zet een kruisje in de agenda....

Deel Deze Pagina