leonie, ik heb ook een kraambezoekboek. 1 van de eerste dingen die ik gekocht heb, vond hem zo leuk. tip, doe hem voor de zekerheid in je vluchttas, anders vergeten mensen er straks in te schrijven. ik word hier ook dagelijks gesmst, gebeld, gekrabbeld enz. allemaal heel lief hoor. Maar denken ze nu echt dat het niet gemeld wordt zodra de baby geboren is.... Ik had zelfs 1 vriendin die dacht dat ik het later zou laten horen omdat zij mijn verjaardag was vergeten.... alsof ik zou in elkaar zit.
hier gelukkig niet echt "rot"opmerkingen over dik geworden (ben ik ook niet, ben maar 9 kilo aangekomen) alleen wel vaak: meid wat loop je rot!! Ja, kunst!! Ik heb mijn voet gebroken, ben al sinds ik mijn motorfiets total loss heb gereden rugpatient en die kleine meid ligt al wekenlang helemaal vast in mijn bekken... ga jij dan nog effies lekker een stukkie lopen zeg.
Danjo: Idd hoog! Ik had 155/105 maar mede door m'n vorige zwangerschap en de ervaring dat het thuis wel goed is mocht ik gelukkig wel naar huis. Nou ik ga heel hard voor je duimen! Moor: Idd, knetter zou ik worden en stress is niet goed voor de kleine man Leonie: Bij de vorige had ik helemaal geen teken dat het ging beginnen! Liep 15 dagen overtijd en ineens weëen.. Leuk dat kraambezoekboek! Heb er geen maar laatst bij een vriendin wel zo'n boek ingevuld. Knuffelkonijn: Fijn dat het goed was en nu hopen dat de beeb zich meldt...
tja Curly, het is wel de ultieme wraak natuurlijk! hihi wat een gekke vriendin! @kraambezoekboek. Nog niet in huis, misschien wel leuk eigenlijk. Toch maar eens even bekijken van de week.
Knufnijn, balen dat de vk niets wilde doen... kan jij ook weer niet meer doen dan afwachten he... oh wow... 3500 berichtjes!
Curly: Hahah! Aaah .. Sommige kunnen wel zo raar denken! Vorige week was mijn vriendin hier, zucht......... We hebben haar het eerste verteld dat ik zwanger was, omdat ze een enorm moeilijke tijd achter de rug had. Maar nu wil ze dus ook het eerst weten dat ze geboren is, Ja zegt ze dan: Ik hoor gewoon bij de familie dus je belt mij maar meteen, en dan kom ik ook meteen langs. Ik proberen uit te leggen dat ik dat niet wil, wil eerst fam enz op de hoogte brengen, en als wij er aan toe zijn, dan mogen ze langskomen. Toen werd ze een beetje pissig en nu moeten we pas bellen als ze ook direct langs mag komen, anders hoeft het niet.. Ik word zo gek van alle commentaar wat wij krijgen op hoe wij het willen doen.. GRR.
kraambezoekboek heb ik van mijn ouders gekregen. goede tip om m in de tas te doen! doe ik meteen! odess, heb je gezien dat je beebje weer aan t begin van je banner kruipt???hmmm weet niet of dat nou zo`n goed idee is, nog 40 weken in je buik...
Moor: Dat is dus het rare, ik ben ook 'maar' 8 kilo aangekomen. En ben naar mijn idee zelfs iets dunner in mn gezicht geworden. Maar blijkbaar willen sommige het toch nog even kwijt! En 3.500 berichtjes! :O wauw!
ik ga ff de hachee opzetten, moet 3 uur sudderen... hmmmm met hutspot! o... kom ik weer met de vraag: wat eten we vandaag???
Wie bellen jullie trouwens het eerst? Je ouders of je schoonouders? Alleen daar breek ik mn nek al over..
Wat eten we vandaag? Bah ik heb helemaal geen zin in eten.. Denk iets simpels, worteltjes met doperwten ofzo.. Met een cordon bleuu.
haha Ellen en eten lekker hoor hutspot, belandde ik van het weekend mee in het ziekenhuis haha Hier eten we tuinboontjes (diepvries) met een chipolataworstje en aardappeltjes. Had vanmorgen om half negen al trek in aardappeltjes met jus... zwanger? Ik???
Leo, mijn moeder is bij ons in het ziekenhuis, dus die bel ik niet. Mijn schoonouders en vader zullen we direct op de hoogte brengen als de kleine er is. Waarschijnlijk belt Moorman zijn ouders eerst en dan mijn vader. Daar maak ik me echt niet druk om, wie als eerste.
Leo: Vorige keer belde Rob zijn ouders en ik tegelijk mijn ouders! Daarna hebben we om de beurt gebeld, we wouden allebei natuurlijk het goede nieuws brengen. Ellen: Wij eten macaroni met komkommer/tomaten salade erbij!
leonie, ik kan jou wel een hand geven. Ik wil ook passen mensen op bezoek hebben als ik er aan toe ben en heb hier ook mensen die denken dat ze rechten hebben!!! Qua bellen, ik heb weinig met mijn schoonouders dus ik bel sowieso eerst mijn ouders en zusje. mocht ik niet in staat zijn om te bellen, dan moet vriendje dat doen en weet niet wie hij dan als eerste belt. Ik zie het ook nog gebeuren dat schoonzus het gelijk op hyves zet, waardoor mensen het dan al lezen i.p.v. via ons horen, daar zit ik ook niet op te wachten... pff.... wat kunnen we ons druk maken he? eten, hier burrito's. vriendje kookt en wilde makkelijk....
Ellen, ie neeeeeeeeeeee! Het is echt waar, gedeelde smart is halve smart. Heerlijk zo'n forum! Wie als eerste bellen, ik denk ik mijn ouders en mn man de zijne! Ze mogen tegelijk komen maar we hebben wel gezegd dat mocht ik me slecht voelen ik eerst een knuf van mijn mammie wil Maar dat komt allemaal wel goed!
Hier denk ik dat de eerste vrienden ook pas na een paar dagen komen hoor! Het is onze kraamtijd dus we doen het lekker zoals wij willen!