Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Ik heb 10mg gekregen. Ik moet beginnen met 1 tablet voor het slapen gaan, mocht ik dan na 4 uur weer wakker worden omdat het dan uitgewerkt was dan mag ik zelfs nog een 2e van hem innemen. Denk dat ik dan gewoon vanavond eens begin met 1 tablet om te kijken of ik me dan overdag fitter voel dan nu.

2. Tamale

Tamale Niet meer actief

Mijn ouders hebben niks tegen mijn schoonouders hoor.
    Tenminsten dat laten ze absoluut niet merken.
    Maar mijn schoonmoeder is pissig omdat mijn moeder tegen mijn schoonvader op een feestje heeft gezegd dat ze het sneu vond voor maurice dat hij zo achter werd gesteld op zijn zussen.
    Maurice heeft toen heeel veel aan mijn ouders gehad, en zocht ze echt huilend op soms. Dat vond mijn moeder zo zielig, dat dat er toen uit is gefloept.
    Heeft ze nu spijt van, maar mijn schoonmoeder kijkt ze dus niet meer aan..

Curly: Ow dat klinkt niet echt als een aardige man! :( Je schoonouders zijn dus nog wel bij elkaar ..
    Anders had je hem ook echt een paar dagen later uit kunnen nodigen!
    Lastig hoor, ik hoop dat die zorgen straks voor niks zijn geweest en het allemaal heel mooi loopt bij jullie.

Bij de vk was alles goed trouwens!! ;) bloeddruk 120/70 (als ik het goed heb)
    Ze schatte ons kindje iets onder het gemiddelde. Ik ben benieuwd!

Moor: hahah!! Wel handig als die hormonen dat allemaal voor je regelen toch! :D
    Wou dat ik dat ook kon tegenover fam/vrienden.

Zusterrosa: Wauw wat een nationaliteiten door elkaar! Haha!
    Ik ben ook zeer benieuwd hoe het mannetje eruit komt te zien!

Natalieh: Ik hoop dat het snel begint bij je meid!
    Over het medicijn: ik zou het niet weten! Sorry!

Knuffelk: Hahah!! Succes!! :D

3. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ze heeft bij mij trouwens net ook gevoelt..
    Dus hier hoop ik ook op een begin...
    Voel het nog wel bij mn schaambot, beetje zeurend gevoel.
    Net als een gek alle trappen opgerent..
    Alleen is hier helaas de bitter lemon op, ananas op, en seksen kan niet want maurice zit nog aan de kuur! VERdorie! ;)

4. zusterrosa

zusterrosa Actief lid

20 aug 2008
    230
    0
    0
    High Care verpleegkundige
    almere
    hey meis ik zou wel beginnen met 1 tablet ja, ook al slaap je daar niet 10uur van als je het idee hebt dat het iets helpt.
    Een 2e tablet kan je altijd nog innemen. Ik zou het alleen niet meer om 6uur 's ochtends innemen, het kan wel maar misschien voel je je dan juist sloom. Zou het vooral proberen voor de nacht.
    En evt smiddags nog weer een middagdutje doen, als dat lukt.

Er zijn mensen die 3x per dag 10mg gebruiken ook overdag, maar het kan erg verslavend gaan werken en dat wil je ook niet. Tis ook vaak ter ontspanning en helpt ook tegen angsten.
    Doe rustig aan en ik hoop voor je dat het een beetje werkt.

5. zusterrosa

zusterrosa Actief lid

20 aug 2008
    230
    0
    0
    almere
    Waarom heeft ze bij je gevoeld dan? Wist niet dat ze dat al deden.
    Volgensmij gaan ze dat bij mij niet zomaar doen, tenminste afgelopen donderdag deed ze dat niet.

6. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ik vroeg trouwens laatst aan maurice: Wie ga je eerder bellen dan, jou ouders of mijn ouders?
    NOu zegtie, ik dacht er eigenlijk aan om mijn ouders gewoon een smsje te sturen. En dan bel ik jou ouders wel....:$
    NOuja, dat kan dan ook weer niet vind ik.

7. Tamale

Tamale Niet meer actief

Gewoon bij t schaambot gevoeld hoor , of het koppie nog ingedaald lag...
    Niet inwendig ofzo?
    Omdat ik zei dat ze soms zoo druk was, en dan had ik onwijs pijn bij mn schaamtbot.
    Vroeg dr of het niet kon zijn dat ze nou niet meer ingedaald lag.
    En toen voelde ze gelijk even!
    Vorige week hebben ze het ook niet gedaan..

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    maar zo voelen doen ze hier altijd leonie daar komt het niet mee op gang hoor haha

9. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    @ wie bellen?
    Wij bellen niemand als het bevallen begint. Pas wanneer de kleine er is bellen we zowel mijn ouders als mijn schoonouders en dan kunnen ze zelf kijken of ze gelijk komen kijken of niet.
    Gelukkig kunnen beide ouders ook goed met elkaar op schieten, dus hebben we daar geen last mee.

10. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Leonie: Mooi dat het allemaal zo goed was! Enne....dat voelen bij het schaambotje is idd puur voor het indalen. Dat voelen ze bij mij elke keer, ik wou dat het daar van op gang kwam!!!!;)

11. zusterrosa

zusterrosa Actief lid

20 aug 2008
    230
    0
    0
    almere
    @leoniie ow op die fiets, hihi
    maar dat doen ze toch altijd? Ik dacht dat je inwendig bedoelde.
    Sinds wk 35 ligt de kleine bij mij ingedaald en voelen ze ook elke keer. En het ligt eraan welke verloskundige ik heb want er is er 1 die drukt zo hard dat ik 3uur later het nog voel.
    Maar lieve schat dat wekt echt niks op hoor.

12. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    Danjo: wel een fijn idee dat je eind deze week in ieder geval je kindje hebt!! Succes

Moor en Joenka: ook succes in t ziekenhuis!!!

Odess en Babyd: wat een complimenteuze moeders hebben jullie hahaha

Maia: hoop dat de lactatiekundige je kan helpen!!

Moor: hahaha goeie opmerking terug!

Knuffel: oohhh wat balen joh!!!! Hopleijk gewoon deze week hoor!!!

Leonie: fijn dat je weer bent goedgekeurd.

Ik ga ff verder met mijn nesteldrang....ben lekker bezig haha Net even mijn vader en zusje met nichtje op bezoek gehad. Leuk!!!

Dalijk boodschappen doen, geeeeeen idee wat we moeten eten nog. Komen wel lekkere dingen voorbij...ik heb ook nog geen honger dus ik kijk zo wel wat we nog hebben in de vriezer...ofzo hahaa

13. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ik weet wel dat ze dat altijd doen???
    En bij mijn oud collega heeft het zeker weten wel wat opgewekt.
    Dat zeurende gevoel is bij haar over gegaan in weeén, daar begon het wel mee.

Zusterrosa: op de fiets??

14. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    leonie, irri he die schoonouders. maja we zien wel hoe het loopt. maurice kan het niet maken om te smsen vind ik, maar wel leuk dat die jou ouders eerst wilt bellen.

mezelf, ik heb overigens een beddagje vandaag. uiteraard wel gedoucht en bedje verschoond maar heb geen energie om eruit te gaan... ga misschien zo nog wel even strijken (zittend op bed natuurlijk).

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Leonie dat is gewoon toeva geweest hoor.
    want dat voelen kan geen weeen opwekken laat je nou niet gek maken.

16. zusterrosa

zusterrosa Actief lid

20 aug 2008
    230
    0
    0
    almere
    ik hoop dat het bij jou wat opwekt, ik vond het toen niet zo fijn namelijk. Ik moet aankomende donderdag weer dus wie weet helpt het dan wel.

ja op de fiets, misschien helpt dat ook wel, fietsen haha nee hoor was een uitdrukking, ik zeg dat altijd: ow.... op die fiets (i.p.v ow op die manier)
    Soms probeer ik lollig te zijn.

Maar leoniie heb je nog enig idee wanneer de kleine gaat komen of laat je het maar op mn afkomen, ik heb wel zo'n gevoel deze week of het weekend. Vrijdag is mn uitgerekende datum en heb wel heel lang gedacht zou wel leuk zijn de uitgerekende datum, ben zelf ook op de uitgerekende datum geboren en anders hoop ik stiekem de 19e, mijn oma was dan altijd jarig. Ik heb zelf niet het gevoel dat hij daarna pas komt. Denk tussen nu en de 19e, eigenlijk hoop ik het.
    Wil hem zo graag vasthouden en marvin samen zien met zn zoon, volgensmij is dat het mooiste wat er is je man samen met je kindje, dan ben ik de gelukkigste vrouw op aarde, mijn 2 mannen samen

17. Tamale

Tamale Niet meer actief

NOuja. maakt ook niet uit toch?? :)
    Ik hoop zo langzamerhand nergens meer op qua opwekkende dingen..
    Tis gewoon afwachten.

Zusterrosa: Nee ik heb echt geen idee..
    Soms denk ik wel voor de 40 weken, en soms denk ik helemaal niks... ik weet het niet meer hoor! ;)
    NOu misschien is het bij jou ook wel zo, als je gevoel dat zegt... je weet maar nooit natuurlijk!
    En inderdaad dat lijkt mij ook super mooi om te zien, volgens mij ben je dan weer helemaal in love! :D

18. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Zo even lekker een uurtje bijgeslapen..heb wel onwijs last van me kont en bekken heb er amper nog kracht in ach ja nog ff….

Wat een geklep hier weer hihi over bellen naar wie of wat….Mijn moeder zal bij de bevalling zijn en daarna komen mn vader schoonouders en onze broers gelijk naar t ziekenhuis en van ons mag de hele wereld het weten dat ze geboren is..Apetrots zijn we nu al op dat meissie!

@Eten; ik ga maar weer eens burritos maken…

@Knuffel; mooi weer goedgekeurd jammer dat ze niks deden…

@Leonie; ja dat kraambezoekboek is dat van Pauline Oud?Die heb ik en ook daarvan Baby’s 1e jaar

@Leonie; mooi weer goedgekeurd…enne of voelen of ze ingedaald is helpt???Denk t niet hier zit ze al een paar weken helemaal vast in mn bekken en dit voelt de vk ook iedere keer maar nog geen beebje te bekennen hier

19. zusterrosa

zusterrosa Actief lid

20 aug 2008
    230
    0
    0
    almere
    @ eten wij gaan pannenkoeken eten!!!!
    Lekker met spek en kaas!!!! mmmmm.......

20. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @Danjo, eindelijk een echt vooruitzicht...Spannend hoor.

@Joenka: nog niet helemaal in the mood ;) maar komt vast wel weer

@Baby, Odess, Knuffelk...gewoon al op of voorbij de 40!

@Bellen, mn moeder is erbij, mn schoonouders & vader/stiefmoeder zus en schoonzus worden gebeld zodra mini er is en ze zijn welkom nadat ik we minstens 1 uur samen als gezinnetje zijn geweest.

@Curly, ik heb een pyjamadag vandaag, ga me zo douchen :)

@Trouwfoto's. Eindelijk vanavond komt ze het boek brengen, ben zo benieuwd!

@Eten, lamsworstjes, aardappeltjes en sperziebonen...

@Josien, we hebben van haarzelf nog niets gehoord toch? Ook wel logisch maar niet dat ik iets heb gemist ofzo?

Deel Deze Pagina