@Josien... op haar Hyves staat een krabbel met een paar foto's van Sam en dat ze nog in het ZH ligt. Maar erg leuk om Sam te zien. Wat een schatje Josien, hebben jullie goed gedaan!
Oooo we zijn net naar de Karwei geweest en hebben een schommelstoel voor op de kamer van Fleur gekocht
blij ei, lekker he zo'n dagje. Hier willen we ook eerst met z'n 3en zijn en daarna pas familie erbij. vriendje moet ook tijd hebben om z'n baby te leren kennen voordat iedereen het uit je handen trekt.
Maia, naar zo een schommelstoel ben ik al tijden op zoek!! Jeeeeeh, morgen uit het werk gaat Moorman 'm halen, hij wilde nu niet meer... Moet ik er nog even een kussentje in maken
Hallo meiden, Even een berichtje van een bevallen oktober mama Vorige week dinsdag 6-10 ben ik bevallen van een dochter genaamd Josien. Alles is goed met moeder en dochter . Hopelijk is dit berichtje goed genoeg om op de oktoberwebsite te komen weet even neit wie ik moet pbén en heb niet genoeg tijd/puf om op te zoeken, sorry. Alle bevallen oktober-mama's van harte gefeliciteerd VOor de rest heel veel succes met de laatste loodjes en de bevalling! Groetjes Afrola
@Afrola: nog gefeliciteerd! We hadden het nieuws al gelezen dus je staat al op de website Fijn dat alles goed gaat met je dochter! Geniet lekker van elkaar!! @Moor: hopelijk hebben ze hem nog want wij hadden bij ons de laatste al en ik zag hem van het weekend pas in het krantje!
afrola, onze zwangere (inmiddels bevallen) moderator Josien had gezien op een ander topic dat je bevallen was!!! gefeliciteerd meid! heel veel geluk! leonie, fijn at alles goed was! dat voelen bij je schaambot hebben ze bij mij ook gedaan vorige keer, deed best zeer! inwendig zal nog wel ff duren denk ik. maia, gaaf een schommelstoel! makkelijk voor snachts met voeden. misschien komt er hier ook nog wel 1. krijg mijn broer en zijn vriendin op de koffie zo, is altijd erg vermoeiend omdat zij geen moment haar sn*vel houdt... ik ga gewoon overdreven gapen om half 10, zal de boodschap wel duidelijk zijn. denk dat ik niet eens hoef te doen alsof, ben nu al erg moe. fijne avond allemaal! danjo, weet niet hoe laat je morgen weg moet, alvast heel veel succes!!!hopelijk gaat t snel!
Afrola: Gefeliciteerd, maar een paar pagina's terug ben je al door veel mensen gefeliciteerd. Volgens mij sta je ook al op de lijst!!!! Gaat het allemaal goed met jullie?? Maia: Heerlijk zo'n schommelstoel!!! Moorman: Weer een beetje jammer! Een vrouw met hormonen kun je beter te vriend houden. Gimena: hihihi, vinden we zelf ook allemaal! jullie ook nog maar ff!!!
Danjo: Ja, idd weet niet hoe laat je morgen moet! Maar in ieder geval heel veel suc6 en gauw weer thuis komen he! Machsdoch is ook al ff niet geweest toch? Natjes: Zou ze al bevallen zijn??
Maia, echt? Oh ga ik gauw even met het filiaal bellen edit: Haarlem heeft er nog 10 staan... zouden we dat redden tot morgen?
Ellen, vervelend zo'n kwebbeltante bij je de hele avond. Ik heb zo een vriendinnetje. Ze is onwijze lief maar op de een of andere manier bang voor stiltes!
Baby, heb ik ook gevraagd en hoe lief ik ook deed tegen Werner (zo heette de jongen die opnam), hij mocht niets apart zetten.
zit niks anders op dan moorman om 8 uur de deur uit te sturen, haha, anders laat je die hormonen maar es rommelen! gauw ff gespiekt op de site; vind em ook errug mooi, had de folder niet gehad, zal em es aan hubbie laten zien, heb ook nog wel een plekje op beebs kamer!