Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Maia wat goehoed!
    kruip jij maar naast me op ons roze wolkje hoor ;)

2. Maia

Maia Niet meer actief

@trutje: dat gaat zeker gebeuren. Vind het heerlijk daar bovenop ;)

3. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Maia: Super meid! Wat gaaf om te zien hè :)

4. Eefje

Eefje Actief lid

5 jan 2006
    193
    1
    0
    Northern, had jij ook zo vroeg een echo? En binnenkort weer één! Bofkont!
    Wel jammer dat ze dat bij ons niet doen...

5. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@Maia super zeg een goeie echo

6. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    @iemand: ik ben een what to do list aan het maken voor de komst van de baby. (ben nogal vergeetachtig en weet dan niet wat ik wel en wat ik niet heb gedaan). Nu kwam ik op een site tegen doopsuiker regelen?
    Nu weet ik ongeveer waar het voor is. Maar wat is het precies, waarvoor gebruik je het? (ja ben blond)

7. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    @ cindy volgens mij is dat gewoon een kleinigheidje voor het bezoek, dat geef je dan mee. tegenwoordig heb je heel veel soorten en verschillende dingen, moet je maar eens googlen op doopsuiker.

8. Maia

Maia Niet meer actief

doopsuiker geef je inderdaad mee aan de mensen die komen. Hoeft niet hoor.

9. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    ik geef ze wel een suikerklontje mee hahaha.

10. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames sorry ben ff tijdje niet geweest... wat kletsen jullie veel! hah zal ff kijken of ik alles bij kan lezen.. anders sorry!

had wel nog ff wat vraagjes... denken jullie soms ook van hmm ben ik nou nog zwanger..omdat je je misschie helemaal nog niet zo heel erg zwanger voelt? ik heb dat namelijk wel es, dan chek ik weer ff aan mn boob, en ja hoor ze doen nog zeer.. toch weer soort bevestiging voor me dan hahha;)

verder, weten jullie al wat voor kinderwagen jullie willen? off denken jullie daar nog helemaal niet aan aan dat soort dingen? ik heb wel een leuke gezien van mutsy maar ben er nog lang niet uit hoor ;) nog tijd zat..:)

owja vandaag al weer 5 weekjes joehoe:D

oww en ook nog ee nboek gekocht, jou zwangerschaps bijbel, echt heel gaaf, staat echt heeeeel veel in over jezwangerschap, ook van week tot weet, met foto;s dr bij, echt leuk:)

NOu meiden groetjessss

11. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

@ Maia;

fijn zeg dat de echo goed was, een hele opluchting en nu kun je er denk ik nog meer van genieten! super zeg!

@ Sannehai;
    ik vind de mutsy kinderwagens ook heel leuk, maar geen idee welke ik zou kiezen.. dat zie ik denk ik terplekke bij de babydump ofzo tegen die tijd :D

@ Mamavanjordy;
    Ik wil ook zeker tegen de tijd een 3/4D echo laten doen.. ik denk bij '' kijk nou'' hier in Helmond, of bij ''babyechoson'', in Son en breugel.
    maar er komen hier bij '' kijk nou'' mensen van heiden en ver omdat hij zo goed schijnt te zijn en ook echt de tijd neemt. ook vind ik dat hij erg duidelijke en mooie echo foto's maakt. Ook als je het geslacht niet wil weten, vraagt hij of hij hier toch echo's van mag maken en dan stuurt hij ze na de geboorte van de kleine alsnog op, zodat je toch nog mooie echofoto's daarvan hebt zonder dat je op dat moment weet of het een jongen of meisje wordt.

@ iedereen;
    weten jullie of je bij de gyn ook iets mee kan nemen zodat ze bijv het geluid van het hartje op kunnen nemen? ik weet dat ze dat hier bij de VK wel kunnen, maar weet niet precies hoe ze dit doen, en of dit ook bij de gyn kan?

en hebben jullie ook zo'n last van darmkrampen ? zo hevig dat je echt krom ligt van de pijn? ik heb hier al 14 dagen lang iedere dag last van.. vanaf dat ik positief testen met 3w2d .. maakt me toch erg onzeker en denk dat de HA morgen ook niet veel te melden heeft..
    en volgens de gyn komt het door de zwangerschap, maar zo hevig?

heb trouwens een nieuwe foto in mijn album gepost van de trotse papa in spee met de zwangerschapstest haha :D

willen jullie trouwens weten of het een jongen of meisje wordt? wij wel.. alleen ik zou het dan wel voor mezelf houden, en alleen tegen mijn ouders vertellen en niet aan vrienden enzo.. dat zou ik lekker voor mezelf (proberen) te houden.

liefs Daantje

12. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hey daantje, zelf heb ik niet echt last van krampen, soms wat steekjes..

wij willen het ook heeeeeeel graag weten wat het word, lijkt ons toch gewoon ook handig.. enja we zijn gewoon Te nieuwschierig;) haha maar dan ook niet tegen iedereen vertellen hoor haha;)

groetjesss

13. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    @Sannehai

Ik heb zelfs al een kinderwagen gekocht (wordt pas over 9 weken geleverd). Erg he, we hadden ons als georienteerd qua prijzen en op de 9 maanden beurs hadden ze echt een goede aanbieding.
    Hebben de Quinny Buzz 3 gekocht....

En dat gevoel van ben ik echt zwanger herken ik wel.... Eigenlijk moeten we er maar blij mee zijn. Stel je voor dat je iedere dag misselijk bent...
    Ik heb alleen last gehad (of het komt nog een keer) van vermoeidheid.

14. Rose1982

Wij willen ook de Quinny buzz 3 wandelwagen :)

15. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    @daantje: de meeste telefoons hebben opneem functie. Misschien mag je het hartje opnemen met de telefoon. Mocht ik de volgende keer wel, alleen kan de telefoon wel storen bij het echo apparaat.

@sannehai: ik heb een crossraod gekocht. Die was toen in de aanbieding bij blokker. Het is een 3 wiel wagen, makkelijker met bochten enzo. En je kan hem ombouwen tot buggy en draagwieg

16. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    @ rose,

goede keus hoor. Al denk ik dat er geen slechte wagens zijn, maar dit vonden wij echt de mooiste.
    Welke kleur wil je?

17. Rose1982

We zijn nog aan het twijfelen ik wil zwart haha maar me vriend vind bruin met dat blauw of groen wel mooi.
    Welke hebben jullie?

18. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    wij hebben de zwarte. Dan is je wandelwageninzet grijs. Lijkt ons wel mooi neutraal en kan je zelf met dekentjes e.d. nog kleuren toevoegen.

19. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    hey meiden jullie zijn allemaal snel aan het kopen geslagen
    ik durf nog steeds niet
    maia wat leuk je bent op dezelfde dag als ik uitgeteld
    ik heb ook de zwangerschapsbijbel echt wel heel leuk om te lezen
    x

20. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    ik heb bij de winkel de afspraak dat ik kosteloos kan annuleren, mocht het fout gaan (doen veel zaken trouwens). Met meubeltjes kan dat ook, maar daar wachten we nog even mee...

Deel Deze Pagina