ben bang dat ie ook niet voor zijn werk uit langs gaat, maar pas na het werk ach, het zal wel goed komen denk ik. anders heeft ie geen zakgeld volgende maand en dan wordt het de schommelstoel van de bhhm
Jip, JEEEEH! legaal de baby uit poepen. Van mij mag het hoor maar zo rustig als het vandaag is geweest, heb ik het al een week niet gehad... stilte voor de storm ??
wauw jip en moor, jullie ook al 37 weken morgen!!! ik ga ff gauw koffie zetten. moor, flauw dat moorman niet naar de karwei wil...
Mmmmm, dat is dan weer jammer! nou dan komt hij morgen toch gewoon niet thuis zonder schommelstoel........
nou dat dachten wij hier ook al, zo onrustig als het geweest is, nu moet ik bijna naar mijn buik kijken om te denken dat ik zwanger ben, en ja, af en toe de hik... laten we hopen stilte voor de storm!!, ik wil vanacht wel
flauw he?! na een dag hard werken en cursus en thuiskomen en een stofzuiger in je fikken geduwd te krijgen omdat je vrouw last heeft van poetsnijd heb soms best een beetje meelij... hij zit echt nét op de bank! hihi Jip, door jouw berichtje van daarnet krijg ik ineens de kriebels WHAAAAAAAA er komt een baby aan!!!!
@moor en jip... zeg ik gun jullie echt je beebjes wel maaarreee odess, knuffel en ik willen ook zoooo graag..Mogen wij voor????
Baby: Groot gelijk! mmm, ik wil ook graag 1 keer voelen hoe het is om op tijd te bevallen ipv overtijd. Lekker buikje hoor!
iedereen mag zodra ze willen hoor Babyd! Als we in de rij moeten gaan staan, dan wacht ik nog heeeeeeel even
Baby: Ben ook erg benieuwd hoe zwaar het echt is! Bij Britt zeiden ze 7 pond, zaten ze er ook 2 pond naast. Maar goed het moet er toch uit! voordeel bij Britt was dat ze de nacht al doorsliep.. Maar de 40-weken dames mogen eerst hoor!!! Jullie verdienen het!