ja joenka tegen mij zeiden ze 2 weken geleden en met de groeiecho een krappe 6 pond nu zeiden ze donderdag dat ze al ruim 7 pond zou zijn en nu dus ondertussen zou ze al zwaarder moeten zijn....we zullen zien
klein buikje hè? morgen echo, zal eens vragen wat ze schatten. De laatste keer (met 32 weken) dachten ze aan ongeveer 6 a 7 pond bij de geboorte. Ben benieuwd! Ik was zelf 52 cm bij geboorte, maar net aan 5 pond. Lange dunne aap volgens mijn moeder (gevild konijn volgens oma)
jaa maar in een klein buikje kan een flinker beebje verstopt zitten zegt helaas niets hihi we zullen zien spannend he!
idd een fijn buikje heb ik zelf ook mensen geloven me niet eens als ik zeg dat ik 37 wk ben nou ja, op een dag na dan
ze drukt echt heel erg met dr koppie naar beneden heb t gevoel dat ik de hele tijd moet piesen hahahaha
hier ook niet hoor Jip, vanmorgen in de Hema was de mevrouw ook weer zo verbaasd, 37 weken??? Nou, dan hoop ik maar dat alles goed is en dat je baby geen groeiachterstand heeft! en bedankt muts. maar goed, die indruk heb ik niet! we zullen het wel zien. Ben niet zozeer benieuwd naar gewicht als wel naar de lengte en of ze echt haar heeft zoals we op de echo zagen!
he, maar we hebben het de hele tijd over het inwendig onderzoek door vk om de boel te strippen, kan manlief niet een en ander regelen? of ben je dan gelijk bang dat ie de vliezen prikt??
fijn gevoel babyd! hier ook zo een dame... enne, curanol... voor hoeveel personen? ga ik effe groepskorting bedingen
helpt niet jip.....sexuh trouwens ook niet hahahahaha Zeg moor je hebt toen toch wel je hormonen in de strijd gegooid he
Jip, moorman wil nog net over mijn buik wrijven maar als ik ook maar het idee aan hem geef dat ik iets meer zou willen dan een kusje... hij is zo bang om iets stuk te maken of de baby te raken ofzo. Lekker he, van een arts