doe mij maar een kuurtje, wel compleet met tabletjes zetpillen en zalf he ik ga voor het grove werk....
ja, nu je het zegt, haar, bij mij op de echo konden ze het ook heel goed zien, ik ben benieuwd want mijn 2 dames hadden bij de geboorte een klein beetje, maar tot 8 maanden later waren ze nagenoeg kaal. zag er zo raar uit, mijn oudste stond al en liep door de box met 8 maanden, maar had wel een kale knar
baby, voor die curanol mijn hormonen in de strijd gooien?? Nee, ik heb de hormonentroef vanavond al gespeeld met de tv. Ik heb zowel de tv als de recorder geclaimd voor vanavond daarmee Moorman achter de pc verbannen (niet eens de laptop)
die mannen hebben wel een grote eigendunk he dat ze denken de baby kopjes te kunnen geven hahahahahahah
Jip, nichtje van mijn buurmeisje was tot 2 jaar kaal... gek gezicht hoor vond ik dat! Maar goed, als het niet groeit, doe je er niks aan.
die van mij gelukkig niet bang.. maar ik meot zeggen dat afgelopen week vast de laatste keer geweest is, want ik heb me daarna toch kramp gehad dan maar het handwerk, maar geen geneuzel meer
jahe babyd. heb ik m ook al eens gezegd... maar goed om nou eerst een hele discussie te gaan voeren over de grootte om daarna nog gezellig te zijn, is m ook niet hoor. Is best een killer, zo'n gesprek
jaa ik ken het moor hahahaha maar dacht van t weekend en nu grijp ik je bij je lurven ahahahahahahaha
nee je kan er nix aan doen, ik deed vaak een petje/hoedje bandana dan zag het er wel schattig uit, maar ik hoorde ook vaak om me heen van chemo koppie werd ik altijd een beetje giftig van
oh, daar de hormonen op los gegooid. tja, ik ben beleefd gebleven dit keer... heb gezegd dat er de eerste 8 maanden geen achterstand was te zien, dus dat het met 9 ook wel mee zal vallen. Heb 'r daarna wel alles zelf in laten pakken
trampolinespringen, wat zou ik dat graag weer willen doen, maar even wachten tot die kleine eruit is en alles weer hersteld
ik dacht er gisterenavond nog aan, ik bespring je gewoon maar goed, in een bed dat ongeveer 3 meter boven de grond staat is het ook niet lekker bespringen met een buikkie
zo de recorder staat vast op te nemen, kan ik dat niet meer vergeten. nog een 10 minuten dan ben ik True Blood kijken! Jeeeeeeh!!!