Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    Afrola: nogmaals gefelciteerd met jullie dochter!!!

Ellen: idd overdreven gapen hahaha. Ik zeg t meestal ook gewoon hoor. haha ik ga jullie er zo uitgooien.... als een grapje, maar de hint komt altijd over hahaha

maia: wat leuk een schommelstoel. Wij hebben een heel comfotabele(not) houten stoel staan hahaha. Goed idee!

Moor: mooi buikje hoor. En idd grootte heeft er niks mee te maken

Hier enorrme nesteldrang gehad vandaag. ben nu moe...ik ga op de bank liggen en niks meer doen hahahaha. Maaar de droger is wel eindelijk schoon...we kunnen m weer gebruiken!!!!

2. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    greys kan ik vinden ,maar waar is die ander op dan??

3. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

rtl 4 is CSI new york ook leuk...

4. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

nou meiden ik ga nog even een plasje plegen wat te drinken inschenken en een pak koekkies pakken en me op de bank installeren hahahah!Tot morgen!!!

5. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    ja, lekker bankhangen dames!!

6. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

True Blood is op Fox Life Jip.

Sannie, hier is de koelkast weer smaakpolitiekeuringswaardig na vandaag!

Moorman komt net bij me op de bank zitten, pech manneke ;)

7. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

hang ze meiden! Ik ben er ook vandoor!!

8. Gusam

Gusam Niet meer actief

hey dames,

Dames die inmiddels bevallen zijn van harte gefeliciteerd.

De dame hier heeft vandaag een regeldag, ze wil niet slapen in haar eigen bedje of in de box, ze wil nu alleen bij mama zijn.
    ik kan nu toch nog niet veel dus heb lekker met haar op de bank gelegen vandaag.
    Het is zo sneu om haar nu te zien, ze heeft bijna de hele dag haar oogjes open en je ziet dat ze vecht tegen haar slaap.
    ik heb gelukkig nu wel minder last van de hechtingen dus ik kan weer iets meer(gister zijn de hechtingen eruit gehaald).

nou ga ik weer eff verder knuffelen met mijn meisje, en optijd mijn bed in.

Slaap lekker iedereen.

XXX Gusam

9. machsdoch

machsdoch Actief lid

8 jan 2009
    485
    0
    0
    Hai allemaal! Gefeliciteerd aan degenen die zijn bevallen! Ik hou het bijna niet meer bij! :D Hier is alles nog vrij rustig helaas! :( Ik heb nu alleen af en toe last van enorme steken in mijn lies! Alsof er iets klem zit. Misschien zit het hoofdje daar niet helemaal lekker.. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik ben het echt zat! Iedere keer als ik loop krijg ik soms hele erge pijnen daar! Soms ook als ik zit..

10. Tamale

Tamale Niet meer actief

Babydream en moor, mooie buikjes hoor!!
    Ik dacht trouwens dat het een eenkhoorn was Moor!!
    Oepss.
    Maar hij is wel cute!
    Moet jij even blij zijn dat het nog geen: muis steekt zebrapad over plaatje is..
    zucht..... ik wil ook een buik zonder streepjes!

Danjo: Heeeeeel veel succes morgen! ikj ga heel hard voor je duimen!

Maia: Mooie schommelstoel hoor!!!

Moor: Oooh dat meen je niet.. zei die verkoopster dat echt??? Dat zeg je toch niet!!! alsof zon kassa troela daar verstand van heeft!!
    Laatst stond ik bij de kassa en toen zei de kassiere: goh ik kan wel zien dat de baby nog niet is ingedaald zeg, je bent nog zo bol.
    NOu mevrouw, toevallig is ze WEL volledig ingedaald..

Kaalheid: Haha er was hier laatst een forum geopend over pruikjes voor baby's! Dat was heeeelemaal een hype in Amerika...
    Hmmm.... ik vind het maar sneu..
    Dan maar een mooi kaal koppie.

Jip: ooooh chemokoppie/??? BELACHELIJK!!!
    Ik had ze een stoot gegeven, zoiets zeg je toch niet?

Gusam: slaap lekker meid..
    Lekker knuffelen met je meisje!

Machdochs: hejj daar was je weer..
    Alles goed daar?
    Pijn in mn lies heb ik al sinds dat ze is begonnen met indalen, denk dat het er gewoon bij hoord?
    Succes..

11. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    nou dames,
    allemaal lekker slapen
    nix nachtbraken en morgen weer meldplicht:D

12. MvN

MvN Niet meer actief

ff niet teruggelezen maar wil hierbij Danjo heel veel succes wensen morgen!!

13. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

haha leonie, een eekhoorn ;) nee is een muissie, inderdaad zonder zebrapad.
    En ach, soms krijg je ook leuke opmerkingen hoor! Laatst een meisje op straat! Oh wat leuk een babybuik!! Jaartie of 10 was ze denk ik.
    En een papa met zijn dochtertje op het toilet bij de Mac. Sohee zegt ie, zij heeft een dikke buik he, komt vast van alle hamburgers! Zegt dat kindje, nee joh papa, zit een baby in!!
    Zo cute!

Nog effies de co-ass kijken en dan naar bed!

Lees meldplicht van Jip voorbij komen, is goed hoor, maar wordt pas eind van de middag. Moet om half 10 in het ziekenhuis zijn voor echo, bloedprikken, urine, CTG en bloeddruk. Pffff ben al moe als ik er aan denk :D

14. Maia

Maia Niet meer actief

Goedenavond! Vanavond bezoek gehad van twee vriendinnetjes, was erg gezellig!

@Gusam: jij ook al een regeldagje? Dag 10 toevallig? ;) pfff hier ook een constant wakker, bij mij willen liggen en drinken en drinken enz... Volgens mij als we nu zouden wegen zou niemand meer klagen, dat er nog bijpaste bij het voeden op een gegeven moment. :)

@grey's: heb dit seizoen tot nu toe gemist :) mis tegenwoordig alles!

@buikjes: kwamen een paar mooie langs zag ik :)

nou ik ga slapen voor madame weer komt. Trusten!

15. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Danjo en Moor morgen heel veel succes in het ziekenhuis!! Danjo hoop dat het allemaal voorspoedig gaat verlopen voor je! Moor, hopelijk goede uitslagen!!

Jip, ow jeetje dat kan je toch echt niet zeggen!! Mn nichtje was tot haar derde kaal - so what!

Gusam, fijn dat het beter gaat - geniet van je meisje!

Maia, alles is terug te kijken op tv-dome.net - zo breng ik tegenwoordig mijn dagen door ;) Alle series zijn gewoon daar te zien! Mocht je eens een verloren momentje hebben ;)

Leonie, fijn he dat mensen je allemaal gaan vertellen wat er allemaal wel niet bij je aan de hand is. Alsof ze allemaal dokter zijn of ervaringsdeskundigen omdat ze het een keertje hebben meegemaakt!

Baby duidelijk gevalletje puntkontje van je meisje :p Wie weet vannacht een beetje actie - zet em op ;)

Bij deze mijn hopelijk laatste buikfoto. Hij staat aardig onder spanning - valt het op ;) Hier weer krampen en dergelijke, we zullen wel merken of er iets gaat gebeuren :)

16. YellowButterfly

We smeren trouwens dagelijks met bio oil en voor mijn gevoel zijn de strepen wat minder knal kleurig! En dat terwijl juist nu er verschrikkelijk veel spanning op staat - tippie? Ik vind het sowieso een fijne olie :) Blijf het ook zeker doen!

17. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    Danjo: succes morgen

Moor: ook succes morgen in t ziekenhuis

Odess: hopelijk je laatste buikfoto ja! T is wel genoeg geweest he

Jip: vind t echt associaal dat iemand dat zegt over je kind...

Ik ga lekker slapen!!!! Welterusten allemaal!! Hopelijk geen nachtbrakers...maar t zijn er al minder dan eerst he!

18. YellowButterfly

Weltrusten Sannie - ik ga ook! Hopelijk geen nachtbrakers vannacht of natuurlijk wel maar dan graag met een knappe beeb als resultaat! Trusten!

19. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Slaap lekker meiden!

Danjo succes morgen meis.

Hopelijk morgenvroeg meer babynieuws;)

20. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    HOEHOE ben ik nu alleen aan het nachtbraken??????
    Vanmiddag gestript maar echt doorzetten wil het niet. Heb af en toe harde buiken of rare krampen maar niets van regelmaat of wat dan ook.
    En een luid ademend mannetje naast je in bed werkt dan niet echt slaapbevorderend:(
    Nog steeds afwachten maar en eventueel woensdag opnieuw strippen.
    Dat was trouwens nog best een gevoelige actie!!!dat strippen dus, en dat hoofdje ligt ook best makkelijk bereikbaar als ik dat zo voelde. Hmmmmmmm, dan krijg ik gelijk visioenen van sex en mopjes over baby met deuk in het hoofd.................

Deel Deze Pagina