dat het minder beweegt heb ik ook, maar zolang ik een aantal keer per dag een hik voel, of een veeg zeg maar, dan zit het wel goed, klinkt stom, maar met mijn eerste had ik ook dat onzekere, en nu ben ik me veel bewuster van het feit, dat die kleine ook niet zoveel ruimte meer heeft en dat tegen het eind alles toch wat minder heftig voelt. maar.....als jij het niet vertrouwt moet je gewoon bellen!! en dat het lijfje goed voelbaar is.. ik kan hier altijd een knietje pakken of een voetje zo dicht zit t eronder, maar als dat ook voor jou weer anders is dan je gewend bent... je weet--> beter 10x te vaak bellen dan 1x te laat
@Jaja: Heel veel sterkte meid!! Ik hoop dat het snel weer beter gaat! @Maia & Babydream: Bedankt voor jullie lieve woorden Het ziekenhuis had een briefje voor de lactatiedeskundige neer gelegd om even contact op te nemen met mij en dat heeft ze net al gedaan. Ik mag tot vrijdag blijven kolven en dan komt ze vrijdag om een plan te maken om de borstvoeding weer op te pakken en als het dan echt niet gaat wat we dan nog kunnen doen. Ik ben nu weer een beetje gerust gesteld.
@jaja meis doe rustig aan. Begrijp dat dit nu een ontzettend moeilijke periode voor je is en dat geeft niet. En dat je hier niet zoveel bent is heel begrijpelijk. Ik hoop dat dylan beter reageerd op deze voeding en dan wat minder huilt en meer tevreden is. Zou voor jullie beide veel schelen. Meis heel veel sterkte morgen en donderdag en we horen wel weer van je als je er wat meer tijd en energie voor hebt. je moet ook even aan jezelf denken Knuffel rosalie
dat ik het lijfje beter kan voelen niet. Maar minder bewegen wel, het krijgt steeds minder ruimte. En helemaal als het koppie daar beneden vast zit dan bewegen ze minder. Ik voel wel elke dag een trap (ook niet meer zo druk als eerst) en de billen die heen en weer gaan, maar wel rustiger allemaal. Ik voel alles altijd wel, waar de billen zitten en het ruggetje maar bijv nog nooit duidelijke voetjes gevoeld, voel meer harde kleine bobbel.
ja ik moet me ook niet zo'n zorgen maken hihi....kijk het nog ff aan en vertrouw ik het niet bel ik de vk
Goh dat klinkt een beetje als mij vannacht, alleen had ik dan niet echt diarree krampen............ Dus waarschijnlijk is het bij jou ook geen griepje maar ook gerommel. En hopelijk zet het bij jou wel door. Nadat ik naar bed ben gegaan heb ik weer heerlijk geslapen en blijft het nu alleen bij een gevoelige onderkant zeg maar als flink ongesteld. That's it Nu ff kijken wat er voor de rest alweer allemaal geschreven is!
* inbraak * Ik kom even spieken of er al babynieuws is van 0babydream0. Ik denk aan je meis. De rest ook succes met de laatste loodjes' *uitbraak *
@Danjo & Moor, veel succes @Baby, ik had het een paar dagen geleden dat ik bijna niets meer voelde ongeveer 2 dagen, alleen een beetje zoals t voelde toen je voor t eerst dingen ging voelen (snapje??). Gelukkig moest ik bij de vk zijn en die hebben flink gepord in mn buik (ook de stagiaire) en daarna was t 2 dagen weer volop bewegen. @Sloppy, fijn dat je weer wat geruster bent, je faalt absoluut niet! En ik vind t zo mooi om te lezen dat je schrijft dat je je nu compleet voelt als je naar je man en dochter kijkt (HEERLIJK) @Marientje, pfff wat vermoeiend zo'n vriendin. Sterkte ermee! @Nathalie & Pookie hoop dat jullie snel iets merken van het strippen @Maia, sterkte met de regeldagen.... ben benieuwd hoe lang t duurt. @Lieve Jaja, heel veel sterkte nog deze week. Wat een boel emoties zullen er bij jou zitten. En wat t forum betreft, wij gaan nergens heen dus als je weer rust in je hoofd hebt dan kom je gewoon weer. Ik straks naar de VK
Hoi meiden! even snel bijgelezen na een gebroken nacht haha @ Danjo; heeel veel succes vandaag meid!!hopelijk heb je je kleintje snel vast @ Jaja; dikke knuf meid, wat zul je het moeilijk hebben nu hopelijk reageert Dylan beter op de nieuwe melk @ Gusam; hoe gaat het vandaag met Riley? @ sloppy; hopelijk komt de lactatiekundige snel met een plan, maar wel fijn dat je al wat gerust gesteld bent. Hier ook 2 flinke knippen en meer dan 20 hechtingen. Mijn onderkant is ook echt bont en blauw en er hangen echt eieren aan zo dik, pff. Heb jij ook oplosbare hechtingen of mogen ze er op dag 6 uit? @ odess; mooi buikje zeg! @ afvallen bevallen dames ; hoeveel zijn jullie afgevallen na de bevalling? Hier al 12 kilo in 6 dagen, echt niet normaal pff.. mijn buik is overigens wel net een gerimpeld slap vel, brrrr @ Giorgio; Giorgio is gister met een dikke 10 geslaagd voor de gehoortest. De test piepte al na 2 seconde.. als hij ook zo goed luistert als dat hij kan horen hahahaha. Ook doet hij het supergoed! Hij komt netjes elke 4 uur voor zijn voedingen, ( alleen s nachts ook nog) en huilt nauwelijks. Ook drinkt hij de fles altijd heeel snel leeg ( hij is nogal hongerig en komt een beetje te snel aan). Vanmiddag komt de huisarts kennis maken met Giorgio haha. Ook komt het consultatiebureau deze week nog langs en mogen we vanaf morgen officieel buiten met de kinderwagen. Zijn temp is nu ook redelijk stabiel, er moet nog wel 1 kruik bij, maar we hoeven gelukkig niet meer iedere 2 uur te tempen en kruiken te wisselen dus dat scheelt enorm. Ook is de kraamhulp echt een schat, het huis is echt spik en span en ze is gewoon super aardig. Verder gister ontzettend veel last gehad van de hechtingen, ze zijn ook een beetje open gaan staan omdat ik teveel doe.. ( het gister zelfs het huis zitten stoffen, ik spoor hem volgens mij echt niet) ik heb geen zitkont hier een foto van Giorgio met zijn kuif gemaakt door papa haha
@Daantje: ik weeg nu 72 dus ben 13 kg afgevallen inmiddels. Startgewicht was 64 dus heb nog wel even te gaan als ik dat wil halen. Ach, als ik maar onder de 70 kom vind ik het best en de rest zie ik wel.
hoi hoi wilde ik vannacht de nachtbrakers hier gezelschap houden, kreeg ik geen verbinding met de server! balen! jaja, hopelijk werkt de nieuwe voeding! laat thuis eerst alles maar es in een ritme komen, kun je daarna weer met ons meekletsen. marientje, wat een bemoeial zeg! ik zou zeggen: ene oor in, andere oor uit! daantje, wat een lieve foto`s van je mannetje! fijn dat t zo goed gaat! babydream, ik herken t minder bewegen wel, maar voel het lijfje zelf nooit. de vk zegt dat ik heel veel vruchtwater heb, want zelfs bij de controles voelen ze soms slecht hoe de beeb ligt. het koppie kunnen ze voelen, voor de rest niet. jip en moor, gefeliciteerd met jullie 37 weken! moor en danjo, veel succes vandaag! hou ons op de hoogte! moor en babydream, mooie buikjes! heel verschillend! ik ga weer ff t dorp in, brood halen, naar de hema (stickerkorting, er valt altijd wel wat te halen toch??? ) gelukkig hoef ik niet alleen, schoonzus gaat mee. gezellig!
Zo ff bijgelezen en hier en daar een reactie.. @marientje; gelijk met mannetje uit bed, ik sta op omdat zijn wekker gaat. En maar goed ook anders was hij vanmorgen helemaal zijn tandartsafspraak vergeten! Oei jullie zijn wel streng voor de familie hoor..... maar het is inderdaad julie kindje en jullie beslissen over hoe je het wilt hebben. Maar ik heb wel gelachen om je relaas over die vriendin, daar zou ik ook hormoontje POWER van krijgen Maar je bent het nu lekker kwijt!! @sloppy; sterkte met het herstel, je bent niet ongeschonden uit de strijd gekomen zo te lezen. En nog gefeliciteerdmet Megan natuurlijk! @jaja; gecondoleerd met je opa, wat liggen leven en dood dan dicht bij elkaar.............. Sterkte! @Obaby...: ja dat herken ik wel, dat heb ik de laatste week ook met beeb. En gisteren kreeg ik een beetje de kriebels van VK en stagair omdat zij er ook zo op door bleven vragen. Ik moet aan de bel trekken als ik minder dan 6 x per dag haar niet goed voel bewegen. En goed bewegen moest dan echt wat heftig zijn, draaiende kont maaiende armpjes zoiets............Alleen mijn mormeltje is vaak s'nachts heel actief en slaap ik er ook wel gewoon doorheen........Lastig hoor maar bij twijfel VK bellen!!! @nathalie H; nee het rommelt en het voelt vervelend onderin buik maar het lijkt niet alsof het ergens toe leid. Hopelijk komt vanmiddag mijn moeder langs dan gaan we ff de stad in. Afleiding kan ik wel ff gebruiken nu. @daantje; argghhhhhhh dat klinkt ook niet fijn..........hangende eieren???????!!!!!!! En komt dat alleen door de bevalling of had je daar al last van. En hoe kom je er weer vanaf????????? Leuke foto van het boeffie!! Zo bijgelezen, nu maar moeder bellen hoe laat ze langskomt.
heee inbraakkaatje! Nee meis nog geen babynieuws hier... @blij ei; succes bij de vk! @Ellen;shopze! Enne ja gekke puntbuik he hahahah @all; joehoe mevrouw draaide net haar kontje in de rondte...mama ook weer blij
Jammer.. en idd dat minder voelen bewegen is normaal Ze is vast goed aan het uitrusten voor haar lancering
@ Pookie; die eieren komen helaas door 2 grote knippen en hechtingen, en omdat ik er gewoon op ga zitten en een beetje te actief ben is het mega opgezwollen en blauw, maar dat trekt gelukkig wel weer weg @ ellen; shop ze! @ maia; hier ook flink aangekomen, 22 kilo haha, ben benieuwd of het er allemaal af gaat, maar gok van niet @ babydream; fijn dat je je meisje nu goed voelt bewegen
zo hier ik ff Ze hebben de veter aangebracht dus we gaan het afwachten. meteen internet maar weer geinstalleeerd haha.