Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    leonie, sterkte met je rug, ik hoop dat het snel wat wegtrekt zodat je met minder pijn kunt bevallen. Dit is niet fijn zo, en je raakt ook niet uitgerust.

jip, spannend! heb je al gebeld?

hier rustig weer, alleen wat menstruatiekrampjes en steekjes. ben wel heel zwak vandaag door dat gedoe van vanacht, maar ja, zo maar eens een tukkie doen.

odess, ik wil ook graag meedoen, de 14e klinkt idd mooi! ;)
    Mijn man dacht overigens heel de tijd dat ie vandaag, de 13e, zou komen. Ik denk niet dat dat nog gaat gebeuren. (helaas)

2. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

odess wij hebben al te veel datums afgesproken he hihihi!

Sylvia wat fijn dat je meisje het zo goed doet

Knuffel doe je ook mee vannacht bevallen?

3. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    meiden hebben jullie dat ook. dat je iedere avond gaat slapen met het idee vannacht zou het weleens kunnen gaan gebeuren? Heb 's avonds steeds krampjes en steekjes en raar gevoel in mijn buik. Slaap heel moeilijk in, maar de volgende morgen is dan weer alles rustig. Vind dat die kleine zich nu wel mag komen melden.....

mijn man zegt ook iedere avond, ik hoop dat je me vannacht wakker maakt, dan hoef ik morgen niet te gaan werken.

we zijn inmiddels zo nieuwsgierig naar ons wondertje

succes iedereen

4. Ja, ik doe graag met jullie mee...

Ik zal jullie beebjes ff roepen, als jullie mijn dame willen roepen?

Beebjes van de mama's die vannacht willen bevallen, meld je dan ook vanavond of vannacht! Het is zo mooi buiten de buik!

5. Dat je 's avonds meer krampjes enz. hebt is omdat je dan ontspannen bent. Daarom komen de meeste beebjes ook 's nachts...

6. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi meiden,

Ik heb een enerverend dagje achter de rug dus even alleen een beetje ego.

Vanmorgen dus naar de vk. Bloeddruk was goed, wel iets hoger dan de vorige keer (nu 110-70 en vorige keer 105-65) en zag later thuis dat ik dit bij Yannick ook zo op het einde had. Niks in de urine gelukkig en volgende afspraak op 20-10 om 10.00 uur.
    Bij de vk binnen mijn klachtjes uitgelegd en gevraagd of ze al iets konden betekenen voor me. Inleiden ze ze? Ik zei ja of wat nog meer kan. Inleiden doen ze liever niet omdat het alleen echt op midische indicatie is en ze zei dat ik daardoor waarschijnlijk ook geen fijne bevalling zou krijgen. Daar gaf ik haar dan ook weer gelijk in. Ze kon wel even kijken hoe het daaronder voorstaat dus heeft ze even inwendig gekeken. Nou, de boel was aardig aan het verweken en verstrijken en had nu 1 cm ontsluiting. Strippen deed ze nu niet want ze verwachte dat ik dan alleen met buikpijn kwam te zitten. Misschien volgende keer. Het doet dus toch wel iets daar. Ze verwacht eigenlijk wel dat ik tussen de 39 en de 40 weken zal bevallen (maar ja zei ze er nog bij zeker weet je het nooit he), en dat is nog maar iets van 2 weekjes. Ze vroeg of ik beeb genoeg voelde ik zei dat dit ook minder was dus stuurde ze me door naar het ziekenhuis voor een ctg. Al is het alleen maar voor de zekerheid zei ze. Vaak zei je dat ze dan ineens beginnen te bewegen zei ze ook nog. Dus vk bellen en ik kon meteen komen. Lag ik goed en wel wat doet mevrouw, juist veel bewegen natuurlijk. Was er ontzettend blij om. Verpleegkundige was ook heel erg aardig en begripvol. Heb bijna 1 uur aan de ctg gelegen, moest ook nog een keer op mijn zij liggen. Daarna kwam de vk van het ziekenhuis en die zei dat de ctg goed was en heeft nog een echo gemaakt van ons meisje om te kijken of het vruchtwater voldoende was nog. En dat was gelukkig zo. Heb nog even mooi kunnen genieten van ons meisje, ze liet alles nog duidelijk zien. En nog een bevestiging gekregen dat het echt een meid was haha, je zag nu echt duidelijk 2 opgezette schaamlipjes.

Man, pak van mijn hart. Nu ff afwachten nog. Hopelijk duurt het niet lang meer.

Danjo: veel succes.

7. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    Maia: mooie buikfoto!!! Raar idee dat die er niet meer is he hahaha

Jip: ojee toch wel spannend....

Moor: fijn dat je weer naar huis mocht.

Danjo: gelukkig mag je nog wle wat dingetjes doen! hopelijk zet t ook wat in gang!

Leonie: als je rug echt zo erg is dan moet je wel ff nar de dokter hoor. Dat is niet goed!!!

MvJ: nou je hebt idd een ochtend achter de rug zeg! Gelukkig is alles goed en heeft ze het nog heel erg naar haar zin in je buik!!! Hopelijk zet t wel allemaal door, wel fijn idee dat er iets bezig is daar!!

Ik ben net ff naar mijn moeder geweest. NU ff boodschappen doen en de hema weer in hehehe Daarna nog ff de huiskamer een goeie schoonmaakbeurt geven,

Nou dan ben ik vanavond wel klaar met mijn hele lijstje dus dan mag ze komen...We hadden afgesproken dat ze volgende week pas mocht komen maar vriendje vind t wel best als ze toch deze week komt hahahah;) heeft ie lekker vrij!!

8. 0babydream0

Zeg beebje van knuffel kom jij eens uit die buik en in de grote mensenwereld! Dan kan je kennis maken met je papa en mama en je grote zus das leuk joh!

@Noa; ja vannacht leek het alsof ze mn buik van binnen open scheurde....

9. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    MvJ; fijn dat je weer gerust gesteld bent, en nog ff volhouden

hier gebeld; vk komt binnen half uurtje kijken
    we houden het spannend;)

10. MvN

MvN Niet meer actief

Succes jip!!

Net naar de vk geweest en de kleine ligt gewoon nog helemaal niet ingedaald :( moet nu dus voor een consult naar de gyn voor een bekkenmeting of ze er wel door kan! Vind het wel eng allemaal.. Gaat allemaal zo goed, en dan moet ik in ene naar de gyn..

11. 0babydream0

Spannend Roos maar komt goed meis!

12. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    roos inderdaad spannend, maar je kan er toch verder niets aan veranderen, beter dat ze er nu achter komen dan tijdens de bevalling toch?
    succes in ieder geval, heb je al een afspraak met de gyn?

13. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    jip, wat spannend! ga je dan toch voorkruipen? ;)

roos, kan me voorstellen dat je t eng vindt, beter nu extra controle dan dat tijdens de bevalling blijkt dat ze er niet door kan...wanneer moet je naar de gyn?

danjo, hoe werkt dat met zo`n veter? kun je nu al verandering voelen? of is dat te snel?

moor, rustig aan meid, urine opsparen, bah wat een werk!

daantje, kijk je uit dat je niet teveel doet? je hebt een zware bevalling achter de rug, en je wilt toch wel zo snel mogelijk herstellen?

knuffelkonijn, odess, babydream, en iedreen die graag z.s.m. wil bevallen, lees dit ff voor aan jullie kleintjes:

mini`s, het is genoeg geweest nu! jullie gaan vandaag nog aanstalten maken om eruit te komen, zo niet, dan hebben jullie de eerste 16 jaar van jullie leven HUISARREST, zonder tv, telefoon en computer!!!

(hihi hoop dat dit streng genoeg is!!!)

14. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    @ Noa80; hier gaan wij ook elke nacht met dezelfde gedachten slapen. Elke ochtend verbaasd mijn vriend zich dan ook weer dat ik hem niet wakker heb hoeven te maken :D.

15. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    mvj vergeten... sorry.
    fijn dat je even naar je meisje hebt kunnen kijken en dat alles goed is. kan me voorstellen dat t zwaar is met 2 kleine kereltjes thuis... ik hoop dat je t nog ff vol kunt houden!

16. Tamale

Tamale Niet meer actief

Roos: Balen!! Maar positief blijven hoor!! Het komt vast helemaal goed..
    Ik dacht dat ik jou al een keer had zien posten dat ze al wel een stukje in lag gedaald? Of heb ik dan iemand anders voor me?

Jip: spannend hoor! succes..

Sannie: Nou begin maar vast met ananas dan! :D
    Of geloof je niet in die fabeltjes? ;)

Trouwens, mijn vader belde me gisteren op.
    Dat zijn collega mexicaanse griep heeeft! :O
    Hij maakte zich nu wel zorgen, vooral omdat ik op knappen sta.
    Zouden jullie je zorgen maken zolang hij geen klachten heeft?

17. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    heeft iemand trouwens al iets van natjes gehoord, of heb ik gewoon babynieuws gemist?

18. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    ik heb leuk geshopt bij hema, een voedingsbh gekocht en rompertjes. geboortezegels bij bruna, de diepvries weer vol brood, zodat er in ieder geval genoeg is, mocht ik snel gaan bevallen!

wil ook constant de wasmand leeg hebben, omdat ik bang ben dat er enorm veel was is als de kraamhulp hier komt... hihi hebben jullie dat ook?

19. MvN

MvN Niet meer actief

Thanks, de vk belt mij vandaag of morgen wanneer de afspraak is!! Jaa dr hoofdje lag een stukje ingedaald volgens de waarneemster.. maar nu mijn eigen vk denkt dat de waarneemster het verkeerd had! Want ze kon het hoofdje alle kanten op bewegen...

20. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    leo, de mexicaanse griep valt heel erg mee hoor! mijn schoonzus, zwager (die naast ons wonen) en schoonvader hebben t gehad, en ik heb t niet opgepikt. mocht je vader t ook krijgen, dan is t flink balen, kan hij niet op bezoek komen...maar volgens mij is t niet eens zo heel besmettelijk hoor!

Deel Deze Pagina