Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

zeg ellen dat noemen we gewoon nesteldrang hoor hahaha...hier ook hoor wasmachine draait overuren

2. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ellen: Haha dat hebben we hier ook!! NOg nooit zo weinig in de wasmand gehad!!
    En nouja, met griep mag er natuurlijk toch niemand langskomen.. Maar ik baal er wel een beetje van.

3. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    tuurlijk, kan me voorstellen dat je ervan baalt!!! maar wat voor werk doet je vader? komt hij heel dichtbij zijn collega`s? geeft hij ze vaak een hand bijvoorbeeld? alleen dan krijg je t hoor!

4. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    leonie, balen van je rug. mex griep zou ik me niet druk om maken zolang je beeb nog in buik zit.

maia, mooie buikfoto!!

daantje, wat goed dat giorgio zo lekker gaat, lieve foto's hoor!!

sloppy, kolven is geen falen. je beebje krijgt toch bv binnen? dat is het belangrijkste!!

sylvia, wat lekker dat Noa zo lief is en dat je meiden er zo leuk op reageren. Hier zit de beeb nog binnen.

mezelf, vanmorgen controle bij gyn. had gemeld dat ik iets van vocht was verloren zondag, dus werd doorgestuurd naar afdeling om 3 kwartier op een matje te gaan liggen en te checken of ik nog iets verloor. Dat was dus niet het geval en toe hebben ze met zo'n eendenbek even gekeken en beetje vocht weggehaald (AU AU AU) maar was gewoon afscheiding. Ondertussen heb ik ook nog aan CTG gelegen ter controle en consult met lactatiekundige gehad (was niet gepland) dus al met al waren we 3 uur zoet.
    Ben nu weer thuis en rommelt wel wat, maar zal wel weer niks zijn... volgende week weer controle.

5. 0babydream0

spannend weer curly!

6. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    hmmm, van dat gewroet, kan t op gang komen toch? hoop t voor je curly!

7. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ellen: hij is bevelvoerder bij de brandweer, wel de hele dag in de weer ervoor. Maar zn collega's ziettie vaak alleen bij een uitruk, dus heel vaak komtie er niet mee in contact...

Curly: Wat spannend! Misschien was dit wel het laatste zetje!

8. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    gaaf beroep! die maakt zeker heel wat mee.

9. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Spannend roos! Ik hoop dat het allemaal mee valt en dat ze toch gewoon ingedaald is! En indalen kan tot de laatste dag gebeuren!

10. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    ik ga nog ff de bank op... danjo, hoe gaat t daar??? lig je trouwens in n kraamsuite? of mag dat pas als je echt weeen hebt?

11. Maia

Maia Niet meer actief

dank jullie voor de reacties op de foto!
    @sannie: het is idd heel gek dat hij er niet meer is, maar ik mis hem ook helemaal niet :D (het zwanger zijn nu opeens af en toe wel, weet het, ben raar :))

@mvj: fijn dat je een echo ook hebt gehad :) en goed om te horen dat alles wel goed is. Wie weet komt je meisje toch gewoon eerder! Ik hoop het voor je!

@roos: he bah meis, dat is minder leuk nieuws!

@Moor: heb je de schommelstoel al?

de schommelstoel is heerlijk trouwens. Heb alleen wel een krukje nodig voor m'n voetjes omdat ik anders te ver voorover hang maar het zit heerlijk met het voeden :) :) :)

12. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Roos, hopelijk is er niets aan de hand en heb je gewoon een heel eigenwijs meisje!

Mvj - fijn dat alles goed was! Toch een geruststelling.

Leonie, owkee dan vrees ik inderdaad dat een baby krijgen de enige oplossing is want ik loop ook al weken met rugpijn helaas. Al die kilo's aan de voorkant helpen gewoon niet helaas! Bij mij helpt liggen erg goed, zitten is ook al snel een crime.

Babies van KNUFFEL & BABY (en mn eigen natuurlijk O: )- 14 oktober is een mooie dag om geboren te worden - hup eruit en maak jullie ouders blij! Het contract is aangegaan voor 40 weken en aangezien die termijn is verstreken wordt er bij deze een dwangsom opgelegd!

Beeb is hier echt rustiger geworden, ga ik morgen wel ff aangeven bij VK. Manlief heeft inmiddels zo'n medelijden met me dat ie steeds verkondigd dat ie niet weet of hij een tweede wil, dus... Heb hem even uitgelegd dat dat op mij niet zo fijn overkomt want dat maakt dat ik dan het idee krijg dat ik me goed moet houden voor hem! Gelukkig niet het geval en hij snapt mij nu ook. Ik heb gewoon extra knuffels en liefde van hem nodig nu :) Komt wel weer goed hoor!

13. YellowButterfly

We gaan zo even naar karwei ook de stoel spotten, vind het op zich wel leuk voor de babykamer - goed idee Maia!

14. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    hier vk net weer weg,
    nou er gebeurd wel degelijk wat, bm verstreken en wat ontsluiting,
    alleen zijn de weeen ws niet krachtig genoeg om het door te zetten.
    dus nu moest ik in me bed of op de bank met pcm en een kruik om de scherpe kantjes er wat af te halen

goed nieuws is dat dit het begin wel degelijk kan zijn,
    slecht nieuws; dat het ook maar zo weer op kan houden:)

15. YellowButterfly

Het betere voorwerk dus - nou hoopgevend dat er in ieder geval al iets is maar afwachten dan maar! Hup Jip op de bank :) En kalm aan doen he!

16. 0babydream0

Spannend zeg jip!

Dalijk hebben alle beebjes een schommelstoel hihi okeee mijn diva natuurlijk niet die heeft een troon hahahahahahahahaha erg verwend kind hahahahaha

nou odess ben benieuwd of je bevel helpt.....

17. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    Zo boodschappen zijn weer in huis. We eten vanavond boerenkool! Lekker!!
    Meteen ff naar de bieb geweest, wat boeken gehaald. Hihi dat is raar na zoveel jaar....voelt alsof ik weer in de puberteit zit...gek he

Jip: ooh spannedn hoor! Hopelijk zet t door. Wel fijn idee dat t allemaal in ieder geval niet voor niks is geweest!

Leonie: zou me niet teveel zorgen maken over de mex griep hoor...
    En ja, heb net ananas gehaald whahhaha toevallig....maar niet om t op te wekken, omdat ik er lekker trek in had haha maar komt wle mooi uit hihi

Roos: ja snap dat je t vervelend vind, zo op t einde. Maar idd beter als ze er nu achter komen dan tijdens de bevalling...en misschien valt t allemaal wel mee he

Curly: ooh spannend hoor. Hopelijk is dit wat je nodig had om t echt op gang te laten komen...

Ik ga nu weer ff aan de schoonmaak (kan echt niet stilzitten vandaag pfff wordt moe van mezelf hahaha)

18. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Ben ik ook weer even... Heb niet zoveel tijd om alles te lezen met Maz en kraamhulp erbij, moet ook even banner aanpassen.
    Het gaat goed hier, wel is Maz een nachtbrakertje; last van krampjes en hij wil dan vaak drinken... verder doet hij het prima. Nog weinig bezoek gehad dus een rustige start.

Jip, spannend! Lekker onder de wol dan met een kruik en hopen dat het doorzet.

Danjo, ben benieuwd hoe het nu met je is!

En verder ook weer baby'tjes geboren zo te lezen; Proficiat alle verse mama's.

Ook nog genoeg meiden die al op het eind lopen.... Hopelijk komt jullie kleintje echt snel..!!

Hoop binnenkort meer tijd te hebben en een fotootje te showen!

19. Tamale

Tamale Niet meer actief

Jip ik duim voor je! :)

Ellen: Ja inderdaad, ook heel veel nare dingen helaas.

Sannie: oohh lekker boerenkool! Mmm..
    En ananas ook lekkeerrrrr...
    Hopelijk helpt het bij jou wel ! ;)

20. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    thnx voor de reactie. hoop idd dat het nu door zal zetten, maar hoop nergens meer op... ik voel ook niet echt andere dingen, wel gerommel, maar zelfde als voorheen.

jip, hoop dat het bij jou nu wel doorzet meid! Zou mooi zijn.

Deel Deze Pagina