Zo, lekker relaxed gedoucht, muziekje erbij, mskertje op gehad. NU weer beetje mezelf haha. Idd nesteldrang zit vooral in mijn hoofd, lichaam wil niet meer hihi Jip: oeeh spannend meid. Hoop echt dat t doorzet!! Danjo: heeft toch iets in beweging gezet dus haha. Hopelijk zet t ook door bij jou Odess en Baby: kom op beebjes, kom er maar uit!!!!!!!!!! Vannacht!!!!! Ellen: geen idee of verkoudheid er ook echt bij hoort. Weet alleen dat je lichaam zich helemaal leeg maakt...Hoop t wel voor je Maia: hahaha leuk dat je man verlate nesteldrang heeft. Ach, heeft ie wat te doen hihi Natjes: gefelciteerd met je zoon! Ben benieuwd naar je verhaal... Ik ga ff zylom onveilig maken en daarna op de bank!
Ik hoop maar dat de meeste baby's 14 oktober een mooie datum vinden en dat die van mij daar bij zit. Wat spannend van Jip, hoop dat het snel is gebeurt. En ik hoop snel meer nieuwe baby's te gaan begroeten, want ik heb het idee dat er momenteel best wat rondlopen die de zwangerschap net als ik goed zat zijn.
nou meiden alleen ff snel een berichtje van mij. morgen word ik ingeleidt hopen dat het doorzet. Ben heel benieuwd hoe het gaat en hoelang het allemaal duurt. Ff spieken of er al nieuwe mama's bij zijn gekomen
Ook ik hoop dat onze kleine meid 14 oktober een mooie datum vind... Ben benieuwd... Kom maar meisje, je bent meer dan welkom!
wow cindy, jij ook al! heel veel succes morgen! laat je t weten zodra er nieuws is? ik krijg wel de kriebels hoor! ik ben nog niet zover als de meesten van jullie, maar wil ook wel eigenlijk...
er worden toch wel veel mensen ingeleid voordat ze echt over tijd lopen, en andere moeten gewoon wachten. hier ook iemand die wacht, nog niet echt over tijd maar krijg steeds meer het idee dat dat toch echt wel gaat gebeuren..... weet iemand hier of pco ook invloed heeft op het in gang zetten van de bevalling?
Dat is al overmorgen Joenka!! Ojeeeeee. Heb wel voor t eerst redelijk veel harde buiken en ongesteldheidskrampen... @danjo, klinkt hoopvol...spannend spannend @14e...een heuse babyboom in aantocht, zou leuk zijn @cindy, succes meid @Jip, zit je al op de 4?? @maia, heb je mn taartmail gekregen, was nogal een groot bestand dus misschien niet goed gegaan
succes morgen cindy! ellen, dat grieperige hoor je vaker, in combinatie met het legen van je maag idd. Ik heb het vanacht ook gehad (diaree), vandaag ook nog wat zwakjes. jip, ben erg benieuwd of het al korter op elkaar komt bij je, echt spannend zeg. Misschien haal je de 14e niet eens! Ik duik er eens vroeg in vanavond,echt zometeen na gtst al denk ik. Heb het idee dat het weer nachtbraken gaat worden, dan kan ik alvast maar wat nachtrust gehad hebben.
zo hee wat een lezers!! allemaal benieuwd naar wat er staat te gebeuren? nou gewoon, er worden kids geworpen... cindy; heel veel succes morgen..
blij ei en wies; nou het blijft een beetje om de 5 minuten, maar de een doet echt zeer en de ander kan ik weg lachen ik ben bang dat ik zo de nacht in ga, misschien belt de vk nog wel, dan zal ik es vragen, maar anders zit er nix anders op aan de andere kant, het wordt ook niet minder dus dat is dan weer positief
Odess, ooeee.... zal het bij jou dan ook eindelijk beginnen?? Jip: Succes!! k duim voor je.. Cindy: Hej dat had ik gemist volgens mij! HEEL veel succes morgen! Ik denk aan je! Knuffelk: Al aan het rommelen daar?
Cindy: Suc met inleiden! Hoop dat het gauw aanslaat! Blijei: Yep, overmorgen al!!! Moet toch ergens m'n hoop vandaan halen! Ik zie mezelf alweer in november bevallen... De harde buiken en rugpijn heb ik nu zo'n 2 á 3 dagen, maar val uiteindelijk in slaap en gebeurd er niks meer. Rob zegt elke ochtend had gehoopt dat ik vrij was! Nou iedereen die rommelt suc6 en ik wacht rustig af wie er allemaal babynieuws komt vertellen......
Ooo meiden ik duim voor jullie!!! Hopelijk zet het voor een aantal door! Hier flink regeldagje, ben het nu wel zat: telkens 5 minuutjes max de borst en dat zo ongeveer elk uur... Hopelijk is het morgen over... @blij ei: heb hem ontvangen, zal als ikkindlief in slaap krijg antwoorden! Kan dus morgenworden Hij is erg mooi!
Ik hoop ook dat er vanacht veel babys geworpen worden Met name voor Odess en voor Baby! Die wachten nu al zo lang! Cindy succes morgen meid!! Waarom wordt je ingeleid?
Jip hier idem ene keer is het te doen andere keer is hete en beetje auwie. Maar niet het gevoel dat het het al is we wachten gewoon af .heb mannetje net na huis gestuurd zodat ie wat kan gaan slapen voor het geval dat. de veter is vanzelf 2 uur geleden losgekomen dan kan het dus wezen dat er meer ontsluiting is. we wachten het maar af
Meiden die allemaal gerommel hebben ik hoop voor jullie allemaal dat het nu eens door gaat zetten. Hier gaat het vandaag goed, ondanks dat ik nog steeds niet vooruitkan ivm mijn blauwe onderkant, ik baal daar flink van dat ik nu nog steeds mijn hond zelf niet kan uitlaten met mijn meisje, ik wil zo graag eff naar buiten. het word wel iets minder dus daar ben ik heel blij mee. meiden een fijne avond. XXX Gusam
ow was nog iets vergeten. ik heb in het begin van de middag echt in een deuk gelegen door mijn meisje. ze lag in haar bedje en lag af en toe eff te huilen, ik ging dus kijken en stond aan het voeteneind van haar bedje, ze sliep maar ik bleef nog even staan, eerst ging er 1 oogje voorzichtig open daarna kwam er een lach op haar gezichtje, dus lag helemaal in een deuk. XXX Gusam
Ik hoop maar dat het doorzet - nog steeds harde buiken maar ze volgen elkaar nog niet heel snel op. Voel me wel echt helemaal benauwd als ik er eentje heb, zo hard is mn buik dan... Maar het zal wel weer niets worden... Knuffel en Baby zet em op he - zou zo leuk zijn om eens babynieuws te krijgen van jullie! Hier pak ik ff een lekker warme douche en duik ik in bed, daar kan ik ook tv kijken Allemaal een fijne nacht! Danjo, succes!