@Gusam, wat klinkt dat weer heerlijk....En hoop dat je snel weer mobiel bent. @Maia, reactie maakt niet uit joh, maar dan weet ik iig dat je m hebt ontvangen. @Knuffelk, Babyd, Odess, Jip, Danjo... zou het nu écht gaan gebeuren?? @Ellen, ik krijg inmiddels ook wel de kriebels van al die berichten @Moor, hoe gaat t bij jou? @Leo, hoe is het met je rug? @meelezers, zo zaten wij ook eind september bij de sept-mama's te gluren
Gusam: hopelijk knap je idd snel op. Arnicazalf of druppels helpen goed tegen een blauw onderkantje. Verder goed op een harde ondergrond zitten, zorgt voor goede doorbloeding. Heeft de vk het knoopje niet doorgeknipt van de hechting? Anders zou je dat nog kunnen vragen. Wat een meid hebben jullie toch haha. Echte smelt momenten. Odess: hopelijk zet het door meid. Is nu al lang genoeg bij je aan het rommelen he. Maia: regeldagen kunnen wel een dag of 3 duren. Als je geluk hebt is het binnen een dag over, maar hoeft dus niet. Gewoon aan toegeven, al is het wel heel vermoeiend. Heb je wel het idee dat ze goed aanligt, goed effectief blijft drinken? Als je haar na de 5 minuten verschoond, wil ze dan nog een keer dezelfde borst? Hier is ons meisje ineens weer behoorlijk druk na de ctg. Apart kind zeg. Zo voel je haar bijna niet en zo weer ontzettend veel. Hier af en toe harde buiken die een beetje pijnlijk aanvoelen. Maar is gewoon voorwerk. Danjo: zet hem op meid. Hopelijk heeft de veter voor meer ontsluiting gezorgd. Cindy: veel succes morgen. Eindelijk is het voor jullie dan ook zover. Nou ga bankhangen.
Hmmm even getimed en heb nu harde buiken elke 5/6 minuten en ze duren tussen de 45 seconden en een minuut, zou het dan toch echt eens wat gaan worden? Maar goed, ga ff lekker onder de douche
Cindy: heel veel succes met inleiden morgen. Hopelijk heb je morgenavond je meisje in je armen! Odess: zou t dan toch??? Ik hoop t!!!!! Babyd: doe jij odess dan even na Jip: hoe gaat t bij jou?? Knuffel: hopelijk gaat t bij jou ook een keer beginnen!!! Hier wel veel harde buiken zomaaren rugpijn...maar heb ook wel een drukke dag gehad...morgen ff rustig aan doen! Iedereen slaap lekker!! welterusten
meiden, allemaal heel veel succes vannacht! zet maar een mooi beebje op de wereld, of maak vast een beginnetje! ik ga zo slapen, hopelijk hoef ik niet zo vaak naar de wc als algelopen nacht...
Odess: Go girl,go!!!! Hopen dat het nu gaat doorzetten! Danjo: Ze gingen toch vanavond weer kijken? Enenenenenenen....... Gusam: ahh, schattig he! Dan ben je toch helemaal verliefd! Maia: lijkt me idd vermoeiend, hoop dat het snel verandert voor je! Nou ga zo lekker douchen en duik me bed in! Bis morgen!!!! Oh,ja MELDPLICHT HE!!!!!
Oo ik hoop echt dat het voor een paar doorzet! @mvj: naja ze wil drinken maar puntje bij paaltje neemt ze 3 slokken en dan weer niets. We wachten het maar af, net ging het wel weer goed en heeft ze 18 min aan 1 borst gedronken dus manlief is haar nu aan het verschonen en dan kijken of ze de andere botst nog wil. Hopelijk kan ik daarna even slapen nou weltrusten dames en ik kom vannacht vast wel even kijken (lang leven internet op mobiel hihi)
@ Natjes gefeliciteerd met jullie zoon @ Cindy spannend meis! Succes morgen @ Jip Succes meid ik duim voor je!! @ Leonie hoe gaat het nu met je rug meis? @ Odess hopelijk zet het door meis! Spannend!! @ Danjo hoelaat gaan ze kijken of je al meer ontsluiting hebt? @ Gusam leuk is dat he! Ik smeld dan ook helemaal weg na z'n glimlach! Slaap lekker meiden! Voor de rommelende meiden heel veel succes, ik hoop dat het door gaat zetten. *Knuffel*
Cindy heel veel succes morgen meid, ik hoop dat je snel je kleintje in je armen kan sluiten. Weltrusten dames. XXX Gusam
Oeh, goed om te zien dat er nu geen nachtbrakers zijn!! Cindy, zet hem op straks. Succes!! Jip, had eigenlijk gehoopt jou hier wel te zien@ (Dus dat het door heeft gezet ) Ik hoop het! Danjo, hoe is t bij jou?? Hier op voor een voeding. inmiddels slaapt ze alweer dus ik ga weer. Kom morgen wel wat uitgebreider reageren!
Jaaaa toch weer totaal 25 min. aan de borst. Lukt haar 's nachts nooit ga dr weer in dr wiegje droppen zo en lekker verder slapen!
hier is alles weer rustig geworden nu hopen dat mn baarmoedermond helemaal verweekt is dan kunnen ze inleiden morgen aners weer een veter en dan hopen dat die wel doorzet. heb iig 3,5 uur geslapen beter dan niets haha
hier ook op voor voeding, alweer..... Danjo jammer dat het nog niet doorzet. Morgen dan maar... Zet um op!
Hooooi, Hier weer op voor de volgende voeding Danjo, balen dat het gezakt is. Hopelijk heb je genoeg ontsluiting om in te kunnen leiden! Succes! Maia, fijn dat het voeden weer beter ging! Mijn meid drinkt super e.d. Ze slaapt snachts alleen nog steeds op mijn borst of naast me. Maar ach, dat eigen bedje komt wel. Heb het zo bij aisha ook de eerste 8 weken gedaan... Ik ga weer even met mn meisje knuffelen en dan weer slapen!
danjo, jammer meid, dat het niet door is gezet. hopelijk morgen! goed dat je wel wat geslapen hebt. hier ook goed dooreslapen, werd ongeveer een uur geleden wakker met menstruatiepijn in buik en voornamelijk rug. Zit nu op mijn fitnessbal achter de laptop wat te draaien in de hoop dat het wat doorzet. Heb af en toe wat flinke steken erbij. Heb echt geen idee wat en wanneer het nu doorzet, vindhet zo spannend. Nou, geen diaree in ieder geval vanacht, da's wel fijn. Zo nog maar eens wat proberen te slapen. Jip, hoe is het met jou? Goed dat het niet afneemt in ieder geval, alleen gaat het waarschijnlijk wat trager dan je gehoopt had. De vk al geweest? De rest, slaap nog even lekker door, we hebben een lange dag voor de boeg!
@ Shaula: wat ben ik blij om te lezen dat jou kleintje ook bij jou op de borst slaapt wij proberen het nu wel steeds om haar in de wagenbak te leggen mar er is elke keer weer wat waardoor zo of bij of bij sloppyman slaapt moet ik ook zeggen dat ik moeilijk slaap als ze niet bij me ligd en zij slaapt ook veel beter door en dan krijgen wij meer macht rust, dus het is voor iedereen prettiger
@shaula & sloppy: als dat voor jullie werkt prima. Hier absoluut niet, manlief is van de week toen ze bij me lag al bijna op haar gaan zitten de lompe boer dus ze ligt alleen op voedingskussen bij me en daarna weer in wiegje. Hier nu op voor volgende voeding, weer doet ze het goed dus volgens mij is regeldagje wel voorbij. Vanochtend komt straks de lactatiedeskundige, zullen zien of ze dan weer zo goed doet of toch gaat lopen klooien zoals steeds. Er zullen zien.