Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Maia: ohhh, wat een horror verhaal! Wij willen haar elke keer wel in haar wagen leggen, die staat op de kamer, maar ze heeft heel erg last van krampjes en de lichaamswarmte help heel goed. Maar elke keer als we wat warme hoopje op ons hebben liggen vallen we inslaap :D
    Vannacht gaan we weer een nieuw poging wagen om dr in de wagen te laten slapen.

@Wies: ik duim voor je dat het door zet! Mijn eerste echte bevallingsweeën begonnen in mn rug...........duimduimduim

Ik ben heel erg benieuwd wie de volgende is die gaat bevallen!!

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Bevallendames: Hoe zit/zat het met jullie eetlust???
    Ik hoor zoveel verhalen dat je honger krijgt van het borstvoeden en dat je na de bevalling weer normaal gaat eten.....maar voor mij geld dit helemaal niet!
    Ik heb totaal geen trek en ik eet omdat het moet. Zelf de M&M die sloppyman voor me in een bakje had gedaan zijn na 3dgn nog niet op! En het was echt heel weinig.
    Ik eet echt wel hoor, want anders gaat het niet goed maar ik loop gewoon een beetje met een knoop in mn maag...
    Misschien komt het omdat ik verlieft ben op mn meisje en weer een hernieuwde verliefdheid voor mn man........als ik verliefd ben kan ik namelijk ook echt niks naar binnen krijgen :D

3. Maia

Maia Niet meer actief

het viel wel mee hoor, hij zat er nog wel een stuk vanaf en ik was er op tijd bij maar toch, niet meer los op het grote bed voor Fleur. Pf op de bank. Maar idd kan me voorstellen dat als ze last heeft bsn krampjes het wel prettig is!

@eetlust: heb ik dus ook niet, moet mezelf dwingen voldoende te eten en drinken maar vergeet het ook snel want heb dan gewoon geen honger.

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Maia: Gelukkig viel de actie van je vriend mee :D En ik ben blij dat ik niet de enige ben zonder eetlust :D Ik moet het echt hebben nu nog van Sloppyman en de Kraamhulp om te zeggen dat ik moet eten.....
    Zal vast wel weer over gaan :) dit is denk ik ook de reden waarom je minimaal 10kilo moet aan komen tijdens de zwangerschap.

5. Maia

Maia Niet meer actief

Zal idd best kunnen. Heb nog wel wat reserves :D

6. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Hihihi, zijn al die cupcakes toch nog ergens goed voor! :D

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Hier net weer gekeken alles is goed week maar niet genoeg ontsluiting om in te leiden dus weer een veter. nu hopen dat ie zn werk gaat doen net zoals gisteren alleen dan doorzetten haha.

8. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Danjo: Ik hoop het zo voor je!! Baby-Danjo: Het is nu genoeg geweest!! Kom er uit!........hihi ik hoop dat het helpt!

Toen ik me kwaad maakte tijdens de bevalling was ze er mt 8min..........hihi

9. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Eventjes nauwelijks bijgelezen, sorry.. ben echt brak haha

@ sloppy; zo herkenbaar dat geen eetlust hebben. Eerst at ik alles wat los en vast zat en nu heb ik totaal nergens trek in en moet ik me er supererg toe zetten

@ Cindy; heeeel veel succes vandaag meid!!

@ Danjo; shit zeg dat de veter niks heeft gedaan en je nu weer eentje moet :( waarom doen ze eigelijk een veter ipv gel?

@ Giorgio; hij had na zijn flesje van 22,30 lekker doorgeslapen tot 1.15 en toen weer om 6.15 wakker en nu slaapt hij weer, echt lekker om een keertje lekker te slapen.

Ook heb ik gister voor het eerst sinds de bevalling weer iets voor mezelf kunnen doen, lekker tv gekeken haha. Giorgio is gewoon al weer een week oud, kan het echt niet bevatten hoe snel het gaat, echt TE snel!

Ben alleen nu al 12-14 kilo afgevallen, echt zonde want ik was altijd veelte dun

Ik krijg nu verlengde kraamzorg als het goed is. Eigelijk was vandaag de laatste dag maar omdat het consultatiebureau pas maandag kan vinden ze er een te lange tijd tussen zitten van woensdag tot maandag dus krijg ik morgen en overmorgen als het goed is nog 2 uurtjes per dag erbij.

ik probeer straks nog eventjes verder te reageren als mijn ogen wat verder opengaan haha

fijne dag meiden!

liefs Daan & een knuffie van Giorgio

10. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @daantje: die kilo's zijn hard gegaan zeg! Ik denk dat er bij mij ook niet veel meer van mn extra kilo's over is hoor....
    Wat heerlijk dat Georgio als zo lekker slaapt!

11. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Gisteravond voor het slapen gaan toch maar eens de oxazepam geslikt en ik heb voor het eerst sinds lange tijd eens weer heerlijk geslapen. Heb er dan ook geen spijt van.
    Eindelijk voel ik me eens geen wrak als ik uit bed kom. Ga er dus maar gelijk eens gebruik maken om na een week weer eens wat in het huishouden te gaan doen.
    Wat ik wel jammer vond is dat je dus echt totaal niet beseft of ik nu wel of niet vannacht wat gevoeld moet hebben. Pas toen ik wakker werd besefte ik pas weer dat er een kind in mijn buik zich bezig houdt.
    Ik denk dat onze kleine vandaag ook geen geschikte datum vind en dat ik gewoon moet afwachten of ik morgenvroeg genoeg ontsluiting heb om een inleiding af te spreken met de gynaecoloog.

Zijn er bij de andere dames wel al vorderingen?

12. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    @danjo; ik kan je de hand schudden, hier ook echt een paar uurtjes lekker geslapen, de weeen hebben nog wat gerommeld, maar tegen t eind van de nacht is het echt afgenomen:(
    gaan ze pas vanavond weer bij je kijken? of als de activiteit eerder heftig wordt,
    lekker nog ff poosje slapen zo, laat je lijf het werk maar doen. ik hoop dat ze gauw meer kunnen doen voor je

hier; moet me er maar bij neerleggen en wachten wanneer het volgende zich aan dient..

@nathalie; wat fijn dat je goede nacht hebt gehad

BD & Odess; hebben jullie vanacht geslapen?? of rommelt er hier en daar wat?
    heb alleen maar voedende mama;s voorbij zien komen volgens mij

13. Goedemorgen. Hier is madam vannacht helaas blijven zitten...

14. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    he knuffelkonijn; ze laat wel op zich wachten he,
    nog helemaal teken aan de muur dat ze er aan zit te komen?
    behalve dat je natuurlijk een dikke buik hebt;)

staat er voor jou wat op de planning bij de vk als strippen ofzo?

15. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Goedemorgen daar was ik weer met beeb IN buik…..
    Helaas weer alles rustig hier, denk dat beebje het minstens tot week 41 uithoudt als het niet langer is hihi…

@Cindy; succes vandaag meid!

@Knuffel; jij ook nog geen beebje….

@Odess; en houdt beebje zich aan de afspraak?

@Jip; balen zeg dat het afgenomen is….

@Danjo; Hoe is het in de buik??Hopelijk zet t snel door nu

@Noa; ik heb zelf ook PCOS en zoals je ziet loop ik lekker overtijd zegt dus niks…

16. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Hier wakker geworden met harde buik - met beeb erin! Argh... Elke keer als ik vannacht wakker was had ik een harde buik en mn rug voelt ook steeds niet fijn. Jammer genoeg mag ik pas om 15.50 naar de vk maar ik hoop toch dat ze me ff wil helpen hoor! Er is duidelijk van alles gaande maar zet nu toch eens door...

Danjo, balen dat je toch eerst nog een veter moet, hopelijk doet die zn werk goed!!

Knuffel, bummer meid dat je beebje er nog zit!

Baby, hoest bij jou?

Jip ook al niet - we zijn weer toe aan een babyboom!

17. YellowButterfly

18. 0babydream0

odess t is nu officieel, ze zijn ERG eigenwijs

19. 0babydream0

je kan toch eisen dat ze je ff stript hihi

20. YellowButterfly

Geen idee wat in deze praktijk de policy is maar het lijkt mijn dat als het zo kliert dat het een poging waard is toch?

Pff en erg eigenwijs zijn ze zeker, zo'n regelmaat erin en gewoon niet doorzetten - draak! Verder helemaal geen frustraties hoor ;)

Deel Deze Pagina