Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

pff zaten we 10 dagen geleden nog te stuiteren om de volle maan want misschien kwamen de beebjes wel..en nu nog steeds in onze buikkies!

2. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Ellen, vrijdagochtend weer!
    Succes bij vriendinnetje, pijnlijk hoor, kruisbanden scheuren :( veel plezier bij de VK vanmiddag! Hopen weer op mooie berichten.

Babyd, die lamp heeft ook niet geholpen, diamanten ring voor de uitgang al geprobeerd?

3. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Meiden hoe kan dat nou??? Ik gisteren tegen Patrick gezegd dat er vandaag vast veel nieuwe beebs zouden zijn...;) Helemaal niets!

Arme jullie.... misschien moeten we het er gewoon een dag niet over hebben, niet meer duimen, niet meer kaarsjes aansteken, geen uggs, geld of bouwlampen bij de uitgang plaatsen... gewoon doen alsof t ons niets kan schelen. Zou dat helpen??

4. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @Moor, wanneer moet jij weer terug of hoor je meer?

5. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Oh sorry, vrijdagochtend....

6. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

ei, klinkt goed op zich hoor, maarrreeeeeee ben bang dat ik dat niet ga redden! ;)
    met jou alles goed trouwens?

7. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

ja, vrijdag weer ;) zit er wel hard over te denken om misshien toch te bellen en meer info te vragen over dat vruchtwater... maak me daar best een beetje zorgen om namelijk.

8. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @Moor, ja gaat prima hier. Sinds een paar dagen ook een beetje krampen en harde buiken maar wel minimaal. Verder zo langzamerhand wel heel nieuwsgierig naar het mini-mannetje maar nog niet desperate.

9. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @Moor: Bellen! Zoals je ook tegen velen van ons hebt gezegd, zorgen maken is niet goed, en zeker niet in jouw geval. Dus bellen!

10. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @Mama's; inderdaad gezellig om jullie voedingservaringen te lezen. Wat gaat de tijd bij jullie snel zeg.

11. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

@ei, kan me voorstellen dat je nieuwsgierig bent! Dat gevoel is bekend :D fijn dat verder alles lekker loopt. Je fietst er zo door het laatste stukje heen als ik het zo lees! Lekker zeg.

ik zal zo ff met Moorman overleggen voor het bellen.

12. 0babydream0

Moor als je je zorgen maakt bellen, maar op t eind heb je altijd minder vruchtwater he en ze hadden je echt gehouden als er wat ergs was...

nee die ring hielp ook niet dusse ik ga nu gewoon uit van een inleiding op de 26e.....wat eerder is is mooi meegenomen..

13. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

babyd, ik weet het wel... maar wanneer is het minder en wanneer is het weinig? daar loop ik een beetje om te malen zeg maar.

14. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Jeetje helemaal niets meer geboren????????

Danjo al aan haar 2e veter begonnen en nog nix????????

Wat een eigenwijze baby's dat ze blijven zitten!!!!

Helaas heb ik ook al de afspraken voor dreigende over tijd dracht moeten maken met het ziekenhuis. Volgende week dinsdag mag ik komen. Ik hoop het alleen NIET nodig te hebben!!!!
    Vanmiddag wordt ik weer gestript en dan zien we wel weer verder.
    Hebben jullie trouwens ook dat je buik gezakt is???????
    Ik krijg het gevoel dat de mijne nu bijna op mijn knieen hangt!!

15. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    haha pookie, nee zo laag (nog) niet, maar hij is wel duidelijk al wat lager.

16. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

hihi, nee niet op mijn knieeen :D het valt mijzelf ook niet zo heel erg op, hoor het wel van "anderen" om mij heen :)

17. 0babydream0

bel dan moor nu zit je je ook alleen maar gek te maken

jaa pookie heel herkenbaar als ik ook loop dan hangt het ook echt zo zwaar te uhm hangen ja hahaha

18. 0babydream0

volgens mij gaat zoals ik jullie hoor je buik na de houdbaarheidsdatum hangen hahahahaha

19. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Nou, heb wat anders gevonden hoor om me druk om te maken ;)

Buddynieuws van Cindy
    10:37 uur
    Gaat hier onwijs snel. Weeen om de 2 min, vliezen zijn gebroken en ben net terug van een ruggeprik. Ons meisje komt sowieso vandaag. Ik hou je op de hoogte x

MET HET UITDRUKKELIJKE VERZOEK HYVES MET RUST TE LATEN!

20. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Hebben we al wat van Joenka gehoord? We hadden weliswaar de 15e afgesproken maar misschien is zij stiekem bezig?

Deel Deze Pagina