pff marientje daar wordt je ook niet blij van... super maia!wel fijn he om nu een bevestiging te krijgen dat jullie t eigenlijk heel goed doen! hier net even een tosti kaas op en ben nu alweer misselijk bleg...
@roos mijn v.k. zei dat het indalen vd beeb niets te maken had met of hij/zei nog lang of kort zou blijven zitten, maar ik snap je gevoel heel goed.. onze beeb ook totaal nog niet ingedaald of wat dan ook.. en ik zou het ook fijner idee vinden als dat al wel zo het geval zal zijn hahaha
Joehoe, hier ben ik!!! Met beeb in de buik! Groot gelijk,hij is nu al slim weet je hoe koud het buiten is! Mmmm, dat wordt dus een heeeellllleeee lange dikke winter. Cindy: Spannend, denk dat je meissie er nu dan al wel is! Is er nou geen een beeb op de 13 de geboren?? Moor: Niet druk maken, gaat je bloeddruk omhoog en hebben ze een reden om je te houden! Minder vruchtwater kan een teken zijn dat de kleine niet meer zolang blijft zitten...dus wie weet. Als het te weinig is hadden ze daar wel wat mee gedaan, bij meten ze elke week e hoeveelheid. Maar als je ongerust bent gewoon bellen! Geweldig al die dames die s'nachts aan het voeden zijn! trutje: GEFELICITEERD met je verjaardag! Danjo: Mmm, da's balen hopen dat de volgende veter meer effect heeft..... Sterkte en een dikke knuf! Verder die overtijd lopers, jullie moeten wel het goede voorbeeld geven hoor!!! Kom op, spring,dans, bungee jumpen DOE WAT!! Blijei: morgen is de dag!
Hmmm na het zien van die lijst heb ik extra medelijden met pookie, knuffel, mijzelf en baby Waarom moeten wij nu net de eigenwijze beebs hebben
@Sannehai: Krijg jij geen consult dan bij de gyn? Ik moet deze week naar de gyn en dan gaan ze mijn bekken nakijken Bij mij zeid de vk juist dat als het niet ingedaald zit je dan vaker overtijd loopt Danjo: Misschien een dropveter aanbrengen? Misschien is die kleine van je wel gek op drop? nee geintje.. Succes meid
@roos hmm nee daar is bij mij nix over gezegd, alleen dat als mn vliezen breken dat ik dan moet gaan liggen en gelijk de v.k. moet bellen zodat hun kunnen komen kijken of beebje toevallig al ineens is ingedaald ofso.. maar verder zei ze dat het dus niets te betekenen had en dat beebjes heel vaak zomaar ineens wel ingedaald zijn, dat dat zo hups ineens kan gebeuren... ik ben benieuwd dan... had zelf ook al het idee dat het wel tot 40 weken zou gaan duren ook omdat beeb nog niet is ingedaald.. maar we zullen zien.. afwachten geblazen... maar bij jou gaan ze dus kijken of je bekken niet te klein is ofso? ik moet vrijdag weer naar de v.k. kzal het nog wel es navragen allemaal
@sannehai, Dan is het denk ik bij elke vk anders.. vind het ook wel raar hoor dat ik naar het ziekenhuis moet.. vind et maar niks.. maar liever dat ze er nu achterkomen dan tijdens de bevalling.. Ik hoop ook wel dat ze voor de 40 weken komt.. mijn mijn verstand zegt van niet.. Ik moet ook direct gaan liggen als de vliezen breken..
Ik had van de week al wat bloed verloren. En ik denk dat nu met het strippen van afgelopen maandag mijn slijmprop los is geweekt. Dus misschien dat het wel de boel kan bevorderen en anders hoor ik het morgenvroeg wel bij de Gyn hoe de zaken er nu voorstaan. Misschien dat nu met het verliezen van de slijmprop ze me wel kunnen inleiden, ze hadden gehoopt dit vandaag of morgen al te hebben kunnen doen. Maar toen was het er nog niet rijp genoeg voor. Dus wie weet hoor ik morgen wel dat ze me kunnen inleiden en wanneer. We wachten maar gewoon af, meer kan ik toch niet aandoen. Het gekke is wel dat ik me vandaag beter voel dan dat ik me de afgelopen week heb gevoeld en ik vandaag eindelijk weer eens in staat ben om de boel in huis schoon te maken en normaal rond te lopen zonder pijn in mijn buik.
@roos.. ik hoop stiekem ook dat de beeb wel graag voor de 40 weken er uit komt... maar probeer ook maar gwoon van de 40 weken uit te gaan (wel moeilijk want je denkt toch elke x al gelijk van goh zou er iets beginnen als ik nog maar net iets voel ofso haha) maarja als ik overtijd ga lopen word ik volges mij heel erg chaggie haha. dus dames die over tijd zijn ik vind jullie super knap!
Nou krijg nu telefoontje dat ik volgende week woensdag om 1 uur naar de gyn moet.. dag ervoor nog wel gewoon naar de vk
goeie middag bij deze zal ik mijn bevallingsverhaal even op de site zetten zoals beloofd maandag 28 sept had ik nog een afspraak met mijn gyn om 17.00 , hij onderzocht mij en zei dat ik al twee cm opening had; hij vroeg of ik toch niet even aan de monitor wou gaan liggen om te kijken of er al weeen waren dus een half uurtje aan de monitor gelegen en wat bleek, al om de acht min regelmatige weeen de vroedvrouw voelde nog eens en had toen een kleine vier cm opening ze zei dat ik moest in het ziekenhuis blijven , maar ik vroeg of ik toch nog niet een nachtje naar huis mocht gelukkig hebben ze het toegestaan, want zo lang in het ziekenhuis liggen zonder beebje zag ik niet zitten die nacht zijn mijn weeen om twee uur stil gevallen maar moest dan s'morgens weer op controle dinsdag 29 september om acht uur kom ik in het ziekenhuis toe, zegt de vroedvrouw direct dat ik niet meer naar huis mag en dat ik vandaag zou bevallen, wat een leuk nieuws zo om al mama te worden, vier dagen voor ik was uitgeteld om kwart na acht hebben ze mijn water gebroken, wat een heel raar gevoel was, en een infuus gestoken om mijn weeen sterker te maken ongeveer rond kwart na tien, was de pijn niet meer zo te verdragen en heb ik een epuderale gevraagd, jammer genoeg was de anestisist bezig en heb tot half twaalf moeten wachten eer het aan mijn beurt was, maar wat een zalig gevoel toen die begon te werken een uurtje erna kwam de vroedvrouw een keer kijken hoe het stond met mijn opening, ze zei negen cm en een goed boordje, ik vroeg haar hoe lang het nog zou duren voor het boordje weg zou gaan , ze zei nog zeker meer dan een uurtje een kleine tien min daarna voelde ik het in eens, de kleine kon niet meer wachten om te komen in een sneltempo naar de verloskamer gebracht en de gyn laten oppiepen die was er maar juist op tijd na vier keer persen was hij er dan , onze zoon Senne, de tranen liepen langs mijn gezicht, en ik had direct dat moedergevoel dit is mijn kleine jongen voor altijd xxx
Sannehai: Jaaa ik word dan ook wel sjaggie... ben het nou al een klein beetje maar dat komt vooral omdat ik zo klote slaap..
wow kitty dat verhaal klinkt super!! ja sannehai je kan nu ook beter niet hier langs komen hoor hormonoooooooooooooooooo grrrrr hahahaha
@kitty wat een mooi verhaal super gefeliciteerd natuurlijk @roos wat vervelend dat je zo rot slaapt!, heb ik ook een tijd gehad maar na massage's aan mn rug van mn vriend gaat het stukken beter. wie weet helpt het bij jou ook?? @baby whahah ja dat geloof ik graag hoor, je hebt er alle recht toe!! volges mij zou ik dan gelijk in staat zijn alles uit te probere nwat er maar voor kan zorgen dat de beeb dr uit zou willen hahaha
Hello Ladies! Allereerst CINDY; zet hem op meid. Je hebt bijna (of nu al) je meisje in je armen! Kitty, leuk je verhaal! Vind het altijd interessant om te lezen hoe het bij anderen is gegaan! Geniet lekker van je mannetje. Sloppy, ik vind het eigenlijk wel fijn dat ze zo bij me ligt. Zoals ik al zei, bij mn eerste heb ik het echt uit noodzaak zo de eerste 8 weken gedaan. Ik ga wel vanaf vanavond proberen haar in de wagen te leggen in de puckababy piep. Kijken hoe dat gaat. En dan langzaamaan over laten gaan naar haar bedje (wieg wigert ze pertinent. Mijn eerste wilde ook PERSE niet in de wieg en Senna ook niet). Alle dames die op springen staan; kom op! Pers ze eruit Hebben we nog meer gezellige dames om 's nachts tijdens het voeden mee te kletsen hihi Zelf ben ik net even heeeeeeeerlijk wezen shoppen. Ik pas mn oude kleding echt nog niet dus heb even wat nieuwe dingen aangeschaft. Echt fijn is dat! Moet zaterdag nog wel nieuwe schoenen enzo halen. En heb bij de Wibra (vind dat normaal een kl*tewinkel) heel veel babydingetjes gekocht en een voedingsBH voor maar 3,99. Ze hadden rompers voor weinig en heb superschattige sloffen voor mn meiden gekocht. Michel zei al; Je kan wel zien dat eindelijk je geld van het UWV van de zwangerschapsuitkering binnen is Klopt! Heb er weken op moeten wachten, nu geef ik het ook lekker uit