Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

geloof me sanne daar zijn wij hier al expert in maar t werkt niet hahaha hopelijk werkt t strippen morgen...

2. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    ooooh en Danjo, je gaat toch niet mij nadoen he? 3 dagen doen over die eerste 2 cm voor ze je kunnen inleiden! Maar goed, als je dan toch mij na zou doen heb je straks wel een SUPERsnelle bevalling zonder enig scheurtje of knipje ;) Succes meid!

3. MvN

MvN Niet meer actief

Zeg, waar is leonie?????? Is zij stiekem aant bevallen ofzo?

4. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    ja, Leonie...waar ben je??? Niet stiekem bevallen en ons niets zeggen he ;)

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik wou 2 doen haha goed morgen inleiden
    want dit sloopt je wel hoor doe geen oog dicht , dan liever al die klachten weer en thuis op de bank want dit is ook niks, heb nu ook al hele dag weeen weer

6. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Danjo, dat is ook niks. Zeker als je ook continu weeen hebt. Ik was ook zooooo teleurgesteld als die dan op een gegeven moment weer wegzakten. Maar goed, je weet in ieder geval dat je niet naar huis gaat zonder kind. En dat het echt binnen afzienbare tijd zover is. Straks ben je dit allemaal snel weer vergeten...en bedenk wel dat als het eenmaal doorzet, het ook ineens heeeeeeeeeel snel kan gaan. Ik hoop voor je dat het snel doorzet meid. Sterkte en zet em op!

7. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    btw; thirza mag ook in t rood op de okt list,
    die heeft het er ook al op zitten!

8. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Leonie is in ieder geval online nu;)

9. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    @Sannie, ik probeer er ook maar een positieve wending aan te geven. Merk dat ik het lezen over wat duurt het lang inmiddels wel ken en liever beetje positieve dingen lees. Maar dat betekent niet dat ik ook niet kan wachten hoor ;)

10. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Omdat het kind te groot aan het worden is om het lichamelijk voor mij vol te houden willen ze het liefst het er zo snel mogelijk uit hebben. Alleen ze willen ook niets forceren dus hebben ze wel het liefst dat het zelf op gang gaat komen. Ze hebben daarom mij al wel maandag gestript en moet ik morgenochtend weer terug op controle en is het weer afwachten wat er gezegd gaat worden.

11. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Hoi meiden

ben net voor de eerste keer buiten geweest met Giorgio :D :D zooo fijn was het!! even foto spammen;

verder was de vk vandaag weer langs geweest en Giorgio was 70 gram afgevallen in 2 dagen tijd terwijl hij superveel eet, terwijl hij 2 dagen geleden 55 gram was aangekomen, ff in de gaten houden dus.. ze komt nju vrijdag weer langs en als hij weer is afgevallen moeten we ff naar de dokter.

ga nu zo ff proberen te reageren op iedereen :D

knuffies van mij en Giorgio

12. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Aw wat gaaf Daan!!! Het is een super plaatje!

Ik ga hier nu naar de vk, wish me luck!!

13. ik zag de foto's al op je hyves! Wat geweldig is dat he? Lekker pronken met je mannetje...

14. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Hier nog geen Cindy nieuws! Helaas ;)
    Denken aan je hoor meis!

15. Maia

Maia Niet meer actief

@daantje: lekker he, naar buiten!

nou winkelen was wel lekker, kolf teruggebracht en even naar mijn oude werk een boekje kopen :) halverwege zetten madame een keel op :) dus naar de Hema luier verschoond :) en toen bleef ze emmeren en mopperen en ik vermoedde dat ze honger had dus toen zijn we maar naar huis gegaan. Maar het was wel leuk even.

16. Tamale

Tamale Niet meer actief

Daantje, wauw een week oud alweer!
    Het gaat echt snel hé, geniet er dan maar volop van!
    Maar zo te horen/zien doen jullie dat ook! Super!
    En fijn dat je er nog 2 dagen extra kraamzorg krijgt.

Danjo: Jammer zeg, hopelijk bij de 2e veter!

Odess: Succes bij de vk..
    En ik hoop toch echt voor je dat het nu een keertje doorzet..

Cindy: jeeej toch nog een beebje wat vandaag geboren gaat worden! onwijs spannend..Succes meid!

Kitty: mooi hoor. Is snel gegaan dus!!
    Super.

Hier ben ik!! ;)
    Heb sinds gisteravond steeds harde buiken die sinds begin vd middag af en toe ook pijnlijk zijn..
    Heb hheeeeeel sterk gevoel dat het nu niet meer lang gaat duren.
    Waar dat gevoel vandaan komt weet ik niet..
    Toch hoop ik niet teveel op dat het gaat beginnen want als ik Odeess enz allemaal volg, daar zeggen die harde buiken blijkbaar geen drol
    Helaas.. :) Dus we wachten af!

Daantje: aah wat een leuke foto.. heeerlijk om voor heteerst te lopen! Mét je nieuwe laarsjess ;)

Succes odess.

17. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    daantje, lekker zeg dat je buiten bent geweest. Mooie kinderwagen btw!!!

18. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @Daan, wat heerlijk dat je buiten bent geweest. Staat je heel goed hoor dat mama-zijn!

@Sloppy, wat een prachtig meisje hebben jullie zeg, net de foto's op hyves gezien. Krijg er gewoon tranen van in mn ogen, hoezo hormonen?

@Leonie, wel fijn toch dat er iets gebeurt? Ook al zegt t niets over de duur, volgens mijn vk is het in ieder geval een goed teken dat je baarmoeder bezig is met de voorbereidingen. Scheelt veel in weeen-pijn volgens haar. En vind sowieso dat we gewoon ons gevoel moeten volgen en als je denkt dat t binnenkort gebeurt...spannend!

19. Tamale

Tamale Niet meer actief

Blij ei: Zeker fijn dat er iets gebeurt!
    Heb je toch het idee dat er iets gaande is.
    Bij jou nog alles rustig?

20. Maia

Maia Niet meer actief

nou dat harde buiken e.d. veel weeënpijn scheelt vind ik onzin :D heb wekenlang voorweeën gehad, vanaf dinsdag enorm veel harde buiken maar als het echt veel weeënpijn had gescheeld wil ik niet eens weten hoe erg het bij mij "normaal" had geweest hihi ;)

maar ik hoop voor je dat er snel wat gebeurt Leonie :)

Deel Deze Pagina