Hoi allemaal, Even een kort berichtje van mij. Ik ben echt veel te moe om te forummen op het moment, sorry! Maar het gaat hier super goed. Iris is een hele lieve baby die snachts maar 1 keer gevoed hoeft te worden! Dat is echt super fijn! Aaron vindt zijn nieuwe zusje ook helemaal geweldig! Zelf merk ik dat de keizersnede wel een hele grote inpect op je gezondheid heeft! Je bent dan veel minder snel weer op de been als een gewone bevalling. Dus nog even een paar weken doorbijten en dan ben ik weer de oude . Iedereen die in de tussentijd nog een kindje heeft gekregen: GEFELICITEERD! En tot snel, dan kom ik weer als een fitte Thirza gezellig meekletsen! x
Thirza wat super dat het allemaal zo goed gaat! Zat gisteren al helemaal weg te zwijmelen bij je foto's op hyves!! Prachtige kinderen heb je! Succes met het opknappen, maar dat gaat helemaal goed komen toch? & dan zien we je vanzelf wel weer wat meer!
Maia: wat fijn dat de lactatiedeskundige je goed heb kunnen helpen!! Is toch wel fijn om te weten dat je het goed doet!! Marientje: ojee dat is idd niet leuk!! Hopelijk valt de schade mee allemaal!! Kitty: ohh fijn dat je ook nog dat nachtje thuis hebt kunnen slapen he!!! Daantje: leuk die foto!!! Gek zonder dikke buik hahaha. Lijkt me heerlijk om achter de kinderwagen te lopen!!! Thirza: t is ook niet niks Doe idd lekker rustig aan en wanneer je er weer tegenaan kunt kom je weer gezellig kletsen hier! Odess: hoe was t bij de vk??? Ben erg benieuwd!!! Hier toch nog wat gedaan. Ben nu helemaal klaar met mijn lijstje!!! NU mag ze komen van me hahaha. Ff boodschappen doen voor t eten van vanavond en dan lekker douchen en de bank op!
Hoi ben ik nog even . Ik heb even een stukje terug gelezen van 7 oktober! Dus ik wil toch nog even mijn verhaal in het kort vertellen. Aaron lag in kruinligging en kon de draai door de bekken niet maken. Of dat aan mijn bekken lag was niet helemaal duidelijk. Dus het werd een keizersnede. Iris werd groter geschat dan Aaron dus de gyn vond het geen goed idee om het op de natuurlijke manier te proberen. Toen mijn vliezen braken werd ik dus gelijk voorbereid op een keizersnede. Maar er was ook al heel snel duidelijk dat ze nooit op de natuurlijke manier geboren had kunnen worden. Want van indalen hebben mijn kindjes nog nooit gehoord! Iris besloot tijdens de eerste (nog dragelijke) weeen lekker dwars te doen. En ging dus ook heerlijk dwars in mijn buik liggen. Nou dan kan je puffen wat je wilt maar komt ze er niet uit hoor! . Dus ook als er niet was besloten voor een geplande keizersnede, dan was het ook weer een keizersnede geworden. Mocht ik ooit weer zwanger raken, dan wordt het sowieso zonder twijfel een keizersnede. Mijn bekken zijn er niet voor gemaakt om een kind tussendoor te persen . Dat was even kort mijn verhaaltje! x
Hier ben ik ook veel minder actief sorry daarvoor. Mike is echt heel erg aan het huilen savonds tot 2 uur snachts en komt daarna ook al snel weer rond 4 uur snachts en 7 uur etc,, dus ben echt een beetje gesloopt! Weinig puf ook om te reageren. Sorry daarvoor! Hoop dat het met alle mamas en babys goed gaat!! En dat de rest van de beebjes snel zal volgen!!!
@ Thirza fijn dat het goed gaat met Iris! Hoop dat je snel de oude bent. @ Anastasia je hoeft geen sorry te zeggen, ik ben hier ook stukken minder nu Eva geboren is. Het is een drukke taak moeder zijn ( wel een leuke taak) Vervelend dat Mike s avonds zo veel huilt, hopen dat het snel over is. Vanmiddag zijn ze van het consultatiebureau hier geweest en ons dametje is weer goed gekeurd Vriendje is lekker sparerib schotel halen jammie
buddynieuws van odess: ze gaat nu naar het ziekenhuis voor een ctg. Bloeddruk loop ook wat omhoog. Ze is heel benieuwd wat ze er van zeggen en wat ze er mee gaan doen. Odess: nogmaals heel veel succes en hopelijk mag je gewoon naar huis!!!! Thirza: pfff heftig hoor. Moet je wel puffen maar weet je dat t eigenlijk toch geen zin heeft...Gelukkig gaat t wel goed allemaal!! Anas: geeft niks hoor meid. Je hebt nu wel andere dingen aan je hoofd. Vervelend dat hij zoveel huilt savonds en snachts...klan me voorstellen dat je daar gesloopt van bent hoor! Nou, ik ga ff koken!] Als ik wat van odess hoor dan horen jullie t ook meteen
@blij ei: bedankt! Ja wat kan ik meer zeggen, ik bne de trotse moeder @kitty: wat een geweldig verhaal is jou bevalling ik hield het niet droog hoor! Ik heb zelf nog steeds moeite met mijn bevallingsverhaal en ik kan het nog niet in woorden omzetten.... Ook is het bij mij bijna mis gegaan en daar heb ik het nog best moeilijk mee......... Oh ik hoop dat ik niemand ban maak @ moor: niet met twijfels blijven lopen hoor! Gewoon bellen en misschien kunnen ze je telefoniesch al gerust stellen. @baby: waar blijf die van jou nou??? @ danjo: hoe gaat het nu met jou, wil je eigenwijsje zich al een beetje melden? Hier zijn m'n ouders er de hele dag al en dat is erg fijn. Megan eet en slaapt al de hele dag, echt super rustig ik heb dr in bad gegaan, dat vond ik leuk maar ook heel eng. Ik ben erg onzeker. Vandaag ook weer een keer Megan aan de borst gehad en dat ging erg goed opa en oma zijn wel naar de winkel gegaan om extra mt 50 te kopen omdat ze zo klein is en ik maar 3 dingen had die ze aan kan dus ff naar ze zeeman en weer 3 extra pakjes morgen gaat de kraamhulp overleggen voor extra dgn omdat de voeding nog niet lekker loopt en omdat het met mij ook nog niet optimaal gaat. De film van de bevalling komt steeds voorbij en daar heb ik het echt best moeilijk mee, dat gaat wel over maar dat heeft tijd nodig. Ze vinden het daarom wel verstandig om langer te blijven zodat ik nog meer aangesterkt ben.
@Odess: sterkte! @Anas: geeft niets, ik ben hier ook een stuk minder (meestal via m'n iphone als ik zit te voeden ) is ook logisch, en jij hebt idd al een kindje rondlopen... gewoon lekker van je gezinnetje genieten.
Zo, hier nog geen beeb en het is ook rustig vandaag hier. Misschien stilte voor de storm? Laten we het hopen! Andere beebjes ook, luister toch eens, het is zoooo mooi hierbuiten!
@Shaula; dat klinkt lekker je geshop! @Nathalie; spannnend zeg! @Maia en daantje; heerlijk buiten met de kids pronken! @Thirza; wat fijn dat je meisje het zo goed doet en wat was dat een dwarseigenwijsje met de bevalling hihi @Odess; jaaaaa ik weet het zeker ook jij gaat nu over naar de rodekant hahahaha!Succes meid!!! @sloppy; knuf voor jou! @Anas; sterkte meis met de drukte! @Sannie; hahaha was het maar zon feest t blijft gewoon bij het gevoel dat ik ongesteld moet worden....
succes odess, hopelijk ga je met een beebje in je armen naar huis! Hoe zou het met cindy zijn? spannend nu hier hoor! had net een paar minuten lang een hele zere buik, ook wat hard, zou dat een pijnlijke harde buik geweest zijn? Ik heb wel eens harde buiken gehad, maar deden nooit zeer. Nu voelde het alsof het vanbinnen uit van rechts naar links opengescheurd werd, aiai. Nu weer over, alleen nog wat zeurderig. Pppff, het is toch wat dat vrouwenlichaam.
daantje, mooie foto! fijn dat je even naar buiten bent geweest! thirza en anas, we zien jullie vanzelf wel weer als jullie meer ritme hebben! lekker genieten van jullie kleintjes! wies, gek he, dat je van alles voelt... sloppy, rustig aan meid, hopelijk voel je je snel beter, kan me voorstellen dat je zo`n zware bevalling een plekje moet geven... hier naar de vk geweest, alles was goed. hij denkt dat ik over tijd ga lopen, moet rekening houden met 40,5 tot 41 weken...de meeste 1e bevallingen beginnen rond die tijd zei hij. we zien t wel. cindy en danjo, hoe is t nu???
@ellen; fijn vooruitzicht he hahaha ik heb ook sterk t gevoel dat deze dame hier niet voor het weekend gaat komen.... @wies; ja meis hoort er helaas bij hier ook vaak dat openscheur gevoel vooral s avonds en s nachts...
klinkt pijnlijk die opengescheurde buiken Mijn harde buiken zijn gelukkig gewoon hard, en niet zo pijnlijk.... Cindy: ben benieuwd of je je meisje al hebt Sloppy: rustig aan meid...verwerk t op jou manier en wanneer je er aan toe bent kun je t altijd nog vertellen Ellen: fijn dat je bent goedgekeurd, leuk om te horen dat je nog zo lang door kan lopen haha. Nou ja, kan je je er op voorbereiden in ieder geval! Ik heb lekker uitgebreid gekookt. Nasi gemaakt...aahh lekker. Komt vriendje niet thuis eten...grrr hahaha. Nou heb ik gelukkig zoveel gemaakt dat we er nog wel 5 dagen van kunnen eten hihih dus dan krijgt ie t morgen!
@Maia.. ach het is zo fijn om nog te kunnen doen alsof we van niets weten en geloven in de positieve verhalen...dus ik geloof mn vk @Leonie, bij mij heel rustig. Sinds kort een beetje ongesteldheidskrampen en soms een hele harde buik. En steeds vaker een buik op totale spanning. @Thirza & Anastasia... geen sorry hoor, dat komt allemaal wel weer. Vooral op adem komen en genieten jullie. @Sloppy, tjee klinkt wel heftig tussen de regels door. Hoop dat je t snel een plekje kunt geven. @Ellen, fijn dat alles goed was. @Odess, hoop dat t allemaal goed gaat en dat je met beeb naar huis gaat! @Danjo, hoe gaat t bij jou?