Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Hier gebruiken we ook cinababy al vanaf maandag en gisteren gingen we pas echt een beetje het effect merken.
    Ze heeft alleen vannacht last van krampjes gehad en deze waren veel minder hevig als maandag.

2. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

3. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    @danjo; duim duim dikke knuffel voor jou

@babydream: voor jou ook een paar dikke duimen, hoop dat je idd wat ruimte hebt om te strippen! hoe laat moet je???

@jaja, veel sterkte vandaag voor jou en je familie.

@nathalie; ik hoop voor jou ook dat de gyn wat kan uithalen..

hier het rijk alleen, kids naar school en psz, lief werken, en vandaag heb ik denk ik maar zo'n badkamer dagje
    lekker badderen, scheren waar ik nog bij kan, maskertje

kortom ff trutten

tot later!!

4. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Goedemorgen meiden, uiteraard zit dit eigenwijsje nog rustig op zn plek. Wij knallen nu weer naar het ziekenhuis voor CTG en onderzoeken - ben benieuwd of de gyn ook nog wat gaat doen :) Wish me luck!

Baby, ik duim voor je!

Danjo, good luck!! Zet em op vandaag hoop dat je ingeleid kan worden!!

Jip geniet van je teutdagje :)

5. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Goedenmorgen,

Hier ook nog een zwangere doos!
    Maar ik wacht nog ff op Odess, baby,danjo, en de andere die voor mij zijn!;)

Danjo: fijn dat je wel ff weer hebt bijgetankt! Voor vandaag toch weer sterkte!

Diegene die gestript gaan worden, ga voor jullie duimen dat het iets in werking zet!

Verder niet veel spannends te melden!
    Ben eigenlijk wel benieuwd of Josien al thuis is??

Nou dames, doe rustig aan!

6. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Sab simplex heb ik bij de eerste ook gebruikt, werkt goed ja. Toch vind ik het vreemd dat het in NL helemaal niet te krijgen is. Weet jij daar de reden van?

Sloppy en Jaja, wordt bij cinababy de krampjes eerst erger of dat toch niet?

Odess, veel succes vandaag, hopelijk wil de gyn iets doen.

Joenka, inderdaad zou Josien al thuis zijn?

Danjo, ook veel succes! Lekker dat je toch even hebt kunnen slapen.

Jip, geniet van je dagje voor jezelf!

Maia, zou fijn zijn als Fleur wat meer ritme krijgt (en houdt..!! dat is nog lastiger is mijn ervaring)

Babydream, ik duim mee voor je!

Hier een beter nachtje gehad gelukkig. Maz heeft de neigin om snachts aan de borst erg snel in slaap te vallen. Maar dan komt-ie een uurtje later weer dat-ie honger heeft...
    We geven nu als laatste voeding toch ook maar een klein flesje en soms snachts ook een klein flesje erbij. Bij Senna heb ik echt een aantal weken op 11-12 voedingen per dag gezeten en dta wil ik toch niet meer...

7. 0babydream0

@zonneschijn; dat zal wel met de rechten te maken heb net als dat je curanol ook alleen maar bij 1 apotheek de complete kuur kan bestellen...

@Jip; ik moet er om 14.40 zijn...

@odess; succes meis!!

8. Maia

Maia Niet meer actief

@jaja: dank je! Meisjelief heeft hier (nog?) niet veel last van krampjes maar altijd handig om te weten dat er iets "tegen" bestaat!

@Babydream: ik duim voor je mee!!!

@Odess: succes!

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik heb een rust dag dus ga een daggie na huis toe

10. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    goeiemmorgen

Nou toch nog geslapen van half 5 tot 9 uur. Rustig dagje doen maar vandaag. Kan neit echt slapen tussendoor want moet vanmiddag ook nog naar de vk enzo....

ik heb een heleboel gelezen maar weet niks meer sorry!!!!!!!

11. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    hey goede morgen meiden
    hier weer een goede nacht gehad, Senne eet ongeveer drie keer per nacht ook altijd op hetzelfde uur dus is wel leuk voor mij
    hij ligt nu weer zo lief te slapen
    sloppy dikke knuf hoor
    en cindy dikke proficiat met marley, je hebt het echt verdient geniet er maar van
    xxx

12. 0babydream0

Sannie succes bij de vk!

Danjo; balen meis maar even bijkomen thuis bij je mannetje...

13. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    odess, succes in het ziekenhuis!

Jammer dat er geen babynieuws is, blijft wel duren nu hè. Hier vanacht goed geslapen, geen gekke dingen, gewoon rustig. Ik probeer er iets minder mee bezig te zijn, want stel dat ik nog tot 42 wkn moet, dan duurt dat heel lang zo.

jip, verwen jezelf maar lekker! nu heb je er nog lekker de tijd voor!

14. Gusam

Gusam Niet meer actief

@cindy en vriend van harte gefeliciteerd met jullie dochter.
    @danjo dat is ook balen meid, ik hoop echt dat je kleintje snel gaat komen.

Meiden die vandaag op controle moeten, heel veel succes ik hoop dat ze jullie gaan strippen of wat dan ook.

Hier heb ik gisteravond toch maar wat moed verzameld en ben ik samen met mijn vriendin en mijn hond lekker met riley even mee naar buiten geweest, het ging niet helmaal lekker maar ik ben blij dat ik toch even mee ben gegaan.
    Riley weet trouwens goed uit te kienen wanneer ze honger heeft, mama heeft dan net een kop thee of wil de douche in, dus iedere keer is mijn thee koud.

Ook heeft Riley heel veel moeite om in haar eigen bedje in slaap te vallen, als ik haar bij mij laat liggen tot ze slaapt en leg haar dan in haar bedje is ze weer klaar wakker, dus ik moet eff gaan kijken hoe ik dat op ga lossen, want het is niet de bedoeling dat ze continu bij mama ligt, hebben jullie evt wat tips voor mij??

XXX Gusam

15. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Danjo, wat balen voor je zeg! en nu, morgen weer een veter?

Sylvia, in principe mag ik in stuit bevallen tot een babygewicht van 3500 gr. Alle metingen waren goed dus nu is hert afwachten.
    Foto's kan je spammen als je via "meer opties" reageert en dan iets met rechtermuisknop kan je toevoegen (ik heb het ook pas 3 keer gedaan ofzo).

Sloppy, JOEHOE je eerste poepluier! gefeliciteerd hihi, stonk die?

Mezelf, ik ben gebroken, ieder uur wakker en vaak toilet en eerste keer dat ik in slaap viel was pas rond 2 uur....

16. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Gusam, jammer dat het naar buiten gaan niet helemaal lekker ging. Hopelijk volgende keer beter. Ik heb helaas geen slaaptips voor je, nog geen ervaring.... Lijkt me zelf ook behoorlijk lastig.

17. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi meiden,

Hier een rustig dagje vandaag. Moet straks alleen even op en neer om de geborduurde mutsjes met de naam van onze meid en de tutpop te halen met naam.

Cindy: van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje. Mooie naam heeft ze gekregen en wat prachtig die vernoeming naar Ties.

Danjo: balen meid dat je weer naar huis mag nu. Laat je maar even goed verwennen. Hopelijk zet het de volgende keer wel zoden aan de dijk. Moet je morgen weer terug?

Odess: veel succes in het ziekenhuis. Hopelijk kunnen ze iets doen voor je.

Babydream: hopelijk valt er te strippen en heeft het effect.

Gusam: wat je kan proberen is als ze bij jou ligt een kruikje in het bedje leggen zodat het voorgewarmd blijft. Vaak vinden ze de overgang niet fijn van lekker warm bij mama naar een koud bed. Of een doekje bij je dragen met jouw geur eraan (even tussen je bh stoppen en 1 dag daar laten zitten), vinden ze vaak ook fijn. Wil niet zeggen dat het helpt, maar proberen kan geen kwaad. Het beste kan je haar ook eigenlijk wakker in bed leggen zodat ze zelf leert in slaap te vallen in haar eigen bedje. Wat soms wel moeilijk is want soms vallen ze gewoon in slaap na de voeding.

18. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Cindy van harte gefeliciteerd met de geboorte van Marley!!!

Goh, ik zie net in de bevallijst dat ik het langst "over tijd" loop........
    Helaas heeft het strippen gisteren niets opgeleverd.
    vanmiddag maar weer lekker fanatiek aan de yoga en dan zien we wel weer verder.

Succes meiden..........

19. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Goed van je dat je toch even naar buiten bent geweest. jammer dat het niet zo lekker liep. Vind het sowieso al heel knap dat je het toch in je eentje maar allemaal "even" doet!

Wat betreft in eigen bedje slapen; ze zeggen dat een kledingstuk van jou in de wieg/bedje erbij leggen wel es kan helpen.Zodat de kleine jouw geur ruikt. Weet niet echt of het helpt maar je kan het proberen. Verder "vindt men"het belangrijk dat kindjes op een gegeven moment moeten leren om zelf in slaap te vallen (pluk je "later" de vruchten van), maar ik zou dat zelf nu nog te vroeg vinden. Want dat betekent vaak dat je ze zou moeten laten huilen tot ze in slaap vallen...
    Blijf ook je gevoel volgen!

20. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Oh ik zie nu dat mama van Jordy dezelfde tips geeft haha... Had nog niet verder gelezen...

Pookie, kan nou echt niet lang meer duren... heb je er al helemaal genoeg van? (zo "klink" je nog niet in je berichtje...)
    Succes met yoga!

Deel Deze Pagina