Morning ladies!! Zo, geen beebs erbij vannacht helaas! Meiden ik denk echt heel veel aan jullie alleen de hoofdpijn breekt me weer op het is echt erg vandaag. Ik knal de pc ook weer uit en ga wat anders bedenken. knuf
Zo weer terug van controle. Geen vorderingen, dus heeft de gynaecoloog me nog maar weer eens een keer gestript. Volgende afspraak staat voor a.s. dinsdag als het nog steeds niet uit zichzelf uit wil komen. Ze baalde wel een beetje dat het nog niet zo ver was, ze had zelf de hoop voor mij dat ze me a.s. maandag had kunnen inleiden. Maar ja, onze kleine vind het best daar binnen en vind het dus schijnbaar niet erg dat het zwaar voor moeders gaat worden. Ach we zien het wel hoe we er door heen gaan komen. Jammer dat er hier verder geen babynieuws meer is geweest.
jaja, heel veel sterkte vandaag! (waarschijnlijk lees je dit niet meer, maar toch) fijn dat het met Dylan iets beter gaat. gusam, een kruikje in bed leggen, zodat t bedje wat warmer is als je haar erin legt, kan ook helpen volgens mij! danjo, dus je was nog niet inleidbaar? ga je proberen nog wat bij te slapen thuis? of rommelt t nog wel? hier lekker verder geslapen tot half 11, voel me alleen nog niet echt uitgerust. mijn ogen branden nog steeds!
nathalie, ik hoop voor je dat t nu gaat doorzetten meid! wel goed dat je die slaapmedicatie hebt gebruikt!
@Danjo: wat balen zeg maar kom lekker even bij thuis! @Gusam: lekker he, even naar buiten. Slaaptips heb ik niet, hier valt Fleur wel bij me in slaap na de voeding maar wordt wel wakker als ik haar in haar eigen bedje leg en slaapt dan zelf wel verder.
moor: dat kan weer te maken hebben met die hoge bloeddruk toch? is t niet verstandig t ff te laten controleren als de hoofdpijn zo erg wordt? babydream, heel veel succes vanmiddag, ik duim voor je hoor!!! pookie, jij bent inderdaad als eerste aan de beurt op de lijst, ik vind je nog niet zo 'desperate' klinken. hoop voor je dat je beebje zich snel aandient!
Ja, ben het best wel zat.. Begin 's nachts steeds slechter te slapen en mn lijf werkt niet helemaal meer mee helaas.. Veel voorweeën enz. En dan heb ik er nog 1 rondkruipen die ook lekker haar aandacht wil...
jip, ik ben t wel met je eens hoor! maar ik heb nog geen ervaring... weet niet of ik mijn kindje kan laten huilen. al denk ik nu wel dat ik t ook zo zou doen. helemaal als ik verhalen hoor op t kdv, van ouders die na 3 maand nog steeds hun kind op de arm in slaap laten vallen...daar kunnen wij natuurlijk niet aan beginnen!
ja, lijkt me zwaar als je al (een) kind(eren) hebt rondlopen. heb me dan ook echt voorgenomen om nu te genieten van t verlof, omdat ik verder nog niet gebonden ben. bij een tweede is dat natuurlijk heel anders!
Zo ik ben weer thuis Morgen ochtend moet ik me weer melden en dan weer een ctg bloeddruk en kijken of er nu wel 2 cm zit. ze kunnen wel eerder inleiden maar dat kan een hele heftige bevalling worden dus liever niet dan. we wachten af als dit niks word en mn bloeddruk gaat weer omhoog dan zal het waarshijnlijk een ks worden
Nou... Net terug uit het ziekenhuis en kleintje doet het super. Ik voel em nog steeds erg weinig maar moet vandaag een nulmeting houden en daarmee vergelijken zeg maar. Verder is mn buik helemaal rustig vandaag en dat in combinatie met de mededeling dat ik aan de zware kant ben en dat ik maar een rondje moet gaan lopen en gewoon moet bevallen maakt dat ik even in een dip zit. Manlief kan vandaag de dag vrij nemen en wij gaan maar even leuke dingen doen samen... Natuurlijk ben ik super blij dat jr het goed doet en dat is eigenlijk het allerbelangrijkst, maar goed vertel dat mn hoofd nu maar even... Baby ik hoop jouw bezoek beter gaat.
Odess kan me je dipp zo voorstellen ik had het gisteren. ga maar even lekker genieten van de dag meid
nou ja odess wat een k*t opmerking...wat zei je ik ben niet dik ik ben zwanger jullie jaloerse krengen!pfff wat een grrrr
kan laten huilen... ja dat dacht ik ook niet, maar na een ruime week inmens gegil van die kleine, dacht ik, laat ik het proberen. ze zeggen dat ze met een week of 8 weer rustiger worden en dan weet je waar je het voor hebt gedaan!
Cindy en Rene van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Mooie naam @ Danjo vervelend meis dat je nu weer naar huis moet. Had gehoopt dat je met baby naar huis ging. Meiden die allemaal naar gyn/vk/ziekenhuis moeten heel veel succes. @ Gusam Eva slaapt nu ook sinds deze week in haar eigen bedje s nachts. Merk ook wel dat ze wat onrustiger is in haar eigen bedje. Van het consultatiebureau zeiden ze dat ze er toch aan moet wennen. Maar vind zo moelijk als ze daar ligt te huilen. @ Curly vervelend z'n rot nacht. Hopelijk kun je overdag nog wat slaap pakken.