Maar als je aan het infuus zit, dan zit je niet vast hoor! Zo'n ding heeft wieltjes! Dus je kunt gewoon lekker rondlopen! Dat had ik tenminste wel toen ik in het ziekenhuis lag. Hier is nog steeds alles rustig! En ik had zo'n goed gevoel bij deze dag een paar weken geleden! Gelukkig heb ik ook een jippie: Onze kinderwagen is eindelijk binnen! Een mutsy 4rider.. Erg mooi ding!
Even een foto van mijn bijna 40 weken buik. Want ondanks dat ik in totaal 20 kilo ben aangekomen, ben ik toch wel trots op mijn buikje. En vind ik zelf niet dat je ziet dat het een groot kind moet worden
Dames, even een VRAAGJE Even een vraagje met meiden die al ervaring hebben met strippen. Volgende week willen ze mij misschien strippen als er daaronder wat meer vooruitgang in zit. Reken er maar niet op maar goed. Nu vroeg ik me af. Hoe voelt het (doet het veel pijn?) en verlies je ook bloed daarna en is dat veel? Heeft het bij iemand hier al geholpen? En kreeg je meteen weeen of niet? Kon je daarna nog wel vooruit (heb namelijk daarna een koppelingsgesprek staan met mijn nieuwe gastouder). Thanks alvast.
@MvJ sorry geen ervaring & kennis... @Josien, ik dacht op haar hyves door een krabbel te hebben gezien dat ze vandaag weer naar huis mocht of al thuis is @Leo, klinkt bekend de zp-dip.....niet zo gek na zoveel maanden en het is een beetje boel klaagtopic wat ook niet zo gek is, nog even en dan kunnen we allemaal over luiers/voedingen/heerlijke minimensjes praten @Nathalie, mooi buikje zeg, en waar zitten die 20 kilo's dan?? @MD, al lekker geoefend met de nieuwe wagen? Welke kleur hebben jullie? @Baby, succes en logisch dat je zenuwachtig bent, zou ik ook zijn. @Maia, wat heerlijk dat jullie harde werk het goede resultaat heeft opgeleverd. Echt goed van jullie!
@Danjo, hoop dat je t even lekker hebt thuis en dat morgen het echte werk gaat beginnen @Ellen, heb je al gevraagd aan de vk of die branderige ogen wat betekenen? Je hebt t nu al een tijdje toch? @Roos, haha ER verslaafde! Is Colin al jaloers? @mezelf, net naar Ikea geweest en boodschappen gedaan. Nu even niks en dan de laatste mini-dingen doen en dan is het echt allemaal op orde volgens mij. Hier is het zo rustig in mn buik wat gerommel betreft, ik denk dat ik wel richting de 42 weken ga. Maar goed, ik mag zeker niet klagen want heb bijna geen pijntjes en redelijk goede nachten. Ben alleen gewoon heel nieuwsgierig!
Ik kom even een foto spammen van mijn jongste knul. Dat mag toch ook wel of niet haha. Bekijk bijlage 21714 Hij is hier zo'n 18,5 maand oud.
hey dames, Hier ben ik net met Riley naar het consultatiebureau geweest (dit doen we nu iedere week ivm mijn onzekerheid) ze is nu 2980 gram dus nu 80 gram boven haar geboorte gewicht, ook is ze 50 cm. nu ben ik helemaal trots op mijn kleine meid. sorry voor het ego bericht. XXX Gusam
Ik ben nu 2x gestript. Afgelopen maandag en toen deed het mij enorm veel pijn. En ben ik geen bloedverloren. En vanochtend nog een keer, maar dat deed niet zoveel pijn. Ook nu nog geen bloed verloren. Ik ben hierdoor volgens de gynaecoloog gisteren waarschijnlijk wel mijn slijmprop verloren. Maar voor de rest heeft het (tot nu toe) niets uitgehaald. Ik voelde me eigenlijk na het strippen juist veel lekkerder. Net of er even iets minder spanning op mijn buik was gekomen. Mijn handen en voeten wil je niet zien. :x
hallo meiden.. kwam even kijken voor babynieuws maar de rest van de beebjes zitten dus nog lekker op hun plekje.. Hoop dat ze allemaal vlot komen!!! Vooral het beebje van Danjo wil ik even heel streng toespreken!!! Je mag nu wel komen hoor.. papa en mama wachten al zo lang op jou!
Hoihoi, Leonie, knuffel. Een dipje hebben we allemaal wel eens! MvJ, ik ben wel gestript. Bij mij viel de pijn wel mee. Het is niet prettig, maar ook niet ondraaglijk. Het begon vrij snel daarna wel wat te rommelen, maar het zette niet door. MvJ2, lekker ventje!! Maia, gelukkig gaat het zo goed met je kleintje! En mijn eerste dochter had ook regelmatig ontstoken vingertjes. Wij moesten toen in een beetje biotex weken, 3 x per dag. Gaat ook snel weer over gelukkig! Sjimf, goed om weer eens wat van je te horen! Kan me voorstellen dat het zo druk is hoor! Gusam, ik kan je niet echte tips geven. Laten huilen kon ik bij mijn eerste echt niet. Zij had zoveel pijn, dat was voor mij ondraaglijk. Mensen zeggen dat ze dan moeite krijgen om later in het eigen bedje te wennen. Hier geen last van gehad. Ze sliep de eerste 8 weken gewoon lekker bij mij. Daarna liet ik haar inderdaad in slaap vallen op mijn arm en legde haar dan in bed. Als ze wakker werd deed ik dat gewoon weer opnieuw. Ik heb geprobeerd de adviezen van het CB op te volgen (laten huilen, wakker in bed leggen etc etc) en ben daar gewoon vanaf geweken. Dit werkte voor ons het beste en zo kreeg iedereen de meeste rust. En op een gegeven moment ging het vanzelf. Ze gaat nu al een hele tijd gewoon wakker naar bed en slaapt zo'n 14 uur achter elkaar. Het komt uiteindelijk altijd vanzelf wel. Het is dat mijn 2e geen huilbaby is maar mocht ze dat wel worden of mocht het anderzins nodig zijn dan doe ik het allemaal weer zo opnieuw. Ik kan ze echt niet laten huilen. Voor iedereen werkt wat anders. Je zal uiteindelijk zelf uit moeten vinden wat voor jou en Riley het beste werkt. Volg vooral je gevoel meis! Roos, wow clooney die je kwam inleiden. Ik had wel een leuke gyn die me kwam inleiden, maar helaas geen clooney Mandy, spannend! Succes. Danjo, balen zeg dat je weer naar huis bent gegaan! Ik zou ook na 2 dagen een rustdag krijgen, maar mocht dan echt niet naar huis! Uiteindelijk zijn ze bij mij gewoon voor de 3e poging gegaan op die dag omdat ik zo ziek werd. Wel lekker dat je nog even bij je mannetje kan zijn. Moet je morgenochtend weer vroeg melden daar?
MEzelf; ben net bij Sannie op bezoek geweest met Senna. We hebben gezellig Buzz gespeeld op de playstation 3. Was gezellig!! Nu ga ik even verder met de kaarten inplakken van mn kleine meisje!
@MvJ: over dat strippen. De VK heeft mij op donderdagavond gestript. Ik vond het wel gevoelig, maar niet super pijnlijk. Daarna had ik iets bloedverlies (ongeveer een inlegkruisje vol) en wat krampjes. Dit zakte uiteindelijk af. Twee dagen later verloor ik mijn slijmprop en weer een dag later begon mijn bevalling. Ik weet dus niet of het uiteindelijk iets met dat strippen te maken heeft gehad, maar zou zeggen; baat het niet, dan schaadt het ook niet! Toch? p.s. scheetje dat menneke van je!
hey dames ben ik weer eens. Ik heb niet alles bijgelezen hoor. Hier alles nog rustig. MORGEN 40 WEKEN!!!!!! Ben benieuwd of ons mannetje op de uitgerekende datum wil komen. Het rommelt hier om de dag wat en vooral in de avond, afgelopen nacht niet, mn buik was erg rustig toen. Vandaag af en toe wat steken en drukkend gevoel. Bij de verloskundige geweest en alles was verder goed, bloeddruk, hartje, ligging etc. Alleen zei ze niet vannacht bevallen hoor: ????? ze heeft namelijk dienst maar morgen een begrafenis en ze hoopt dat ze wat kan slapen. Maar goed daarna zei ze wel, als hij zich nou aankondigd dan is het zo hoor, je moet natuurlijk wel bellen. Ergens heb ik nu juist zo'n gevoel dat ze dat niet had moeten zeggen, misschien komt hij nu juist. En ik wil haar graag bij mn bevalling hebben, de andere 2 meiden/dames zijn ook leuk maar eentje is soms zo softie en zeurderig. Deze verloskundige is ook wat ouder en zit lekker pit in, zij heeft ook nooit gezegd: hij is wel erg groot hoor, zei zegt gewoon: zit een lekkere flinkert in, maar 10ponder wordt het niet, haha ben benieuwd. Is het nog bij andere dames aan het rommelen? Heb wel het gevoel dat de komende de dagen, vrijdag, zaterdag, zondag, maandag weer veel baby's geboren gaan worden. Hoop ook onze kleine. @leoniie al wat meer gerommel? @natalie: mooie foto 20kilo? zou je niet zeggen
Sjimf, leuk dat je er weer bent! Ik wilde je nog terug sms-en maar was er nog niet vna gekomen. Fijn dat Meike het zo goed doet met de borstvoeding. Ben je nu helemaal alleen met haar of is je man ook thuis? Gek hè zo'n eerste dag, ook wel weer lekker je eigne ritme bepalen of niet? Mama van Jordy, wat een lekker menneke, guitig koppie! Wat betreft strippen, ik ben tijdens de bevalling gestript met 9 cm ontsluiting... Dus kan niet echt een goed oordeel geven, lijkt me toch heel anders dan in jouw geval. Kun je de gastouder-afspraak niet onder voorbehoud zetten vast, of weet ze wel dat je hoogzwanger bent. Dan mag je best op het laatst afzeggen toch..? Anastacia, hoe is het met Mike en met jezelf (of heb ik erover heen gelezen, sorry dan...)? Zie dat we op dezelfde dag bevallen zijn, had ik nog niet in de gaten gehad... Gusam, fijn dat je meisje zo goed aankomt! Hele geruststelling!
Bij mij schatte de ene VK ons kindje op 3250 gram bij 40 weken, de andere VK op 3300-3400 gram en hij woog uiteindelijk bij 39 +3 dagen 3720 gram... Lijkt me ook lastig inschatten, maar toch grappig om te merken dat er dan "iets" anders uitkomt. Zusterrosa, kan me voorstellen dat je nu een dubbel gevoel hebt wat betreft de opmerking dat je niet vannacht moet bevallen... Heeft je "favoriete" VK nog meer dienst de komende dagen of vertelt ze dat niet?
Buddynieuws Babydream! Ze is gestript en heeft al 3cm ontsluiting!! Ze is nu naar het zkh toe omdat ze ook nog eens een te hoge bloeddruk heeft! Het duurt dus niet lang meer